Түр-түстану

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Көрнекі сәулет құралдарының теориялары, мәдени-тарихи түс дәстүрлері мен қалаулары, түс символизмі және оны қабылдау психологиясы зерттеледі. Жобалау объектілерінің көркемдік құралдары жүйесінде үйлесімді түс комбинацияларының сәулеттік-көркемдік кеңістігін қалыптастыру қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сурет

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • түс композициясының негіздері мен теориясын оқып-үйрену, дизайнерлік іс-әрекет процесінде түсті ойлау қабілетін дамыту, осы білімді дизайнда, композицияда, кескіндемеде түс мәселелерін шешуде қолдана білу дағдыларына ие болу, көркемдік талғамын және шығармашылық ойлауын дамыту.
Міндет
  • изучение, анализ и обобщение материалов опыта проектирования цветовых и колористических решений материальных объектов культуры;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Түс туралы ғылым ретінде түсініктермен танысу, мәдени-тарихи түс дәстүрлері мен қалауларын, түстерді үйлестіру мәселелерін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жоба идеясын ұсыныңыз (тұжырымдама) және оны архитектуралық шешімді әзірлеу кезінде дәйекті түрде дамыту, жобадағы түс массаларының үйлесімді орналасуы мен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Архитектуралық сыртқы және интерьер жобасының колористикалық шешімін жасау үшін шешімдер мен практикалық ұсыныстарды түсіндіру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Авторлық жобаларды қалыптастырудағы және талқылаудағы кәсіби қабілеттерін практикалық қызмет түстерді қолданумен байланысты бағыттардың мамандарымен суреттеу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Сәулет пен өнердегі іргелі және соңғы жетістіктерді пайдалану; авторлық шығармашылық ойлауды қалыптастыру мүмкіндігі.
Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • не предусматривается
Негізгі әдебиет
  • 3.1.1 Ефимов А.В. Колористика города. – М.: Стройиздат, 2010. 3.1.2 Цойгнер. Учение о цвете. Пер. с нем. – М.: Стройиздат, 1971. 3.1.3 Материалы конференций, совещаний. Современная наука о цвете и проблемы цветового проектирования. – М.: ВНИИТЭ, 2007. 3.1.4 Материалы конференций, совещаний. Цвет в дизайне и колористическое образование. – М.: ВНИИТЭ, 1990. 3.1.5 Агостон Ж. Теория цвета и ее применения в искусстве и дизайне. – М.: Фалькенон, 2009. 3.1.6 Ефимов А.В. Цвет в архитектуре и градостроительстве. – М.: Стройиздат, 1981.
Қосымша әдебиеттер
  • 3.2.1 Ефимов А.В. Предложение по цветовому решению экспериментального жилого района. – Строительство и архитектура Москвы, №7, 1975. 3.2.2 Зайцев А. Наука о цвете и живописи. – М.: Изобразительное искусство, 1990. 3.2.3 Марта Джил. Гармония цвета. – М.: Астрель, 2008. 3.2.4 Миронова Л.Н. Цветоведение. – Минск.: Вышэйшая школа, 2004.