Икемді автоматтандырылған өндірістің технологиялық негіздері
Сипаттама: Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, сабақтардың, практикалардың түрлері мен нысандарымен, аралық және қорытынды бақылауды ұйымдастырумен танысады. Білім алушылар қажетті сападағы бұйымдарды дайындаудың өндірістік процестерін іске асыруға арналған автоматтандырылған өндірістік учаскелерді, цехтарды және икемді өндірістік жүйелерді (МЖӘ) жобалаумен танысады. Пәнде икемді өндірістік жүйелерді ұйымдастырудың маңыздылығы, металл кесетін құралдардың тез өзгеретін құрылғылары бар өндірістік Модульдер, Машина жасау бұйымдарын дайындау процесінің сапасын реттеу және бақылау жүйесі ашылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - талап етілетін сапада өнім өндірудің өндірістік процестерін белгіленген мөлшерде тиісті тиімділік деңгейімен және еңбекті қорғаудың барлық талаптарын орындауға арналған автоматтандырылған өндірістік алаңдарды, шеберханалар мен икемді өндірістік жүйелерді (GPS) жобалау бойынша студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. экология.
Міндет
- автоматтандырылған өндіріс орындары мен цехтарын құру принциптерімен, автоматтандырылған машина жасау өндірістерін жобалау әдістерімен танысу
- модельдеу және оңтайландыру құралдарын қолдана отырып, автоматтандырылған өндірістік алаңдар мен шеберханаларды жобалау әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- - машина жасау бұйымдарын, құралдарын жобалаудың негізгі кезеңдері инженерлік-технологиялық жабдықтар процестер - технологиялық, оперативті, эстетикалық бағалау әдістері; машина жасаудың экономикалық және басқарушылық параметрлері өндірістер; - диагноз қою үшін қолданылатын әдістер мен талдау құралдары инженерлік құрылыстар
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- машина жасаудың негізгі жобалық есептеулерін жасау әртүрлі параметрлерді ескере отырып, өнімдер мен технологиялық жабдық.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- машина жасау өнімдерін, технологиялық жабдықтарды, автоматтандыру және машина жасау салаларын диагностикалау жобаларын жасауда
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Оқу материалын беру мүмкіндігі, материалды немесе проблеманы нақты және түсінікті түрде көрсету, пәнге деген қызығушылықты ояту, студенттерде белсенді өз бетінше ойлауды ояту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- заманауи қолдана білу ақпараттық технологиялар қолданылады проблемаларды шешуге арналған бағдарламалық қамтамасыздандыру кәсіби қызмет
Оқыту әдістері
E-learning complex of the discipline, Internet, practical work
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық жұмыс | 0-100 |
2 рейтинг | Individual task | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
"ШҚТУ" КЕАҚ 029-III-2022 "Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ" КЕАҚ Академиялық саясатының "Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау саясаты" 8-бөліміне сәйкес | Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, лекциялық материалды жүйелі және түсінікті түрде баяндай алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, жеке тапсырмаларда қолдану үшін алған білімінің жалпы көлемін сараптай алады, практикалық жұмыстарды орындау кезінде логикалық және негізделген шешімдерді көрсетеді. | Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, дәріс материалын логикалық және түсінікті түрде баяндай алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, бірақ оқытушының көмегінің арқасында ғана жеке тапсырмаларда қолдану үшін алған білімін саралай алады және практикалық жұмыстарды орындау кезінде 70-89% логикалық және негізделген шешімдер көрсетеді. | 50% - дан астам теориялық білімге ие, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, дәріс материалын логикалық және түсінікті түрде жеткізе алады, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінеді, тек мұғалімнің көмегімен жеке тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерінің көлемін қолдана алады және практикалық жұмыстарды орындау кезінде 50-69% логикалық және негізделген шешімдер көрсетеді. | 50% - дан аз теориялық білімге ие, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды білмейді, дәріс материалын қисынды және түсінікті түрде жеткізе алмайды, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінбейді, мұғалімнің қарқынды көмегінсіз жеке тапсырмаларды орындай алмайды және практикалық жұмыстардың 50% - дан азын көрсетеді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- Topic 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
- Тақырып 10
- Тақырып 11
- Тақырып 12
- Тақырып 13
- Тақырып 14
- Тақырып 15
Негізгі әдебиет
- 1.Аверченков, В. И. Основы математического моделирования технических систем [Электрон-ный ресурс]: учебное пособие / В. И. Аверченков, В.П. Федоров, М. Л. Хейфец. – 2-е изд., стереотип.– М.: ФЛИНТА, 2011. – 271 с. 2.Афонин А. М.Теоретические основы разработки и моделирования систем автоматиза-ции: Учебное пособие / А.М. Афонин, Ю.Н. Царегородцев, А.М. Петрова и др. - М.: Форум: НИЦ ИНФРА-М, 2014. - 192 с.: 2. Горохов В. А. Проектирование механосборочных участков и цехов: Учебник/В.А.Горохов, Н.В.Беляков, А.Г.Схиртладзе и др. - М.: НИЦ ИНФРА-М, Нов. знание, 2015. - 540 с. 3. Киселев Е. С. Методики расчета механосборочных и вспомогательных цехов, участков и малых предприятий машиностроительного производства: Уч. пос./ Е.С. Киселев; Под ред. Л.В. Ху-добина. - 2 изд., испр. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2014. - 143 с. 4. Клепиков В. В. Технология машиностроения: технологические системы на ЭВМ: Учебник/В.В.Клепиков, О.В.Таратынов - М.: НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 269 с.
Қосымша әдебиеттер
- Периодические издания 1. Автоматизация и современные технологии. 2. Известия вузов. Машиностроение. 3.Вестник машиностроения. 5.3.7 Сборка в машиностроении и приборостроении. 5.3.8 Химическое и нефтегазовое машиностроение. 5.3.9 Автоматика и телемеханика 5.3.10 Теория и системы управления. 5.3.11 Микропроцессорные средства и системы.