Дизайн-жобалау 10
Сипаттама: «Мерекелердің қоғамдық кеңістігін ұйымдастыру» жобасын әзірлеу театрландырылған көріністер мен бұқаралық іс-шараларды өткізуге арналған ашық қалалық кеңістіктерді жобалаудың жобалау принциптерін меңгеруге бағытталған. Жобаны әзірлеу барысында дизайн объектісін қалыптастырудың композициялық, типологиялық, функционалдық, эргономикалық, көркемдік-эстетикалық ерекшеліктері зерттеледі.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Ғимараттар мен әрлеу материалдарының құрылымдық жүйелері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Курстық жоба. Емтихан. |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- театрландырылған қойылымдар мен бұқаралық іс-шараларға арналған ашық қалалық кеңістіктерді жобалау бойынша теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдылар кешенін меңгеру; функционалдық ұйымдастыру әдістерін меңгеру, жоспарлау шешімін әзірлеу және қала интерьерінің пәндік мазмұны, көркем бейненің тұтас шешімін ұсыну.
Міндет
- мерекелердің қоғамдық кеңістігінің көркемдік-эстетикалық бейнесін қалыптастыру, жобалық объектіні бөлінген аумақта орналастыру;
- мерекелік кеңістіктің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын анықтау;
- жаппай мереке аумағында пәндік мазмұн үшін жабдықты, материалдарды және түсті-текстуралық шешімдерді таңдау;
- жобаланатын объектілерді эргономика және қауіпсіз пайдалану талаптарын ескере отырып.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- бұқаралық қалалық іс-шараларды өткізу аймақтарын жобалау әдістемесін білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- композициялық, функционалдық, типологиялық, эргономикалық шешімдерді қала мерекесіне ғарыштық және объектілік жабдықты әзірлеуде қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- кәсіби қызметте қолданбалы конструкторлық шешімдердің тиімділік дәрежесін бағалау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобалау процесінің әлеуметтік-функционалдық, көркемдік-эстетикалық, конструктивті және технологиялық, сәулеттік және қала құрылысы компоненттері мен кәсіби лексика туралы білімге негізделген коммуникациялық дағдылар;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіптік білімдерін кеңейту дағдыларының болуы; жаңа ақпаратты іздеу және игеру қабілеті.
Оқыту әдістері
берілген шарттармен әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; оқытудың арнайы белсенді түрлерін – әңгімелесу, иллюстрациялар (слайдтар) мен көрнекі құралдарды көрсету және талқылауды пайдалану; оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, жобаланған объектілердің үлгілерін өз бетінше құрастыра білу, ақпараттық кеңістікте шарлау; оқу тақырыптары бойынша практикалық жұмыс және модельдеу; оқу процесінде студенттердің өз бетімен білім алуы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Демалыс қажеттіліктерін анықтау. Мерекелік кеңістіктің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасы. Әлемдік тәжірибеден мысалдарды талдау, 5 нұсқа. Аумақты функционалдық ұйымдастыру схемасы және қатынастар, 3 нұсқа. | 0-100 |
Графикалық сөйлем. Мереке бейнесінің эскиздері, 3 эскиз. Макеттегі суреттегі сөйлем, опциялар. Макеттегі мерекелік кеңістіктің көлемді-кеңістіктік шешімі. Сөйлемнің бас жоспармен тіркесімі. Аналогтарды талдау, 7 нысан – бас жоспардың шешімдері, 7 нысан – ғарыштық жоспарлау шешімдері. Идеяны растау. | ||
Белгіленген пропорциялармен нобайлардағы бас жоспардың жалпы композициялық шешімі. Мерекелік орындарды аймақтарға бөлу схемалары және функционалдық өзара байланысы. Бас жоспар М 1:500 - 1:1000; Оқиғыштар, кескіштер - М 1:100 - 1:200. Эскиздер. | ||
Негізгі ойды макет пен графикада бейнелеу. Мерекелік кеңістікке арналған бейнелі шешімнің эскизін егжей-тегжейлі көрсету. Эскиз-идея, A1 форматындағы эскиздер жинағы. | ||
2 рейтинг | Эргономикалық өлшемдегі пәндік жабдықтың рефераты. Материалдарды таңдау және түс схемасы. Бас жоспардың, бөлімдердің негізгі осьтері бойынша өңдеу. | 0-100 |
Иллюстрациялық бейнелерді әзірлеу. | ||
Жобаның жоспарлау элементтерін жүзеге асыру. | ||
Планшетті орналастыру опциялары, бекітілген орналасу. | ||
Демонстрациялық макетті жүзеге асыру. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Кіріспе сабақ
- Көлемді сөйлем
- Ең жақсы нұсқаны іздеңіз
- Мерекелік кеңістіктің эскиз-идеясы
- Масштабтау үшін реттелетін пропорциялардағы жоба элементтерінің эскиздері
- Жоба элементтерін масштабтау үшін әзірлеу
- Жоба элементтерін масштабтау үшін егжей-тегжейлі көрсету
- Масштаб бойынша бас жоспарды түзету
- Мерекелік жабдықтың ауқымды дизайны
- Планшетте жобаны салу / сызбаларды цифрлау
- Планшетте жобаны салу / сызбаларды цифрлау
- Егжей-тегжейлері бар масштабты сызбалар Жобаның бүкіл құрамы қарындашпен / барлық компоненттерді цифрлау
- Жобаны бағалау үшін экспозицияға дайындау
Негізгі әдебиет
- Нойферт Э. Строительное проектирование: Пер. с нем. - Сорок второе изд., переработанное и дополненное. - М.: Издательство «Архитектура-С», 2020. - 612 с.: ил.
- Кудряшев Н., Никитина Е., Смирнов А., Уткин М., Шимко В., Щепетков Н. Архитектурно-дизайнерское проектирование. Специфика средового творчества. Учебное пособие. – Архитектура-С, 2016. – 240 с.
- Рунге В., Манусевич Ю. Эргономика в дизайне среды. Учебное пособие. – Архитектура-С, 2016 – 328 с.
- Жангужинова, М. Е. Основы художественной графики [Текст] : учеб. пособие / М. Е. Жангужинова ; Министерство образования и науки Республики Казахстан, АТУ. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2020. - 106 с.
- Единый государственный фонд нормативных технических документов. Строительные нормы Республики Казахстан (СН РК) [Электронный ресурс] : https://www.egfntd.kz/rus/page/NTD_KDS_SNRK
- Нартя В. И., Суиндиков Е. Т. Основы конструирования объектов дизайна. Учебное пособие. — М.: Инфра-Инженерия, 2019. — 264 c.
Қосымша әдебиеттер
- Архитектурно-дизайнерское проектирование. Специфика средового творчества (предпосылки, методика, технологии)/ Кудряшев Н.К., Никитина Е.В., Смирнов А.С., Уткин М.Ф., Шимко В.Т., Щепетков Н.И., под ред. Шимко В.Т. Учебное пособие для вузов. – М.: «Архитектура-С», 2016. – 240 с
- Эргономика и оборудование интерьера [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге. - М. : Архитектура-С, 2004. - 157 c.
- Дизайн. Основные положения. Виды дизайна. Особенности дизайнерского проектирования. Мастера и теоретики : иллюстрированный словарь-справочник / Г.Б.Минервин, В.Т.Шимко, А.В.Ефимов и др; Под. ред. Г.Б.Минервина, Под ред. В.Т.Шимко. - М. : Архитектура-С, 2004. - 285 c.