АТ жобалармен басқару бағдарламалық құралдары
Сипаттама: Курста күнтізбелік-желілік жоспарлауға арналған құралдар, жобаларға арналған қаржы құралдары, офистік бағдарламалар қарастырылады, ресурстарды басқару бағдарламалары (MS Project; SureTrak Project Manager; Primavera Project Planner; Open Plan) оқытылады. Пәнді оқу ат жобаларын құру, сүйемелдеу және басқару үшін қажетті білім береді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Бағдарламалау технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Ақпараттық жүйелерді әзірлеу және енгізу жобаларын тиімді және сапалы іске асыруды қамтамасыз ету үшін білім алушылардың ат жобаларын ұйымдастыру және басқарудың әдістемелік негіздерін білуі.
Міндет
- Білім алушыларда ат жобаларын басқару әдістемесінің базалық түсініктерін қалыптастыру.
- АТ жобаларын басқару үшін қазіргі заманғы құрал-саймандарды құру және пайдалану принциптерін зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жобаларды автоматтандырылған басқару технологиясының негізі ретінде желілік және күнтізбелік жоспарлаудың теориялық негіздерін білу.
- Түсіну жобаның жоспарын құру тәсілдері, оның ресурстарын сипаттау, міндеттерді орындау үшін ресурстардың тағайындалуы.
- АТ жобаларының негізгі ерекшеліктерін және оларды басқару ерекшеліктерін білу және түсіну, бағдарламалық қамтамасыз етуде ат жобаларын басқарудың негізгі мүмкіндіктері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жұмыстарды орындау барысы және жұмыстарды орындау барысына талдау жүргізу туралы нақты деректерді енгізу тәсілдерін қадағалау тәсілдерін қолдануда білім мен түсініктерді қолдану.
- Жоба бойынша есептілікті құру бойынша білімді қолдану.
- АТ жобаларын басқару үшін қолданылатын құралдарды пайдалану білімін қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Жобалық қызметті ұйымдастыру және оны құрылымдау туралы пікір қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- АТ жобаларын іске асыру бойынша топта жұмыс істеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Тиісті бағдарламалық қамтамасыз етудің ат жобаларын басқару саласындағы қазіргі жай-күйін және оның даму перспективаларын анықтау қабілеті.
Оқыту әдістері
Модульдік-блоктық технологиялар. Оқытудың модульдік немесе циклдық түрі негізінде. Оқытудың жетекші түрлері-дәрістер, ал эвристикалық, бағдарламалық және түсіндірмелі-иллюстрациялық әдістер. Диагностиканың негізгі құралдары қорытынды жазбаша жұмыстар және өткен тақырыптар мен бөлімдер бойынша жұмыстарды орындау болып табылады.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 1 зертханалық жұмыс | 0-100 |
2 зертханалық жұмыс | ||
3 зертханалық жұмыс | ||
Тестілеу | ||
2 рейтинг | 4 зертханалық жұмыс | 0-100 |
5 зертханалық жұмыс | ||
6 зертханалық жұмыс | ||
Тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтарына жауап беру | жүйелі теориялық білімдерін көрсетеді, терминологияны меңгереді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, материалды еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді | мықты теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, материалды еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге шамалы қателіктер жібереді, оны өз бетінше немесе мұғалімнің көмегімен түзетеді. | Теориялық білімі үстірт, дәлелді қорытынды жасап, мысалдар келтіре білу жеткіліксіз, материалды меңгеру, баяндау логикасы мен жүйелілігі жеткіліксіз, қателерін мұғалім түзеткенде ғана түсініп жөндей алады. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, материалды нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, түзете алмайтын қателіктер жібереді мұғалімнің түзетуімен де сабақта жауап беруден бас тартады |
