Дизайн-жобалаудың техникалық құралдары 3
Сипаттама: Autodesk 3ds Max бағдарламасын меңгеру. Ол 3D модельдермен кеңейтілген жұмысты, 3D кітапхана элементтерін әзірлеуді, визуализация мен анимация процесін, виртуалды шындықты меңгеруді қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Информациялы-коммуникацилық технологиялар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 45 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Изучить теоретические и практические основы графического пакета 3ds Max с целью его использования для решения задач дизайнера
Міндет
- Овладеть командами, различными способами моделирования и визуализации в программе Autodesk 3ds Max.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Понимание логики программы, знание основных методов моделирования программы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Применение Autodesk 3ds Max в курсовом, дипломном проектировании, в реальной профессиональной деятельности.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Нахождение, накапливание и оценивание информации, необходимой в процессе обучения. Умение грамотно излагать изученный материал, проверять его, редактировать, публиковать. Взвешенный подход к важным профессиональным и научным вопросам.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Готовность излагать информацию, идеи, проблемы и решения перед аудиторией и специалистами в предметной области.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Самостоятельное применение полученных знаний и навыков в текущем уровне учебной деятельности, а также в профессиональной деятельности;
Оқыту әдістері
Информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Настройка рабочей среды. Основные команды редактирования. Стандартные и расширенные примитивы | 0-100 |
Булевы операции и параметрические модификаторы | ||
Трехмерные массивы. Расстановка вдоль пути | ||
Создание объектов на базе плоских форм. Сплайны | ||
Поверхностное моделирование | ||
2 рейтинг | Работа в редакторе материалов | 0-100 |
Работа с камерами и источниками света | ||
Визуализация и эффекты визуализации в 3ds Max Визуализация с помощью нейросетей. | ||
Анимация | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
- Основы работы в 3ds Max
- Расширенные примитивы - extended primitives
- Булевы операции – boolean
- Параметрические модификаторы
- Трехмерные массивы
- Создание объектов на базе плоских форм
- Поверхностное моделирование - surface modeling
- Поверхностное моделирование - surface modeling
- Работа в редакторе материалов
- Материалы и текстурные карты
- Камеры
- Источники света
- Визуализация
- Эффекты визуализации в 3ds Max
- Анимация
Негізгі әдебиет
- http://autodesk.com – официальный сайт Autodesk, информация о ПО, учебные версии, обучающие материалы;
- Келли Мэрдок. 3ds Max 2023. Библия пользователя
Қосымша әдебиеттер
- Миловская О. С. 3ds max. Экспресс-курс. — СПб.: БХВ-Петербург, 2020. – 208 с: ил.
- Маров М.Н. 3ds Max. Материалы, освещение и визуализация. – СПб.: Питер, 2018. – 475с.:ил.