Пластикалық материалдармен модельдеу

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Көркем-эстетикалық дүниетанымды қалыптастыру және концептуалды көлемдік-кеңістіктік модельдеудің және абстрактілі дизайн объектілерін пластикалық өнердің әдістерімен, құралдарымен, бейнелеу әдістерімен және технологияларымен жобалаудың практикалық дағдыларын алу мәселелері қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Дизайн тарихы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • көркемдік, көлемдік-кеңістіктік, конструктивті және аналитикалық ойлауы бар, Сұлулық пен табиғат заңдарына сәйкес объективті-кеңістіктік орта құруға, өзінің шығармашылық қиялына сәйкес органикалық архитектуралық формалар мен көлемдерді орындауға қабілетті дизайнерлерді даярлау.
Міндет
  • классикалық, дәстүрлі және заманауи пластикалық өнердің қалыптасу заңдылықтарымен және тұжырымдамалық негіздерімен танысу.
  • пластикалық модельдеудің негізгі түрлерін, әдістері мен құралдарын зерттеу;
  • табиғаттан және қиялдан жазықтықта және көлемде пішіндерді модельдеу дағдыларын меңгеру;
  • білім алушының шығармашылық тұлғасын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • пластикалық модельдеу саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдерді тұжырымдау;
  • мүсіндік пластиктің түрлері, әдістері мен әдістері туралы түсініктерге ие болыңыз;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • шығармашылық мәселелерді шешу үшін модельдеу әдістері мен әдістерін қолдану;
  • модельдермен жұмыс жасау кезінде әртүрлі материалдар мен кәсіби құралдарды қолданыңыз;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • қойылған міндеттерге сәйкес материалдың ерекшеліктерін ескере отырып, пластикалық модельдер жасаңыз;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • әсіби қоғамдастықпен және әлеуетті тұтынушылармен өзара әрекеттесу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • қоғамның тіршілік ету ортасы мен мәдениетін дамытудағы шығармашылық тұлғаның рөлін талдау және түсіну.