Байыту фабрикаларын жобалау
Сипаттама: Түсті металл кендерін өңдейтін байыту фабрикаларын жобалаудың негізгі ережелері зерттелуде. Байыту фабрикалары жобасының құрамы мен мазмұны, бастапқы деректер, жобалау құжаттамасының құрамы мен мазмұны келтіріледі. Кен дайындау және байыту ұлбаларын, негізгі және қосалқы жабдықтарды таңдау және есептеу әдістемесі, жабдықты құрастырудың негізгі принциптері, фабриканың бөлімшелері мен цехтарында негізгі құрылымдық және орналасу шешімдері келтірілген. Қалдық шаруашылығы мен фабрикалардың бас жоспарларын жобалаудың негізгі ережелері қарастырылады. Жобаның техникалық-экономикалық және сметалық бөлігіне қойылатын негізгі талаптар берілген.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Кенді дайындау үрдістері және жабдықтар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттерде байыту кәсіпорындарын жобалау принциптері мен әдістемелерін, байыту фабрикаларын жобалаудың қолданыстағы нормалары мен ережелерінің құқықтық жүйесін, өнімдер мен процестерге қойылатын міндетті талаптарды терең түсінуді қалыптастыру, өнеркәсіптік жобалауда техникалық реттеудің тиімділігін қамтамасыз ету.
Міндет
- - озық отандық және шетелдік байыту фабрикаларының заманауи жобалау-құрастыру шешімдерін игеру; - жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жобалауда, жаңғыртуда және кеңейтуде ілгерішіл бағыттарды игеру; - пайдалы қазбаларды өңдеудің өндірістік циклін жобалау кезіндегі операциялардың реттілігін зерттеу; - технологиялық сұлбаларды таңдау, негіздеу және есептеу әдістемесін; әр операция үшін аппарат түрін таңдау принциптерін меңгеру; - шикізатты байыту технологиясы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану тәжірибесін, сондай-ақ байытудың технологиялық схемаларын таңдау және негіздеу үшін қажетті нормативтік құжаттарды алу. - шикізатты байыту технологиясы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану тәжірибесін, сондай-ақ байытудың технологиялық сұлбаларын таңдау және негіздеу үшін қажетті нормативтік құжаттарды алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Байыту фабрикаларын жобалауға арналған алаңдарды таңдау ерекшеліктерін білу. Пайдалы қазбалардың минералогиялық және басқа да сипаттамаларының ерекшеліктерін ескерумен байытудың технологиялық сұлбасын, жабдықты құрастыруды негіздеу және таңдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жобаланатын байыту фабрикасына арналған байыту процестерінің сапалық-санды және сулы-шламды сұлбаларын есептеуді білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Байыту фабрикаларын жобалау кезінде пайдалы қазбаларды байыту саласындағы іргелі және жаңа жетістіктерді пайдалану қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Минералды шикізатты байыту саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- барлық тапсырмалар мен емтиханды сәтті тапсыру
Оқыту әдістері
- оқытудың интерактивті технологиялары; - компьютерлік оқыту технологиялары; - оқу міндеттерін шешу; - оқу процесі кезінде студенттердің өзіндік зерттеу жұмысы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық жұмыстар (есептер) | 0-100 |
Бақылау жұмыстары | ||
Дәрістер конспектісі | ||
Коллоквиум | ||
2 рейтинг | Практикалық жұмыстар (есептер) | 0-100 |
Бақылау жұмыстары | ||
Реферат | ||
Дәрістер конспектісі | ||
Коллоквиум | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық жұмыстар (есептер) | қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық кӛлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады | "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай берілген; бір қателік немесе екіден кӛп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған кӛмегі арқылы түзете алады | жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс кӛлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір ӛрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді | жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бӛлігінің кӛлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін кӛрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан кӛп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды |
