Жалпы және тарихи геология
Сипаттама: Мақсаты: студенттердің Жер құрылымы, геологиялық процестер және тау жыныстарының қасиеттері туралы негізгі білімдерін қалыптастыру. Пән Жердің ішкі және сыртқы құрылымын, литосфераны, тектониканы, магматизмді, шөгінділерді және геологиялық процестерді зерттейді. Нәтижесі: студент геологиялық процестердің негіздерін біледі және оларды геологиялық ортаны талдау үшін қолдана алады.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- География. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Шөгінді минералды шикізатты іздеу үшін студенттерді фациалдық талдаудың әдістеріне үйрету. Тірі ағзалардың өмір сүретін ортамен байланысын көрсету, жер бетінің өткен кезеңдерінің және олармен байланысты пайдалы қазбалардың орналасу заңдарын анықтау.
Міндет
- Көне кезеңдерден қазіргі кеге дейінгі жер қыртысының даму заңдылықтыры мен тарихын оқып – үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Көне кезеңдерден қазіргі кезге дейінгі жер қыртысының даму заңдылықтыры мен тарихын оқып білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студенттер фациалдық талдаудың әдістерін қолдана білу керек. Тірі ағзалардың өмір сүретін ортамен байланысын көрсету, жер бетінің өткен кезеңдерінің және олармен байланысты пайдалы қазбалардың орналасу заңдарын анықтай білу керек.кезеңдерінің және олармен байланысты пайдалы қазбалардың орналасу заңдарын анықтай білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Өз бетімен шөгінді минералды шикізатты іздеу үшін студенттерді фациалдық талдаудың әдістеріне қолдана білу. Тірі ағзалардың өмір сүретін ортамен байланысын көрсету, жер бетінің өткен кезеңдерінің және олармен байланысты пайдалы қазбалардың орналасу заңдарын анықтай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Геологиялық тапсырмаларды орындау ушін топта жұмыс істеу білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жер мен Жер қыртысының заттық құрамын, геодинамикалық процесстерді, органикалық әлемнің эволюциясы мен жүйеленуін оқып білу, тау жыныстары жасын және жатыс жағдайын анықтайтын негізгі тәсілдерін білу.
Оқыту әдістері
- Интерактивті дәрістер (басқарылатын дискуссия, слайдтарды көрсету, YouTube және басқа да әлеуметтік желілерден фильмдер мен презентацияларды талқылау); - Нәтижелері бойынша нәтижелерді қорғаумен топтық жобаларды әзірлеу; - Кен жыныстары мен минералдар коллекцияларын аудиторияда, геологиялық мұражайда, интернетте және т. б. танысу және зерттеу;
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Презентации по теме 1 | 0-100 |
Презентации по теме 2 | ||
2 рейтинг | Презентации по теме 3 | 0-100 |
Презентация по теме 4 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жер қыртысының заттық құрамы, оның ішкі қабықтарының құрылысы, мантияның, ядроның және жер қыртысының негізгі физикалық параметрлері мен қасиеттері
- Жер қыртысының жасы, оның қалыптасуының негізгі гипотезасы
- Экзогенді геологиялық процестер
- Ағымдағы сулардың геологиялық қызметі
- Мұхиттардың, теңіздердің, көлдердің, батпақтардың, су қоймаларының геологиялық қызметі
- Эндогенді геологиялық процестер
- Тау жыныстарының қатпарлы және жыртылған бұзылуы
- Магматизм және вулканизм
- Метаморфизм, метаморфизм типтері, тау жыныстарының метаморфтық өзгеру аймақтары, метаморфтық тау жыныстары
- Тектоносфера және оның құрылысы
- Тарихи геология жер дамуының Догеологиялық және геологиялық кезеңдері
- Палеозой
- Мезозойдағы Жердің геологиялық даму ерекшеліктері
- Жер қабатының және жер бетінің дамуының негізгі заңдылықтары
Негізгі әдебиет
- 1. Якушева А.Ф., Хаин В.Е., Славин В.И. Общая геология. М.: МГУ, 2008. 2.Мильничук В.С., Арабаджи М.С. Общая геология. М.: Недра. 2009. 3.Серпухов В.Н., Билибина Т.В., Шалимов А.Н. Курс общей геологии Л.: Недра. 2009. 4. Горшков Г.П., Якушева А.Ф. Общая геология, М.: МГУ. 2003. 5.Давиташвили Л.Ш. Курс палеонтологии. М.: Госгеолиздат. 2011 6. Давиташвили Л.Ш. Краткий курс палеонтологии. М.: Госгеолиздат. 2008