Пісіру құрылымдары мен құбыр жолдарын өндіру және монтаждау
Сипаттама: Пән дәнекерленген конструкциялар мен құбырларды өндіру және орнату технологиялары мен әдістерінің негіздерін зерттейді. Студенттер дәнекерлеудің әртүрлі түрлері, дәнекерлеу материалдары, жабдықтар мен технологиялар, сондай-ақ дәнекерлеу кезінде қауіпсіздік ережелері туралы біледі. Оқыту барысында студенттер әртүрлі конструкциялар мен құбырларды құрастыру, дәнекерлеу және орнату бойынша практикалық дағдыларға ие болады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пісіру құрылымдарын дайындаудың технологиялық процессін жобалай қабілетін меңгеру.
Міндет
- Пісіру құрылымдарын дайындаудың технологиялық процессін дұрыс реттеп алуды үйрену, негізгі және қосымша операцияларды механикаландыру құралдары мен жабдықтарымен таныстыру, студенттерді дипломдық жобаны орындауға дайындау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Курстің негізгі түсініктерін білу құбырлар мен барлық пісіру құрылымдарын дайындайтын технологиялық процесс пен операцияларға, сонымен қатар магистралды құбырлар мен ірі габаритті пісіру құрылымдарын монтаждауға қажет болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Технологиялық операциялар мен қолданатын жабдық жайлы білу кез келген пісіру құрылымынынң технологиялық процессін дұрыс құрастыруды қамтамасыз етеді, және дипломдық жобаны жасауға көмектеседі.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Студент пісіру құрылымы бойынша технологиялық процессті, жабдықты, құралдарды өз бетімен таңдай білу қажет
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- бастапқы жіне жаңа жетістіктерді қолдана білу, өндірістік жағдайларда ұйымдық-басқару шешімдер қабылдай білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- машинажасау жұмыстарында мәселені тұжырымдаудан алынған табиғи ғылыми және арнайы білім негізінде қаражаттық және басқа да мағлұматтарды жалпылау және талдау, жинақтау; - кәсіптік қызметте пәндердің негізгі ережелері мен заңдарын қолма-қол бейімдеу қабілеті, қазіргі заман ақпараттық технологиялары мен математикалық талдау мен үлгілеу тәсілдерін қолдану.
Оқыту әдістері
проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы; коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); кейс әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
2 рейтинг | Баяндама | 0-100 |
Қорытынды бақылау | курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
Негізгі әдебиет
- Маслов Б.Г., Выборнов А.П. Производство сварных конструкций.- М.: Академия, 2007.-256с. 2 Николаев Г.А., Куркин С.А.. Сварные конструкции. Технология изготовления, механизация и контроль качества в сварочном производстве – М.: Высшая школа, 2001.-398с. 3 Сварка. Резка. Контроль. Справочник в 2-х т. Т.1. Под общей редакцией Н.П. Алёшина, Г.Г. Чернышова – М.: Машиностроение, 2004.-624с. 4 Лопухов Ю.И. Производство и монтаж сварных конструкций и трубопроводов. Конспект лекций – ВКГТУ, 2011 - 44 с. 5 Лопухов Ю.И. Методические указания по выполнению практических работ для студентов 5В050712 «Машиностроение» специализации «Оборудование и технология сварочного производства» ВКГТУ, 2011 - 8 с. 6 Лопухов Ю.И. Методические указания по выполнению лабораторных работ для студентов 5В050712 «Машиностроение» специализации «Оборудование и технология сварочного производства» ВКГТУ, 2011 - 34 с. 7 Лопухов Ю.И. Методические указания по выполнению курсового проекта для студентов специальности 5В071200 «Машиностроение» специализации «Оборудование и технология сварочного производства» ВКГТУ, 2010 - 29 с.