Топографиялық-геодезиялық жұмыстарды автоматтандыру

Асылханова Жанна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Геодезиялық өлшеулер мен деректерді өңдеудің дәлдігін, тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мақсатында заманауи жабдықтарды, бағдарламалық кешендер мен технологияларды пайдалана отырып, топографиялық-геодезиялық жұмыстар процестерін автоматтандыру бойынша білім алушыларда кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі кезеңдерін автоматтандырудың заманауи тәсілдерін қамтиды: далалық өлшеулерден камералдық өңдеуге және нәтижелерді цифрлық түрде ұсынуға дейін. Электрондық тахеометрлермен, GNSS-қабылдағыштармен, лазерлік сканерлермен, ҰҰА-мен жұмыс істеу принциптерін зерделеуді, сондай-ақ Жоспарлы-биіктік негізін, топографиялық жоспарларды, жердің цифрлық модельдерін және инженерлік-геодезиялық ізденістерді құру үшін мамандандырылған бағдарламалық өнімдерді қолдануды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы заманауи жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, автоматтандырылған топографиялық-геодезиялық жұмыстарды орындауға, кеңістіктік деректерді өңдеуге және талдауға, жергілікті жердің цифрлық модельдері мен Топографиялық жоспарларын жасауға, сондай-ақ ҚР нормативтеріне сәйкес геодезиялық Өлшемдердің сапасы мен дәлдігін қамтамасыз етуге қабілетті болады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Инженерлік геодезия

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Заманауи геодезиялық аспаптардың, геодезиялық өлшеулерді автоматтандырылған өндеу үшін қолданбалы бағдарламалардың жұмыс істеу принциптерін оқып тану.
Міндет
  • Заманауи геодезиялық аспаптардың функционалды ерекшеліктерін зерттеу.
  • Геодезиялық өлшеулерді автоматтандырылған өндеу үшін қолданбалы бағдарламалардың функционалды мүмкүндіктерін оқып тану.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Заманауи геодезиялық аспаптардың функционалды ерекшеліктерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Әртүрлі геодезиялық жұмыстарды жүргізуді істей алу және геодезиялық өлшеулерді автоматтандырылған өндеу үшін қолданбалы бағдарламаларды қолданып алынған геодезиялық өлшеулерді өндеуді істей алу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ақпаратты сараптау, әртүрлі геодезиялық өлшеулер өндірісінің әдістері туралы және оларды қолданбалы бағдарламалық құралдарда өндеу туралы дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кешенді мәселелерді шешу кезінде жеке және жауапкершілікті бөле отырып командамен жұмыс істеу қабілеттілігі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Заманауи геодезиялық құралдармен және геодезиялық мәліметтерді өндеу үшін бағдарламалық құралдармен жұмыс дағдылары.
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу)

берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру

ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар)

іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі)

