Геология негіздері
Сипаттама: Мақсаты: студенттерде Жердің геологиялық құрылымы мен геодинамикалық процестер туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Сипаттама: пән негізгі геологиялық эндогендік және экзогендік процестермен геологияның негізгі ұғымдарын зерттейді, тау жыныстарын, тау жыныстарын зерттейді. Нәтижесі: Студент геологиялық құбылыстар туралы алғашқы білімді меңгереді және оларды табиғи ортаны талдау үшін қолдана алады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- География. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Студенттерді Жер планетаның даму заңдылықтармен, құрылысымен таныстыру, барлау және оны өткізу технологиясын, сынамалауды, контурлауды, қорларды есептеуді және ПҚК бағалауды зерттеу.
Міндет
- Болашақ кен профильді пәндерді зерттеу үшін негізгі геологиялық білімдер мен ұғымдарды оқып білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студент жалпы геология және пайдалы қазбалар кенорындарын барлау негізгі ұғымдар мен маңызды заңдылықтарын білу және ұғу керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студент әр түрлі типті кенденуге сәйкес сынамаларды алуды білу керек; сынамаларды өңдеу жүйелерін құрастыру, пайдалы қазалар қорларын есептеуді білу керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- ПҚК барлау кезінде геологиялық құжаттарды өз бетімен зерттеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Осы геологиялық пәнді оқу барысында студент кен профиліннің және геология профилінің маманы болып шығады, және де осы қабілет коммуникативті болып табылады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Пәнді оқып бітірген соң, студен жалпы геология және пайдалы қазбалар кенорындарын барлау негізгі ұғымдар мен маңызды заңдылықтарын білу және ұғу керек.
Оқыту әдістері
Пәнді оқу барысында интерактивті оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары қолданылады.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Тау жыныстарын түзетін минералдардың физикалық қасиеттерін зерттеу | 0-100 |
Магмалық тау жыныстарын зерттеу | ||
Шөгінді жыныстарды зерттеу. Сынықты және сазды жыныстар. Органогенді және хемогенді шөгінді жыныстар. | ||
Метаморфтық тау жыныстарын зерттеу | ||
2 рейтинг | Сынамаларды іріктеу есептерін шешу және сынамаларды өңдеу сұлбаларын құру | 0-100 |
Пайдалы қазбалар кен орындарының кен денелерін контурлау есептерін шешу | ||
Кен қорын және пайдалы компоненттер есептеу бойынша есептер шығару | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Геология ғылымының дамуының негізгі кезеңдері
- Мору
- Еңіс процестері Желдің геологиялық әрекеті
- Арна ағындары мен жер үсті суларының геологиялық әрекеті
- Жер асты суларының геологиялық әрекеті
- Мұхиттар мен теңіздердің геологиялық әрекеті
- Жердің ішкі динамикасының процестері
- Жердің ішкі динамикасының процестері
- Пайдалы қазбалардың кен орындарын барлау
- Барлаудың техникалық құралдары
- Пайдалы қазбалар кен орындарын барлау әдістері
- Сынамаларды алу түрлері
- Пайдалы қазбаларды контурлау
- Кондициялар
- Қорларды есептеу және пайдалы қазбалар кен орындарын геологиялық-экономикалық бағалау
Негізгі әдебиет
- 1 Ананьев В. П. Основы геологии, минералогии и петрографии / В. П. Ананьев, А. Д. Потапов. - М.: Высш. шк., 2015. 2 Ермолов В.Н. и др. Геология часть 6. Месторождения полезных ископаемых – М.: Из-во Московского государственного горного университета, 2019. – 570с. 3 Короновский Н. В. Общая геология / Н. В. Короновский. - М.: МГУ, 2012. 4 Платов Н.А. Основы инженерной геологии- Л.: Инфра, 2019. - 192с. 5 Genadiy Pivnyak [et al.]. Mining of Mineral Deposits : London : CRC Press, 2013. - 372 p. 6 Wu Faguan, Qi Shengwen Global View of Engineering Geology and the Environment; London : CRC Press, 2013. - 899 p