Практикалық аудит

Козлова Марина Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән аудит тәжірибесінің негізгі мәселелерін, оның қызметі мен принциптерін, аудиторлық қызметті ұйымдастырудағы әдістері мен тәсілдерін ашады. Қолданыстағы халықаралық стандарттарға, аудит принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда аудит жүргізу дағдылары мен техникасына оқытуға ерекше назар аударылады. Пән тақырыптық және толық аудиторлық тексерулерді жүзеге асыру барысында туындайтын нақты шаруашылық жағдайларды шешу үшін қазіргі заманғы аудит құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

Кредиттер саны: 8

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 45
СӨЖ 120
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Аудит әдістері мен принциптерін қолдану және сақтау негізінде студенттерде кәсіби білімді қалыптастыру, аудит жүргізудің әдіснамалық негіздерін зерделеу, жүргізілген аудит нәтижелері бойынша қаржылық есептіліктің дұрыстығы туралы аудиторлық пікір қалыптастыру
Міндет
  • қолданыстағы стандарттарға, аудит принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда жүргізу дағдылары мен техникасын алу
  • экономиканы басқару жүйесіндегі аудиттің рөлі туралы, субъектінің өндірістік-шаруашылық қызметіндегі аудиттің мақсаты мен орны туралы нақты түсінік алу
  • кәсіпорындағы жұмыс тәжірибесінде пайдалану үшін білім мен практикалық дағдыларды игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • экономиканы басқару жүйесіндегі практикалық аудиттің рөлі туралы, субъектінің өндірістік-шаруашылық қызметіндегі аудиттің мақсаты мен орны туралы түсінікке ие болу
  • қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын, Аудиттің халықаралық стандарттарын, Есеп қызметінің мазмұнын, оның тәсілдері мен әдістерін, оны жүзеге асырудың мақсаттары мен тәсілдерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • бухгалтерлік есеп және аудит стандарттарын, аудит әдістері мен тәсілдерін қолдана білу
  • кез келген меншік нысанындағы кәсіпорындардың бухгалтерлік есептілігіне сараптама мен талдауды жүзеге асыру, анықталған кемшіліктерді жою, ұйымдардың жағдайын сауықтыру және нығайту бойынша ұсынымдар әзірлеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • аудитті барлық экономикалық субъектілердің қаржылық қызметімен жүзеге асыруға қабілетті
  • ұйымның жағдайын жақсарту үшін аудит мәліметтерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қызметпен байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда кәсіби ортаға, икемді және мобиленге оңай бейімделуге қабілетті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгерген
Оқыту әдістері

технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения; Организация обучения по методу проектов ставит перед преподавателем задачу обеспечения включенности всех обучающихся в проблемную ситуацию и на каждом занятии. То есть задачу создавать про-блемно-ориентированный сценарий содержания занятия, предъявляя информацию для поис-ка решения проблемной ситуации в структурированном и систематизированном виде

информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии. Применение современных информационно-коммуникационных технологий позволяет организовать оптимальное взаимодействие между студентом и преподавателем с целью достижения результата обучения

