Диплом алдындағы жоба

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша сәулет және қала құрылысы объектілерін, жобалау объектілерін, сыртқы және ішкі орталарды нақты жағдайларда жобалаудың жалпы теориялық және практикалық аспектілері, оларды әртүрлі функционалдық және жоспарлау құрылымдарымен нақты жағдайға сүйене отырып қайта құру.

Кредиттер саны: 8

Пререквизиты:

  • Дизайн-жобалау 9

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 45
СӨЖ 120
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Мақсат - ғылыми-зерттеу жұмысты шегінде келешек дипломдық жобаның бағытының орында- студентке әдістемелік көмектің оказание.
Міндет
  • Міндеттері – сәулеттік тапсырмаларды орындау үшін бағдарламаларды тәжірибе жүзінде қолдану.
  • объектінің дамуындағы сабақтастық пен тенденцияларды анықтауға бағытталған тарихи-генетикалық талдау;
  • дипломдық жобаның тақырыбы бойынша нақты жағдайға арналған конструкторлық концепцияны әзірлеуге бағытталған конструкторлық және ізденіс жобалау.
  • объект құрылымы моделін әзірлеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттер жоғарғы білімнің бірінші сатысына қарағанда алған білімдері мен түсініктері кеңейгенін және де зерттеушілікте шығармашылық тәсілдеме мен шығармашылық идеяларды қолдана алатындықтарын көрсете алулары керек.
  • Делать выборку нормативных требований и правил для объекта дипломного проектирования с учетом его многофункциональности
  • Составлять социально-функциональную программу объекта проектирования
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттер оқыту саласымен байланысты жаңа жағдайда (мысалы, пәнаралық байланыста) білімдерді қолданып, сәулет мәселелерін шешудегі қабілеттіліктерін көрсете алулары қажет.
  • предлагать вариантный подход к проектированию на основе проведенного предпроектного исследования.
  • решать и анализировать проектные задачи по теме дипломного проекта
  • проектирование архитектурных или градостроительных объектов с учетом различных факторов;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттер пайымдауларды тұжырымдап, білімдерді қолданумен байланысты әлеуметтік аспектілерді бейнелейтін шектеулі ақпарат негізінде білімдерді біріктіре алулары қажет.
  • оценить и выбрать наиболее оптимальный вариант архитектурно-планировочного решения из нескольких разработанных.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттер қорытынды жасай алатындықтарын көрсете алулары керек. Алған білімдер негізінде материалды даярлықтары әртурлі деңгейдегі адамдар мен мамандарға анық, бір мағыналы етіп түсіндіре алулары қажет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Студенттер ары қарай оқуды өздері басқара алатындай етіп қабілеттіліктерін дамытулары керек.
Оқыту әдістері

- технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения;

- метод клаузуры

- технологии учебно-исследовательской деятельности.

Негізгі әдебиет
  • 1. Молчанов М.М. «Основы архитектурного проектирования: социально-функциональные аспекты. Учебное пособие». – «высшее профессиональное образование». – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 160 с. 2. Джонс Дж. К. Методы проектирования. М. Мирр, 2008 3. Шимко В.Т. «Архитектурно-дизайнерское проектирование. Основы теории (средовой подход)». Учебник для ВУЗов. - Издательство: Архитектура-С, 2009