ЖЭК физикалық негіздері бойынша арнайы курс
Сипаттама: Пән студенттерде дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздеріне негізделген қондырғыларда болатын физикалық процестерді терең түсінуді қалыптастырады және оларды осындай жүйелерді жобалау кезінде техникалық-экономикалық талаптарды тұжырымдауға дайындайды. Курс энергияны түрлендірудің физикалық процестеріне және жабдық параметрлерін есептеу әдістеріне баса назар аудара отырып, күн, жел, геотермалдық және басқа энергия көздерін қоса алғанда, ЖЭК негізіндегі қондырғылардың жұмыс істеуінің теориялық негіздерін қамтиды. Нәтижесінде студент дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері саласында құзыретті болады және жобаланатын құрылғылар мен жүйелерге қойылатын негізгі техникалық-экономикалық талаптарды тұжырымдау дағдыларына ие болады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жұмыс | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Оқушыларға жаңартылатын энергия көздеріне байланысты құбылыстардың пайда болуының физикалық табиғаты туралы нақты түсінік беру; жаңғыртылатын энергия көздерін практикалық пайдалануға байланысты тапсырмаларды қою кезінде туындайтын әртүрлі жағдайларды талдауға және дұрыс бағалауға үйрету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
Оқыту әдістері
в условиях кредитной технологии обучения занятия должны проводиться преимущественно в активных и творческих формах. Среди эффективных педагогических приемов и технологий, способствующих вовлечению студентов в поиск и управление знаниями, приобретению опыта самостоятельного решения проблем, следует выделить: - технологии проблемно- и проектно-ориентированного обучения; - технологии учебно-исследовательской деятельности; - коммуникативные технологии (дискуссия, пресс-конференция, мозговой штурм, учебные дебаты и другие активные формы и методы); - метод case study (анализ ситуаций); - игровые технологии, при которых студенты участвуют в деловых, ролевых, имитационных играх; - информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные) технологии.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Гидрометеорологиялық қызмет
- Метеорологияда қолданылатын зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы
- Метеорологиялық бақылаулар
- Күн атмосферадағы және жер бетіндегі энергия көзі болып табылады
- Күн белсенділігі
- Күн тұрақтысы
- Энергетикада техникалық мақсатта күн энергиясын және актинометриялық мәліметтерді пайдалану
- Су
- Табиғаттағы ылғал айналымы
- Атмосферадағы ауа ағындары
- Атмосфералық қозғалыстардың энергиясы
- Тепе-теңдіксіз жүйелер
- Экология негіздері
- Биосферадағы циклдар
Негізгі әдебиет
- 1. Мамаев Н. И., Бабаев Б. Д. Физические основы использования нетрадиционных возобновляемых источников энергии. Учебное пособие. Махачкала: ИПЦ ДГУ, 2016.-116 с. 2. Гуральник И. И., Дубинский Г. П., Ларин В. В. и др. Метеорология. СПб: 2022.- 440 с. 3. Бабаев Б. Д. Ресурсы возобновляемых источников энергии Республики Дагестан: Учебно-справочное пособие. Махачкала: Изд-во «Радуга», 2020.-102 с. 4. Поток энергии Солнца и его изменения/ Под ред. О. Уайта, пер. Г. М. Никольского. М.: изд. Мир. 2020, 559 с. 5. Да Роза, А.В. Возобновляемые источники энергии: Физико-технические основы: [учеб. пособие]/да Роза, Альдо В.; пер. с англ. под ред. С.П.Малышенко, О.С.Попеля. - Долгопрудный; М.: Интеллект; ИД МЭИ, 2020. - 702 с. 6. Яковлев, С.В. Комплексное использование водных ресурсов: [учеб.пособие] / Яковлев, Сергей Васильевич, И. Г. Губий. - Изд. 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Высш. шк., 2018. - 382 с. 7. Алхасов А.Б. Возобновляемые источники энергии [Электронный ресурс]:учебное пособие / А.Б. Алхасов. — Электрон. текстовые данные. — М.:Издательский дом МЭИ, 2018. — 271 c.