коммуникативные технологии (дискуссия, мозговой штурм как форма творческой, коллективной работы для поиска решений поставленных проблем)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Устный опрос 0-100
Устный опрос
Устный опрос
Рубежное тестирование
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
2  рейтинг Устный опрос 0-100
Рубежное тестирование
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Различные виды работ, в зависимости от вида задания оцениваются от 15 до 30 баллов. При этом, независимо от количества баллов, при их выставлении в оценивании используется 100-% шкала в соответствии со следующими критериями оценка в 90-100% выставляется при отличном выполнении работ, то есть при наличии полных (с детальными пояснениями и культурой выкладок), оригинальных и правильных ответов и высококачественного оформления работы, а также при полном развернутом верном ответе на вопросы по содержанию курса оценка в 70-80-89% выставляется при наличии верных и правильных ответов на вопросы по содержанию курса, при грамотном выполнении контрольных работ, но при отсутствии какого-либо из выше перечисленных отличительных признаков, как, например: детальных выкладок или пояснений, качественного оформления оценка в 60-69% выставляется при наличии отдельных неточностей в ответах на вопросы по содержанию курса и при выполнении контрольных работ или при наличии замечаний к самостоятельной работе непринципиального характера (описки, случайные ошибки арифметического характера, грамматические ошибки); • оценка в 50-59% выставляется в случаях, когда в ответах и в контрольных работах имеются неточности и ошибки, свидетельствующие о недостаточном понимании вопросов и требующие дополнительного обращения к тематическим материалам оценка в 40-49% выставляется при наличии серьезных ошибок и пробелов в знаниях по контролируемой тематике; • оценка в 30-39% выставляется при наличии лишь отдельных положительных моментов в выполненных контрольных работах и представленных ответах на вопросы по содержанию курса; • оценка в 20-29% выставляется при полном отсутствии положительных моментов в выполненных контрольных работах и представленных ответах на вопросы по содержанию курса; • оценка в 0-19% выставляется в случаях, когда небрежные записи, неправильные ответы, кроме того, сопровождаются какими-либо демонстративными проявлениями безграмотности или неэтичного отношения к изучаемой теме и предмету в целом
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Аудиторская деятельность и ее нормативно-правовое регулирование
  • Стандарты аудита и профессиональная этика аудиторов
  • Ошибки и мошенничество, оценка их существенности
  • Аудит цикла закупок
  • Аудит цикла производства
  • Аудит цикла реализации и формирования финансовых результатов
  • Аудит денежных средств
  • Аудит долгосрочных активов
  • Аудит цикла инвестирования
  • Аудит капитала и обязательств
  • Заключительный этап аудита
Негізгі әдебиет
  • Абленов Д.О. Финансовый контроль и углубленный аудит: теория, методология, практика: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2007. – 608 с.
  • Абленов Д.О. Профессиональный аудит: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2008. – 557 с.
  • Нурсеитов Э.О. Аудит: краткое руководство. - Алматы , TОО «Издательство LEM», 2007. – 220 с.
  • Международные стандарты аудита в редакции 2022 года.
  • Рогуленко Т.М. Аудит+ еПриложение: тесты: учебник / Т.М. Рогуленко, С.В. Пономорева, А.В. Бодяко, В.М. Мироненко. - М.: КНОРУС, 2020. - 382 с.
  • Суглобов А.Е., Жарылгасова Б.Т., Савин В. Аудит. Учебник для бакалавров. 4-е изд., перераб. и доп. — М.: Дашков и К, 2020. — 373 c.
  • Савин А. А. Практический аудит: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / А. А. Савин, И. А. Савин, А. А. Савин. — М.: Издательство Юрайт, 2018. — 446 с.
  • Кеворкова, Ж. А. Практический аудит: (таблицы, схемы, комментарии) : учебное пособие / Ж. А. Кеворкова, В. И. Бережной, Г. Н. Мамаева – М. : Проспект, 2017. – 430 с.
  • Аудит : учебник для студентов высшего профессионального образования, обучающихся по специальности «Бухгалтерский учет, анализ и аудит» и для подготовки бакалавров по направлениям подготовки «Экономика», «Менеджмент» / Р. П. Булыга, А. Н. Амерсланова, Н. Д. Бровкина [и др.] ; под редакцией Р. П. Булыги. — 5-е изд. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2019. — 455 c. — ISBN 978-5-238-03259-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/123368.html
  • Ендовицкий, Д. А. Международные стандарты аудиторской деятельности : учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальностям «Бухгалтерский учет, анализ и аудит», «Финансы и кредит» / Д. А. Ендовицкий, И. В. Панина. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2023. — 272 c. — ISBN 5-238-01103-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/142655.html
Қосымша әдебиеттер
  • Закон Республики Казахстан от 28 февраля 2007 года №234-III «О бухгалтерском учете и финансовой отчетности» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 14.07.2022 г.)
  • Закон Республики Казахстан от 20 ноября 1998 года № 304-I «Об аудиторской деятельности» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 01.01.2022 г.)
  • Международные стандарты финансовой отчетности в редакции 2022 года.
  • Аудит и контроллинг персонала организации: учеб. пособие / П. Э. Шлендер [и др.] ; под ред. П. Э. Шлендера. - М. : Вузововский учебник - ВЗФЭИ, 2007. - 223 с.
  • Абленов Д.О. Финансовый контроль и углубленный аудит: теория, методология, практика: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2007. – 608 с.
  • Абленов Д.О. Профессиональный аудит: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2008. – 557 с.
  • Нурсеитов Э.О. Аудит: краткое руководство. - Алматы , TОО «Издательство LEM», 2007. – 220 с.
  • Международные стандарты аудита в редакции 2024 года.
  • Рогуленко Т.М. Аудит+ еПриложение: тесты: учебник / Т.М. Рогуленко, С.В. Пономорева, А.В. Бодяко, В.М. Мироненко. - М.: КНОРУС, 2020. - 382 с.
  • Суглобов А.Е., Жарылгасова Б.Т., Савин В. Аудит. Учебник для бакалавров. 4-е изд., перераб. и доп. — М.: Дашков и К, 2020. — 373 c.
  • Савин А. А. Практический аудит: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / А. А. Савин, И. А. Савин, А. А. Савин. — М.: Издательство Юрайт, 2018. — 446 с.
  • Кеворкова, Ж. А. Практический аудит: (таблицы, схемы, комментарии) : учебное пособие / Ж. А. Кеворкова, В. И. Бережной, Г. Н. Мамаева – М. : Проспект, 2017. – 430 с.