Бақылау жұмыстары | қатесіз және кемшіліксіз орындалған жұмыс үшін қойылады, тапсырмалардың кемінде 90% - ы орындалуы тиіс | онда бір ӛрескел қатеден және бір кемшіліктен, үш кемшіліктен аспайтын жұмыс үшін қойылады. Тапсырмалардың 70-тен 89% - на дейін орындалуы керек | егер білім алушы барлық жұмыстың кемінде 50%-всей дұрыс орындаған болса немесе тӛрт-бес кемшілік болған кезде бір ӛрескел қателік пен екі кемшілік, бір ӛрескел және бір дӛрекі қателік, үш дӛрекі қателік, бір ӛрескел қателік және үш кемшілік жіберген болса қойылады | Егер білім алушы барлық жұмыстың кемінде 50%-всей дұрыс орындаған болса немесе тӛрт-бес кемшілік болған кезде бір ӛрескел қателік пен екі кемшілік, бір ӛрескел және бір дӛрекі қателік, үш дӛрекі қателік, бір ӛрескел қателік және үш кемшілік жіберген болса қойылады |
Коллоквиум | білім алушы жүйелі теориялық білімді кӛрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сӛйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін кӛрсетеді | білім алушы берік теориялық білімді кӛрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сӛйлеуді еркін меңгергенін кӛрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің ӛз бетінше немесе шамалы түзетулерін тез түзететін маңызды емес қателіктер жібереді | білім алушы таяз теориялық білімді кӛрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды кӛрсетеді, монологиялық сӛйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді | білім алушы пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын кӛрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сӛйлеуді нашар меңгергендігін кӛрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын кӛрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Байыту фабрикаларының жіктелуі
- Байыту кәсіпорындар үшін технологиялық регламент
- Жобалау үшін бастапқы құжаттар
- Байыту фабрикаларын жобалауға қойылатын технологиялық талаптар
- Металдар баланстарын жасауына талаптар
- Технологиялық сұлбаларының графикалық бейнесіне және есептеулеріне талаптар
- Байыту фабрикасының басты жоспары Фабриканың құрылысы үшін алаңшаны таңдау
- Таңдалған алаңшаға қойылатын талаптар
- Жабдықтарды орналастырудың негізгі сұлбалары
- Әртүрлі байыту фабрикаларында құрастыру шешімдерінің сипаттамасы
- Байыту фабрикаларының құрамы және басты жоспарларды жобалаудың қағидалары
- Өнеркәсіптік кешеннің жағдаяттық жоспарын жобалау принциптері
- Технологиялық сұлбаларды таңдау және есептеу Пайдалы қазбаларды байыту сұлбаларын таңдаудың жалпы қағидалары
- Негізгі технологиялық жабдықты таңдау және есептеу Жабдықты таңдау мен технологиялық есептеудің жалпы принциптері
Негізгі әдебиет
- 1. Адамов Э.В. Основы проектирования обогатительных фабрик : учебник/Адамов Э.В. — Москва: Издательский Дом МИСиС, 2012. — 647 c. — ISBN 978-5-87623-458-2. 2. Федотов К.В. Проектирование обогатительных фабрик. Учебник для вузов / Федотов К.В., Никольская Н.И. – М.: Издательство «Горная книга», 2012. – 536 с. 3. Малышев Ю.Н. Проектирование обогатительных фабрик т. 1: учебник для студентов вузов/ под ред. В. А. Чантурия; Акад. горн. наук, Моск. гос. горн. ун-т. - М.: Московский издательский дом, 2009. - 490 с. 4. Фатьянов А.В. Проектирование обогатительных фабрик. Справочное пособие/ А.В. Фатьянов, Е.В. Глотова, Л.Г. Никитина, А.А. Рябова. — Чита: Экспресс-издательство, ЧитГТУ, 2005. - 112 с.
Қосымша әдебиеттер
- 5. Шестаков В.А. Проектирование горных предприятий. Учебник. - М.: МГГУ, 2003. - 795 с. 6.Андреев Е.Е. Проектирование обогатительных фабрик. Сборник задач/ Е. Е. Андреев, В. В. Захваткин. Санкт-Петербургский государственный горный институт. С-Пб. 2006 г. 7. Фатьянов А.В. Технология обогащения полезных ископаемых. / А.В. Фатьянов, Л.Г. Никитина, Е.В. Глотова. - Чита: ЧитГТУ, 2003. - 354 с.