Кеңейтілген шындық негіздері
Сипаттама: Толықтырылған шындық индустриясының қазіргі жағдайы, толықтырылған шындық жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық компоненттері қарастырылады. Білім алушылар мобильді құрылғыларға арналған толықтырылған шындық қосымшаларын жасай алады. Пән OpenGL және WebGL графикалық кітапханаларын пайдалануға үйретеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттерге кеңейтілген нақтылық қосымшаларын жобалау және құру принциптері туралы жүйелі ақпарат беру және OpenGL және WebGL графикалық кітапханаларын, unity платформасын қолдана білу
Міндет
- толықтырылған нақтылық қосымшаларын жобалау бойынша теориялық мәселелерді зерттеу;
- пайдаланушылардың компьютерлік интерфейстермен өзара әрекеттесу принциптері туралы ұғымдар жүйесін қалыптастыру;
- толықтырылған нақтылық қосымшаларын жобалау және құру бойынша дағдыларды қалыптастыру;
- пререквизиттік пәндер бойынша алынған 3D модельдерді құру бойынша дағдыларды одан әрі дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пререквизиттік пәндерде алған білімдерін қолдану; 2) мобильді құрылғылар үшін толықтырылған нақтылық қосымшаларын құру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- OpenGL және WebGL графикалық кітапханаларын пайдалану; 2) unity платформасын пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Инновациялық менеджмент және стратегиялық жоспарлау саласында.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- толықтырылған нақтылық қосымшаларын жобалау процесін талқылау бойынша топта жұмыс істей білу; 2. - толықтырылған нақтылық қосымшаларын жобалау және әзірлеу дағдыларын оқыту процесін ұйымдастыру бойынша коммуникациялық қабілеттерді дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1.- толықтырылған нақтылық қосымшасының архитектурасын жобалау; 2. - толықтырылған нақтылық индустриясын дамыту перспективаларын, оларды жетілдіру, жобалау және қолдану аясын кеңейту үрдістерін талдау.
Негізгі әдебиет
- Augmented Reality : Principles and Practice (Usability) by Dieter Schmalstieg & Tobias Hollerer.
- Unity Virtual Reality Projects by Jonathan Linowes.
- Practical Augmented Reality: A Guide to the Technologies, Applications, and Human Factors for AR and VR (Usability) by Steve Aukstakalnis.