Корпоративті ақпараттық жүйелердегі басқарудың үлгілері мен әдістері
Сипаттама: Курста қолданбалы регрессиялық талдауды қолдану арқылы транспорттық модельге келтірілетін тапсырмалар, транспорттық желілерде қысқа жол туралы және максималды ағын туралы есептер, жаппай қызмет көрсету жүйелері, динамикалық бағдарламалау оқытылады. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы басқару міндетін дұрыс қоя алады, оны шешу үшін әдіс пен бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдай алады.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Деректерді талдаудың статистикалық әдістері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 45 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Ақпараттандыру мәселелерін шешуге, басқару міндеттерін қоюға, оны шешудің әдістері мен бағдарламаларын таңдауға қабілетті мамандар даярлау
Міндет
- сызықтық және динамикалық бағдарламалау саласындағы терең теориялық және практикалық білімдерді алу
- басқару міндеттерін қою, оларды шешу әдістерін таңдау бойынша білімдер мен дағдыларды қалыптастыру
- деректерді талдау алгоритмдерін жүзеге асыратын заманауи бағдарламалық пакеттерді игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- ұйым қызметін зерттеу үшін деректерді талдау әдістері туралы білімдерін көрсету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- практикалық жағдайда басқару әдістерін таңдау тапсырмаларын тәуелсіз шешу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- басқару әдістерімен байланысты сұрақтарға дұрыс тұжырымдаулар мен кәсіби диалогтар тұрғызу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- командада жұмыс істеу, өз көзқарасын қорғау, ақпараттық жүйелердегі басқару мәселелерінің жаңа шешімдерін ұсыну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қажетті ақпаратты жинау, оны жүйелеу және жалпылау, алған білімдерін корпоративтік ақпараттық жүйелерді басқаруда пайдалану
Оқыту әдістері
Модульдік-блоктық технологиялар. Негізі оқытудың модульдік немесе циклдік түрі. Оқытудың жетекші түрлері-дәрістер және эвристикалық, бағдарламалық және түсіндірмелі-иллюстрациялық әдістер. Диагностиканың негізгі құралдары қорытынды жазбаша жұмыстар және өткен тақырыптар мен бөлімдер бойынша жұмыстарды орындау болып табылады
метод проектов (наработка и преобразование собственного опыта и компетентности)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа 1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
Рубежный контроль | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 4 | 0-100 |
Лабораторная работа 5 | ||
Лабораторная работа 6 | ||
Тестирование | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Модельдеу теориясының негізгі түсініктері
- Сызықтық бағдарламалау
- Сызықтық емес және бүтін сандық бағдарламалау есептерін шешу технологиялары
- Транспорттық есептер және оны қолдану
- Транспорттық есептерге келтірілетін сызықтық бағдарламалаудың арнайы есептері
- Желілер
- Көп кезеңді операцияларды желілік жоспарлау
- Қолданбалы регрессиялық талдау
- Жаппай қызмет көрсету жүйелері
- Кездейсоқ үдерістер теориясының элементтері
Негізгі әдебиет
- Бахвалов Л.А. Компьютерное моделирование: долгий путь к сияющим вершинам [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gpss–forum.narod.ru/GPSSmodeling.html, свободный.
- Большаков А. С. Моделирование в менеджменте: учеб. пособие. – М.: Филинъ, 2010.
- Бешенков С. А. Моделирование и формализация: методическое пособие. – М.: Лаборатория базовых знаний, 2012.
Қосымша әдебиеттер
- Докукин В. П. Основы математического моделирования: Конспект лекций. Санкт-Петербургский ГГИ. – М.: Дело, 2017.
- Волчков С., Балахонова И. Бизнес-моделирование для совершенствования деятельности промышленного предприятия // ЦИТ «Платон» "КомпьютерПресс". 2001. №11.