оқу міндеттерін шешу

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг СӨЖ 1. Геопорталдар мен ГАЖ негізінде геодезиялық жұмыстар алдында деректерді жинау 0-100
СӨЖ 2. Геопорталдар мен ГАЖ негізінде геодезиялық жұмыстар алдында деректерді жинау
СӨЖ 3. Тахеометрмен жер бедерінің топографиялық түсірілімі
Бақылау жұмысы 1
2  рейтинг СӨЖ 4. Топографиялық деректерді өңдеу 0-100
СӨЖ 5. Спутниктік суреттерді жинау және цифрландыру
СӨЖ 6.Сандық картаны құру
Бақылау жұмысы 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ) Егер студент бүкіл практикалық сабақ барысында белсенді жұмыс жасаса, практикалық сабақ жоспарына сәйкес мұғалімнің сұрақтарына толық жауап берсе және сонымен бірге дәріс материалын терең меңгергенін, тиісті әдебиеттерді білетіндігін көрсетсе, осы мәселеге өз көзқарасын білдіре алса, материалды өз бетінше және дәлелді түрде жеткізе білсе, құбылыстар мен құбылыстарды талдай білсе, "өте жақсы" баға қойылады фактілер, тәуелсіз жалпылау және қорытынды жасау, 1-2 арифметикалық қателіктерден немесе сипаттамалардан аспайтын оқу тапсырмаларын дұрыс орындайды. "Жақсы" баға келесі талаптарды сақтаған жағдайда қойылады: студент практикалық сабақ барысында белсенді жұмыс істейді, сұрақтар толық қамтылған, материалдың презентациясы логикалық, фактілермен негізделген, тиісті әдеби көздерге сілтемелермен, сұрақтарды жариялау қорытындылармен аяқталды, студент фактілер мен оқиғаларды талдай білді, сонымен қатар оқу тапсырмаларын орындай алды. Бірақ жауаптарда дәлсіздіктер, кейбір кішігірім қателіктер жіберілді, Материалды ұсыну кезінде дәлелдің жеткіліксіздігі, студенттің фактілер мен оқиғаларға нақты қатынасы немесе есептерді шешуде 1-2 арифметикалық және 1-2 логикалық қателіктер жіберілді. "Қанағаттанарлық" баға студент жалпы осы тақырып бойынша сұрақтардың мәнін игеріп, дәріс материалы мен оқу әдебиеті туралы білімді анықтап, фактілер мен оқиғаларды талдауға,қорытынды жасауға және мәселелерді шешуге тырысқанда қойылады. Бірақ сабақта ол пассивті әрекет етеді, тек мұғалімнің шақыруы бойынша жауап береді, сұрақтарға толық емес жауап береді, практикалық материалды жарықтандыруда өрескел қателіктер жібереді немесе арнайы мәселелерді шешуде 3-4 логикалық қателіктер жібереді. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға студент сұрақ қоюдың сәтсіздігін анықтаған жағдайда қойылады, сұрақтар дұрыс емес, жүйесіз, өрескел қателіктермен жарықтандырылады, мәселелердің негізгі мәнін түсінбейді, қорытындылар, жалпылау, оқу мәселелерін шеше алмау анықталды.
Бақылау жүмысы оқу-бағдарламалық материал туралы жан-жақты, жүйелі және терең білімді, бағдарламада қарастырылған тапсырмаларды еркін орындай алатын, негізгі және қосымша әдебиеттермен таныс, ұсынылған бағдарламада ұсынылған студентке қойылады; әдетте, "өте жақсы" баға пәннің негізгі ұғымдарының өзара байланысын және олардың алған кәсібі үшін маңыздылығын игерген,түсіністікпен шығармашылық қабілеттерін көрсеткен, оқу-бағдарламалық материалды ұсыну және пайдалану. бағдарламада ұсынылған негізгі әдебиеттерді меңгерген, бағдарламада көзделген тапсырмаларды сәтті орындайтын оқу-бағдарламалық материал туралы толық білімді тапқан студентке қойылады. Әдетте, "жақсы" баға пән бойынша білімнің жүйелі сипатын көрсеткен және одан әрі оқу жұмысы мен кәсіби қызмет барысында оларды өз бетінше толықтыруға және жаңартуға қабілетті студенттерге қойылады. бағдарламада көзделген тапсырмаларды орындаумен айналысатын, бағдарламада ұсынылған негізгі әдебиеттермен таныс мамандық бойынша әрі қарай оқу және алдағы жұмыс үшін қажетті көлемде негізгі оқу-бағдарламалық материал туралы білімін тапқан студентке қойылады. Әдетте, бағалау сынаққа жауап беруде және емтихан тапсырмаларын орындау кезінде қателіктер жіберген, бірақ оқытушының басшылығымен оларды жою үшін қажетті білімі бар студенттерге" қанағаттанарлық " қойылады. бағдарламада көзделген тапсырмаларды орындауда түбегейлі қателіктер жіберген негізгі оқу-бағдарламалық материалды білудегі олқылықтарды анықтаған студентке қойылады. Әдетте, "қанағаттанарлықсыз" баға тиісті пән бойынша қосымша сабақтарсыз оқуды жалғастыра алмайтын немесе жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін кәсіби қызметке кірісе алмайтын студенттерге қойылады.
Емтихан Жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді Күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, мәнін, құбылыстары мен процестерін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді Таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Топографиялық-геодезиялық жұмыстарды автоматтандыруға кіріспе
  • Заманауи құралдар мен жабдықтар
  • Геодезиялық жұмыстарды автоматтандыруға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету
  • Сандық топографиялық және геодезиялық карталар
  • Деректерді жинаудың автоматтандырылған әдістері
  • Геоақпараттық жүйелердегі (ГАЖ)деректерді өңдеу және талдау
  • Рельефтің сандық модельдері (dem) және жердің сандық модельдері (CMM)
  • Деректер сапасын бақылау процесін автоматтандыру
  • ЖҚЗ деректерін топографиялық-геодезиялық жұмыстарда пайдалану
  • Далада мобильді құрылғылар мен қосымшаларды пайдалану
  • 3D модельдерін құру және өңдеу
  • Тахеометрмен жұмыс
  • Тахеометрмен жұмыс
  • Тахеометрмен жұмыс
  • Future trends and innovations in the automation of geodetic works
Негізгі әдебиет
  • Автоматизированные методы инженерно-геодезических работ : учебно-методическое пособие / С. П. Стрелков, К. Г. Кондрашин, Е. А. Константинова, З. В. Никифорова. — Астрахань : Астраханский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2020. — 134 c. — ISBN 978-5-93026-093-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/100828.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Полежаева, Е. Ю. Современный электронный геодезический инструментарий (Виды, метод и способы работы) : учебное пособие / Е. Ю. Полежаева. — Самара : Самарский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2010. — 108 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/20520.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Садчиков, П. Н. Модели и методы математической обработки результатов геодезических измерений (лабораторный практикум) / П. Н. Садчиков. — Астрахань : Астраханский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2020. — 103 c. — ISBN 978-5-93026-108-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/100833.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Ванеева, М. В. Электронные геодезические приборы для землеустроительных работ : учебное пособие / М. В. Ванеева, С. А. Макаренко. — Воронеж : Воронежский Государственный Аграрный Университет им. Императора Петра Первого, 2017. — 296 c. — ISBN 978-5-7267-0919-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/72791.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Виноградов, А. В. Применение современных электронных тахеометров в топографических, строительных и кадастровых работах : учебное пособие / А. В. Виноградов, А. В. Войтенко. — Москва : Инфра-Инженерия, 2019. — 172 c. — ISBN 978-5-9729-0271-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/86629.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
  • Орехов, М. М. Автоматизированная обработка инженерно-геодезических изысканий в программном комплексе CREDO : учебное пособие / М. М. Орехов, С. Е. Кожанова. — Санкт-Петербург : Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2013. — 42 c. — ISBN 978-5-9227-0432-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/18979.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Сергаева, М. Ю. Решение геодезических задач по топографическим картам и планам : учебное пособие / М. Ю. Сергаева. — Омск : Омский государственный технический университет, 2022. — 84 c. — ISBN 978-5-8149-3414-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/131223.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Перфильев, А. А. Основы топографической съемки : учебное пособие для СПО / А. А. Перфильев, М. А. Бучельников, А. С. Тушина. — Саратов : Профобразование, 2019. — 105 c. — ISBN 978-5-4488-0276-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/83662.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей