Деректер базасын жобалау және әкімшілік ету

Емельянова Мария Геннадьевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Құрылымдық сұраныстардың тілі зерттеледі. Әр түрлі сұраулар, сондай-ақ көріністер, пайдаланушы функциялары, сақтаулы процедуралар сияқты нысандар жасалады. Microsoft SQL Server, Microsoft SQL Server Management Studio ортасы қолданылады. SQL Server есеп беру қызметтері зерттелуде, деректер бойынша әртүрлі есептер құрастырылуды. OLAP технология қарастырылады. Деректер базасын басқарудың негізгі түсініктері берілген. Қауіпсіздік мәселелері, Microsoft SQL серверіндегі деректерді қорғау құралдары қарастырылады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Ақпараттық жүйелерде деректер базасы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • аналитика және қауіпсіздік функцияларын қамтамасыз ете отырып, реляциялық деректер қорын жобалау және басқару бойынша практикалық дағдыларды алу.
Міндет
  • мәліметтер қорындағы мәліметтерді басқару жолдарын, оларды талдауды зерттеу;
  • деректер қорын басқару, сондай-ақ деректерді қорғау құралдары туралы түсінік қалыптастыру.
  • нақты ДҚБЖ көмегімен деректер қорын жүргізу және басқару бойынша практикалық дағдыларды дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • деректер қорындағы деректерді басқару, мәліметтер қорын басқару және қызмет көрсету бойынша білімдерін көрсету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • деректерді басқару, дерекқорға қызмет көрсету және басқару үшін білімді пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • берілген есептерді шешу, нәтижелерді түсіндіру, қорытынды жасау, мәліметтер базасын жобалау және басқару саласында құзыретті болу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • топта жұмыс істеуге қажетті коммуникативтік дағдыларды дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • кәсіптік қызметте қажетті жаңа білімді ала алады және мәліметтер базасын жобалау және басқару саласында жетілдіре алады.
Оқыту әдістері

проблемалық және жобалық оқыту технологиялары;

ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс 1 0-100
Зертханалық жұмыс 2
Аралық бақылау 1
Зертханалық жұмыс 3
2  рейтинг Зертханалық жұмыс 4 0-100
Аралық бақылау 2
Лабораторная работа 6
Рубежный контроль 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Собеседование по контрольным вопросам демонстрирует теоретические знания, свободно владеет речью, использует терминологию, отвечает на уточняющие вопросы демонстрирует теоретические знания, свободно владеет речью, использует терминологию, при ответе делает несущественные ошибки демонстрирует неглубокие теоретические знания, несвободно владеет речью, путается в терминологии, делает ошибки, которые не может самостоятельно исправить отсутствуют теоретические знания, не владеет терминологией, делает грубые ошибки.
Выполнение лабораторной работы выполнил лабораторную работу в полном объеме и в соответствии с требованиями, отвечает на все вопросы преподавателя, связанные с выполнением работы выполнил работу в полном объеме, но с ошибкой или недочётами, которые может исправить сам или с помощью рекомендаций преподавателя. выполнил более 50% работы, но понимает суть всей лабораторной работы. Отвечает на вопросы преподавателя, связанные с выполненной работой. выполнил работу неполностью, на вопросы преподавателя затрудняется ответить, допущено множество ошибок и недочётов
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Негізгі SQL сұрауларына шолу
  • Microsoft SQL серверінде пайдаланушы анықтайтын функцияларды және сақталатын процедураларды жасау
  • Microsoft SQL Server есеп беру қызметтері
  • SQL Server Reporting Services жүйесінде KPI-мен жұмыс істеу
  • Microsoft SQL Server Business Intelligence компоненттері
  • Мәліметтер қорын басқару түсінігі
  • Microsoft SQL серверіндегі қауіпсіздік, деректерді қорғау құралдары
  • Аутентификация, авторизация механизмі, қол жеткізу құқықтарын бақылау
Негізгі әдебиет
  • И.С. Осетрова Администрирование MS SQL Server 2014 - СПб: Университет ИТМО, 2016. – 90 с.
  • Документация Microsoft. https://learn.microsoft.com/en-us/sql/sql-server/?view=sql-server-ver16
  • Уолтер Шилдс., SQL. Быстрое погружение, Издательство: Питер, 2022 г., с.224., ISBN: 978-5-4461-1835-9
  • Осипов Д. Л., Технологии проектирования баз данных. – М.: ДМК Пресс, 2019. – 498 с.: ил. ISBN 978-5-97060-737-4
  • Документация Microsoft. https://learn.microsoft.com/en-us/sql/sql-server/what-s-new-in-sql-server-2019?view=sql-server-ver16
  • Бондаренко, И. С. Базы данных: создание баз данных в среде SQL Server: лабораторный практикум — Москва: Издательский Дом МИСиС, 2019. — 39 c. — URL: https://www.iprbookshop.ru/98154.html
Қосымша әдебиеттер
  • Токмаков, Г. П. Базы данных: модели и структуры данных, язык SQL, программирование баз данных : учебное пособие / Г. П. Токмаков. — Ульяновск : Ульяновский государственный технический университет, 2021. — 362 c. — ISBN 978-5-9795-2184-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/121263.html
  • Полякова, Л. Н. Основы SQL : учебное пособие / Л. Н. Полякова. — 3-е изд. — Москва : Интернет-Университет Информационных Технологий (ИНТУИТ), Ай Пи Ар Медиа, 2020. — 273 c. — ISBN 978-5-4497-0672-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/97559.html
  • Шацков, В. В. Программирование приложений баз данных с использованием СУБД MS SQL Server : учебное пособие / В. В. Шацков. — Санкт-Петербург : Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2015. — 80 c. — ISBN 978-5-9227-0607-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/63638.html
  • Denny Cherry. Securing SQL Server. Protecting Your Database from Attackers. 3rd Edition - April 23, 2015. https://www.sciencedirect.com/book/9780128012758/securing-sql-server#book-info
  • Радыгин, В. Ю. Базы данных: основы, проектирование, разработка информационных систем, проекты : курс лекций. — Москва : НИЯУ МИФИ, 2020. — 244 c. — ISBN 978-5-7262-2680-4. URL: https://e-uni.kz/catalog/books/116387.