Жылумен жабдықтау жүйелерінің көздері
Сипаттама: Пән қазандық қондырғыларын, жылу пункттерін, когенерациялық және жылу электр станцияларын қоса алғанда, жылумен жабдықтау көздерінің жұмыс принциптерін, конструкциясын, жіктелуін және пайдалану ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Курс жылу өндірісінің термодинамикалық негіздерін, схемалық шешімдерді, жабдықты таңдауды, сондай-ақ энергия тиімділігі, сенімділік және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін қарастырады. Нәтижесінде студенттер жылу-технологиялық жабдықтар мен жылумен және энергиямен жабдықтау жүйелерінің сенімді және техникалық дұрыс пайдаланылуын жоспарлай және бағалай алады, персоналды авариялық жағдайлардан қорғау әдістерін тиімді пайдалана алады, сондай-ақ жылу-энергетикалық жабдықтар мен жүйелерді сынау жоспарлары мен әдістемелерін әзірлеп, үйлестіре алады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Жылумассасының алмасуы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің білім негізінде, студенттер жылыту жүйелерін жобалау дағдыларын меңгереді. Пәндерді сапалы оқуға мүмкіндік алады. «Жылу жүйелері» пәнін оқу нәтижесінде студенттер жылу көлік және сапалы абоненттерін жылыту бағдарламалық және ыстық сумен қағидаттарына таныс болуы тиіс. Барысында студенттер ауылының жылыту жүйесін жобалау дағдыларын бар және өз техникалық шешімдерді жасау және оларды ақтау үшін үйренеді.
Міндет
- Жылыту жүйесінің құрылымымен студенттерді таныстыру. Жылу ағындары анықтау білу; жылу желісін таңдау есептеу және негіздеу;желілерін пьезометрикалық графиктер салу; нормативтік әдебиеттерді пайдалану
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жылумен жабдықтау көздерінің түрлері мен мақсатын білу: жеке, орталық, жергілікті, когенерациялық. Жанармай жағу, жылу қалыптастыру және жылу беру процестерін түсіну. Жылу жүктемелерін және жылу көздерінің параметрлерін есептеу терминологиясын, нормативтері мен принциптерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жылумен жабдықтау көздерінің жұмыс параметрлерін есептеу (қысым, температура, қуат, тиімділік). Жабдықты және көздерді жылу желілеріне қосу схемаларын таңдау кезінде білімді қолдану. Отынды, шығарындыларды және іс жүргізудің тиімділігін есептеу әдістерін қолданыңыз.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Жылумен жабдықтаудың әртүрлі түрлерінің тиімділігі мен экологиялық тұрақтылығын бағалау. Жылу шығаратын қондырғыларды жобалау және жаңарту кезінде негізделген инженерлік шешімдер қабылдау. Дереккөздердің жұмысындағы Төтенше жағдайлар мен ауытқуларды талдау және олардың алдын алу шараларын әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жобалық шешімдерді, түсіндірме жазбаларды және техникалық есептерді сауатты ресімдеу. Командалық немесе сараптамалық жұмыс шеңберінде техникалық шешімдерді негіздеу. Кәсіби талқылауларға қатысу және аралас инженерлік пәндердің өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өндірістік аудандарда технологияық үдерістерді менеджмент сапасына сайкес құжаттарды дайындау және экологиялық, энергетикалық қауіпсіздікті қадағалау, өндірісте знерго және ресурс қорғау шараларын жобалап , іске асыру. Жылуэнергеткалық қондырғылардың нормативтик және нақты көрсеткіштеріне талдау және есеп жүргізу
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар көбінесе белсенді және шығармашылық түрде өткізілуі тиіс. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, Міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялардың қатарында: - проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; -оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; -коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер)); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Есептік жұмыс №1 -Жылу тұтыну графиктері | 0-100 |
Есептік жұмыс №2 - Жылыту үшін жылумен жабдықтауды реттеу | ||
Есептік жұмыс №3 - Желілік суды тұтынуды анықтау | ||
СӨЖ №1 - Жылыту, желдету және ыстық сумен жабдықтауды жылумен жабдықтауды реттеу | ||
СӨЖ №2- Реттелетін және реттелмейтін лифтілер. Араластыру құрылғыларының сипаттамасы және оларды таңдау. | ||
СӨЖ №3- Әртүрлі климаттық жағдайларда жылу желілерін төсеу. Су бөгеттері арқылы және инженерлік коммуникациялармен қиылысқан жерге төсеу. | ||
Ауызша сұрау | ||
Аралық бақылау | ||
2 рейтинг | Есептік жұмыс №4 - Жылу желілерінің гидравликалық есебі | 0-100 |
Есептік жұмыс №5 - Су жылу желілерінің гидравликалық режимдері | ||
Есептік жұмыс №6 - Жылу оқшаулаудың қалыңдығын есептеу | ||
СӨЖ №4-Құбырлар үшін өтемақы құрылғылары. | ||
СӨЖ №5-Жылу желілері жабдығының құбырларын коррозиядан қорғау. | ||
СӨЖ №6-Құбырлардың жылжымалы және бекітілген кеуектері. | ||
Ауызша сұрау | ||
Аралық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жылу энергиясын тұтыну
- Системы теплоснабжения
- Жылу жүктемесін реттеу
- Жылу желілерінің гидравликалық есебі
- Жылу желілері және олардың жабдықтары
- Жылу желілері және құбырларды төсеу әдістері
- Құбырлар тіректері
- Құбырлардың температуралық деформацияларының орнын толтыру
- Жылу құбырларының дизайны
- Құбырлар мен фитингтер
- Жылу нүктелері
- Жылу оқшаулау және жылу шығындары
- Жылу оқшаулағышын тағайындау
- Жылулық есептеу
- Жылумен жабдықтау жүйелерін пайдалану негіздері
Негізгі әдебиет
- 1. Основы энергетики: учебное пособие Лебедев В.А., Пискунов В.М. 2019. 2. Таранов, А.В., Биличенко, А.П. Теплоэнергетические системы и энергоиспользование: Электронные учебник. - Караганда: КарГТУ, 2017. 3. http://rmebrk.kz/book/1162453. 4. Исаев В.Л. Таранов А.В.Булатбаев Ф.Н «Спецвопросы сжигания топлива». - Учебное пособие; Караганда: Изд-во КарТУ, 2020. 5. Теплотехника: учебник / под ред. С.В. Пузача, Ю.А. Кошмаров, С.В. Пузач, О.С. Лебедченко / 2-е изд., перераб, и доп. – М.: Академия ГПС ИЧС России, 2019. – 502 с. 6. А.А. Кибарин Режимы работы и эксплуатация котельных установок. Учебное пособие. - Алматы: АИЭС, 2019.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Запатрина И. В. Перспективы развития систем теплоснабжения в Украине; Экономика - М., 2013. - 200 c. 2. Ливчак И. Ф., Кувшинов Ю. Я. Развитие теплоснабжения, климатизации и вентиляции в России за 100 последних лет; Издательство Ассоциации строительных вузов - М., 2013. - 778 c. 3. Ливчак, И.Ф.; Кувшинов, Ю.Я. Развитие теплоснабжения, климатизации и вентиляции в России за 100 последних лет; АСВ - М., 2012. - 366 c. 4. Магадеев В. Ш. Источники и системы теплоснабжения; Энергия - М., 2013. - 272 c.