Елді мекендердің аумақтарын абаттандыру

Асангалиев Елибек Атрауович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тұрғын үй құрылысының санитарлық-гигиеналық жағдайларын жақсарту арқылы халықтың салауатты және қолайлы өмір сүру жағдайларын жасау жөніндегі жұмыстар кешенін зерттейді: өткелдер мен жаяу жүргіншілер жолдарын, автомобиль тұрақтары мен алаңдарын орнату, тұрғын аудандарды, қала көшелерін, алаңдарды, шағын аудандарды, саябақтарды, бақтар мен бульварларды жасанды жарықтандыру; шағын сәулет нысандарын құру және шағын су айдындарын салу жасыл кеңістіктер.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Ауызша емтихан / тестілеу

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • құрылыс процесінде қалалық аумақтарды абаттандырудың заманауи және перспективалық тәсілдері мен технологияларымен, елді мекендерді қайта құру және жаңарту технологияларымен танысып, меңгеру.
Міндет
  • муниципалитеттің аумағын абаттандыру, елді мекендерді абаттандыру мен көгалдандырудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру
  • елді мекендердің рекреациялық аумақтарын жобалау дағдыларын меңгеру
  • қалалық сапалы іс-шараларды жобалау, жобалық шешімдерді іске асыру бойынша құзыреттерді алу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • елді мекендердің аумақтарын абаттандыруды жобалау кезінде техникалық және табиғи факторлардың өзара іс қимылын ескеру
  • елді мекендерді абаттандыру жүйесін жобалау кезінде жоспарлар мен карталарды оқу және пайдалану
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • әр түрлі аумақтарды абаттандыру жобаларын әзірлеу
  • өз қызметінде нормативтік – құқықтық құжаттарды пайдалану
  • қалалық аумақтардың қала құрылысы және экономикалық құндылығын арттыру үшін жасыл объектілер мен абаттандыру элементтерін орналастырудың орынды тәсілдерін айқындау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • өзіңіздің мазмұнды пікіріңізді білдіре білу, тақырып туралы білімді ғана емес, сонымен бірге осы білімге субъективті баға мен қатынасты білдіре білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • жүйелі-проблемалық міндеттерді шеше білу, алған білімдерін нақты өндірістік міндеттерді шешуде практикада пайдалану.
Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық сабақтар 1-8 0-100
Коллоквиум
СӨЖ
Аралық бақылау 1
2  рейтинг Зертханалық сабақтар 9-15 0-100
Коллоквиум
СӨЖ
Аралық бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу қажетті әрекеттер тізбегі мен әдістемесін сақтай отырып, зертханалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай берілген; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Ауызша сауалнама / тестілеу / коллоквиум жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады.
СРО қажетті әрекеттер тізбегі мен тапсырма мазмұнын сақтай отырып, жұмысты (есеп, реферат, презентация) толық көлемде орындады; барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелетін және бұрын зерттелген материал арасында байланыс орната алады, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материалмен. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ бір қателік немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберілді, білім алушы оларды өз бетінше немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. жұмысты толық орындаған жоқ, бірақ тапсырма көлемінің кемінде 50%, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателер жіберілді; бір өрескел қателік және екі кемшіліктер жіберілді жұмысты толық орындамаған немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Қорытынды бақылау Барлық сұрақтарға жауап берді, тақырыптар толығымен ашылды, барлық анықтамалар дұрыс берілді. "5" бағалау талаптарын орындады, бірақ бір қате немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберілді. Барлық сұрақтарға жауап бермеді, бірақ тапсырма көлемінің кемінде 50% - ошибки қателер жіберілді; бір өрескел қатеден және екі кемшіліктен артық емес жіберілді. 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе сұрақтардың ешқайсысына жауап бермеді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Аумақтарды абаттандыру ұғымы
  • Елді мекендерді ландшафттық ұйымдастыру негіздері
  • Магистральдарды, көшелер мен алаңдарды көгалдандыру және абаттандыру
  • Тұрғын аудандарды көгалдандыру және абаттандыру
  • Қоғамдық аумақтарды функционалдық-жоспарлау ұйымдастыру
  • Қоғамдық ғимараттардың учаскелерін көгалдандыру және абаттандыру
  • Саябақтарды жіктеу және абаттандыру
  • Жасыл кеңістікті жобалаудың жалпы принциптері
  • Абаттандыру элементтері және шағын сәулет нысандары
  • Өнеркәсіптік аумақтарды көгалдандыру және абаттандыру
  • Қалалардың қала маңындағы және жасыл аймақтары
  • Қалалардың жасыл шаруашылығының негіздері
  • Елді мекендерді абаттандыру жобасын техникалық-экономикалық бағалау
Негізгі әдебиет
  • Фокин, С. В. Инженерное обустройство территорий [Текст] : учебное пособие: ГРИФ УМО / С. В. Фокин, О. Н. Шпортько. - Москва : КНОРУС, 2019. - 377 с. - (Бакалавриат).
  • Корягина, Н. В. Благоустройство и озеленение населенных мест : учебное пособие для вузов: ГРИФ / Н. В. Корягина, А. Н. Поршакова. — Москва : Издательство Юрайт, 2020. — 164 с. — (Высшее образование). — ISBN 978-5534-13528-2. — Текст : электронный // ЭБС Юрайт [сайт]. — URL: https://urait.ru/bcode/464040
  • Благоустройство территорий населенных пунктов : учеб.-метод. пособие по выполн. курсового проекта: направление подготовки 21.03.02 - "Землеустройство и кадастры": профиль подготовки "Городской кадастр" / авт.-сост. Е.А. Баскакова, О.О. Попова ; Гос. ун-т по землеустройству, Каф. городского кадастра. - М. : ГУЗ, 2018. - 77 с
  • Ковязин, В.Ф. Инженерное обустройство территорий [Электронный ресурс] : учебное пособие. — СПб. : Лань, 2015. — 496 с.
  • Поршакова А.Н. Благоустройство и озеленение населенных пунктов: учеб. пособие / А.Н. Поршакова, М.С. Акимова. – Пенза: ПГУАС, 2016. – 156 с.
  • СН РК 3.01-05-2013 Благоустройство территорий населенных пунктов.
Қосымша әдебиеттер
  • Фатиев М.М. Строительство и эксплуатация объектов городского озеленения : учеб.пособие / М.М. Фатиев, В.С. Теодоронский. - М. : ФОРУМ, 2011. - 240 с.
  • СП РК 3.01-105-2013 Благоустройство территорий населенных пунктов.
  • Грачева А.В. Основы зеленого строительства. Озеленение и благоустройство территорий. – М.: Форум, 2009.- 352 с.
  • Денисов, В.Н., Денисов, И.Н., Благоустройство жилых территорий [Текст] / В.Н. Денисов, И.Н. Денисов, Половцев, А.И. Макаров, В.Т. Евдокимов. – СПб.: МАНЭБ, 2004. – 94 с.
  • Николаевская, И.А. Благоустройство территорий [Текст]: учеб. пособие для сред. проф. образования / И.А. Николаевская. – 3-е изд., стер. – М.: Академия, 2007. – 268 с
  • Горохов, В.А. Инженерное благоустройство городских территорий и населенных мест / В.А. Горохов,О.С. Расторгуев.– 4-е Изд., перераб. и доп.– Москва: Стройиздат, 1994. – 457 с.