Зертханалық сабақтарда жұмыстарды орындау | қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып толық көлемде орындалған зертханалық жұмыс; есепте барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дұрыс толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «өте жақсы» бағаға қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберді. Студенттің сұрақтарға жауабы «өте жақсы» жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімін жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; сыни емес бір қате немесе екі кемшіліктен көп емес жіберілген және студент оларды мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше түзете алады. | жұмыс аяқталмаған, бірақ практикалық жұмыстың кемінде 50% орындалған, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік береді; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауап беру кезінде курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін мәселелер туындайды; Бір ғана шамалы қате және екі-үш қатеден артық емес, оны оқушы мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзетеді. | жұмыс көлемінің 50%-дан аспайтын көлемін орындады, бұл дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; «қанағаттанарлық» бағалау үшін қажетті мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді, қойылған сұрақтардың көпшілігіне жауап бере алмайды; |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жобаны басқарудың негізгі түсініктері
- Желілерді жоспарлау және басқару
- Жоба тапсырмаларын жоспарлау
- Кестелер және өкілдіктер
- Гантт диаграммасы
- Ресурстар және таңдаулар
- Жобаны талдау
- Сыни жолды талдау
- Ресурстарды теңестіру
- Жобаны қадағалау
- Жоба бойынша есептілік
Негізгі әдебиет
- Арчибальд Р.Д., Управление высокотехнологичными программами и проектами, ДМК ПРЕСС, 2004 (перевод с англ. выполнен компанией АйТи), – 698 стр 2 Верзух Э., Управление проектами: ускоренный курс по программе MBA, Компьютерное издательство Диалектика, 2008 – 414 стр 3 Грекул В.И., Денищенко Г. Н., Коровкина Н.Л., Управление внедрением информационных систем, М.: Интернет-Университет Информационных Технологий, 2008 – 223 стр 4 Демарко Т.,Листер Т., Человеческий фактор. Успешные проекты и команды, Символ-Плюс, 2005 г. – 256 с. 5 Ильин В., Руководство качеством проектов. Практический опыт. Вершина, Санкт-Петербург, 2006. 6 Кале В., «Внедрение SAP R/3. Руководство для менеджеров и инженеров», М.: Компания АйТи, 2004 г., 470 стр. 7 Круглов М.Г., Козлов П.М., Управление качеством проектов корпоративных информационных систем, Интернет-портал – 2002 год. 8 Милошевич Д.З., Набор инструментов для управления проектами, Академия АйТи ДМК Пресс Москва, 2006 – 714 стр. 9 Руководство к своду знаний по управлению проектам (руководство PMBOK), Project Management Institute, Inc., 2003. – 388с 10 Коробейников, О.П., Крестьянинов А.Н. Управление проектом. Методические указания по выполнению расчѐтной работы для студентов специальности 270115 «Экспертиза и управление недвижимостью» - Нижний Новгород: Издание ННГАСУ, 2006. - 61с.
Қосымша әдебиеттер
- 11 Просницкий,А., Иванов В. Самоучитель «Управление проектами в MicrosoftProject 2010», Киев, 2011. – 177с.: ил. 12 Просницкий,А., ИвановВ. ИзучениеMSProject 2010 за 1 день методом сквозного примера, Киев, 2011. – 34с.: ил. 13 Уськов, В. Компьютерные технологии в подготовке и управлении строительством объектов. — М.: «Инфра-Инженерия», 2011. - 320с.: ил. 14 http://ru.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Project 15 Богданов, В. В. Управление проектами в Microsoft Project 2003: Учебный курс (+ CD) / В. В. Богданов. – СПб.: Питер, 2004. – 604 с. 16 Гультяев, А. К. Управление проектами. Microsoft Office Project 2007 / А. К. Гультяев. – СПб.: КОРОНА принт, 2012. – 480 с. 17 Левина, Н. С. MS Excel и MS Project в решении экономических задач / Н. С. Левина, С. В. Харджиева, А. Л. Цветкова. – М.: СОЛОН-Пресс, 2006. – 112 с. 18 Портал «MS Project 2010 – Управление проектами» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://microsoftproject.ru/, свободный. – Загл. с экрана. 19 Просницкий, А. Иванов В. MS Project 2010 in One Day [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.turboproject.ru/projectmanagement/ MS_Project_2010_in_One_Day, свободный. – Загл. с экрана.