Жүйелік бағдарламалау
Сипаттама: Пәнде көп ағындарды есептеулерді ұйымдастыру, бір компьютердегі бір үдерісте, сонымен қатар жергілікті желі компьютеріндегі әртүрлі үдерістердегі әр түрлі ағындардың жұмысын ұйымдастыру мен синхрондау мәселелері қарастырылған. Семафорлар, мьютекстер сияқты синхрондаудың әр түрлі құралдарының жұмысы егжей-тегжейлі қарастырылған.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Күрделі логикалық құрылымы бар заманауи бағдарламаларды ең аз шығынмен алуға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеу деңгейінде жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерімен танысу.
Міндет
- ЭЕМ, жүйелер мен желілерді басқарудың құрамы мен принциптері туралы жүйеленген білім алу
- Операциялық жүйелердің құрамдас бөліктерінің мақсаты, операциялық жүйелердің әртүрлі элементтерінің жұмыс істеу принциптері және олардың өзара әрекеттесуі, жүйеде процестерді құру және дамыту туралы білімді жүйелеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жүйелік бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын, C # тілінің консольдік қосымшасының аспаптық бағдарламалық жасақтамасының теориялық негіздерін білу, олар жұмыс істейтін аппараттық және операциялық жүйе туралы білім алу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету мәселелерін қамтитын бағдарламаларды әзірлей білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Қолданбалы бағдарламаларды жетілдіру және дамыту мәселелері бойынша пікір қалыптастыра білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ат аясында іскерлік және кәсіби ынтымақтастық аясында тұлғааралық және топтық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қазіргі операциялық орталарда таратылған қосымшалар мен жүйелерді әзірлеу, жөндеу және құжаттау, қолданбалы бағдарламалау дағдыларын дамыту
Оқыту әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: 1) белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып, сабақты әзірлеу: - мақсатты тұжырымдау; - мақсатқа жету үшін қажетті әрекеттер алгоритмдерін құру; - сабақты әдістемелік қамтамасыз ету; - қойылған мақсатты қол жеткізілген нәтижелермен салыстыру арқылы қорытындыларды талдау; 2) фронтальды жұмыс барысында интерактивті оқыту: - жаңа жағдайларда бұрын алынған теориялық білімді белсенді түрде жаңғырту; - кері байланысты қолдану; 3) проблемалық оқыту; 4) оқытудың инновациялық әдістері: - Имитациялық-ойын (тренингтер). - Имитациялық емес (пікірталастар; практикалық іздестіру жұмыстары; өзіндік жұмыс). Тәжірибеге негізделген оқыту.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
СӨЖ 1 | ||
СӨЖ 2 | ||
СӨЖ 3 | ||
СӨЖ 4 | ||
СӨЖ 5 | ||
Аралық бақылау | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 4 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Зертханалық жұмыс 6 | ||
СӨЖ 6 | ||
СӨЖ 7 | ||
СӨЖ 8 | ||
СӨЖ 9 | ||
СӨЖ 10 | ||
Аралық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Ответы на контрольные вопросы | демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение материалом и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы | демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, оказывает свободное владение материалом, но при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет самостоятельно или при незначительной коррекции преподавателем | демонстрирует неглубокие теоретические знания, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение материалом, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки которые может исправить только при коррекции преподавателем. | демонстрирует незнание теоретических основ предмета, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение материалом, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать на занятии |
Работа на лабораторных занятиях | выполнил лабораторную работу в полном объеме с соблюдением необходимой последовательности действий; в отчете правильно и аккуратно выполняет все записи, таблицы, рисунки, чертежи, графики, вычисления; правильно выполняет анализ ошибок. При ответе на вопросы правильно понимает сущность вопроса, дает точное определение и истолкование основных понятий; сопровождает ответ новыми примерами, умеет применить знания в новой ситуации; может установить связь между изучаемым и ранее изученным материалом, а также с материалом, усвоенным при изучении других дисциплин. | выполнил требования к оценке «отлично», но допущены 2-3 недочета. Ответ обучающегося на вопросы удовлетворяет основным требованиям к ответу на «отлично», но дан без применения знаний в новой ситуации, без использования связей с ранее изученным материалом и материалом, усвоенным при изучении других дисциплин; допущены одна не критичная ошибка или не более двух недочетов, при этом обучающийся может их исправить самостоятельно без помощи преподавателя. | выполнил работу не полностью, но не менее 50% объема лабораторной работы, что позволяет получить правильные результаты и выводы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса, не препятствующие дальнейшему усвоению программного материала; допущена одна грубая ошибка и не более двух-трех недочетов, при этом обучающийся может их исправить с небольшой помощью преподавателя. | выполнил работу не более 50% от объема, что не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует отсутствие владения основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущены больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки «удовлетворительно», не может ответить на большую часть из поставленных вопросов. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- C# ТІЛІНДЕ DLL ЖИНАҚТАРДЫ ҚҰРУ
- C# ТІЛІНДЕГІ НҰСҚАҒЫШТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
- C# ТІЛІНДЕГІ НҰСҚАҒЫШТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
- C# ТІЛІНДЕГІ НҰСҚАҒЫШТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
- Массивтермен жұмыс жасауда нұсқағыштарды қолдану
- Нұсқағыштар массивын пайдалану
- C# ТІЛІНДЕГІ ТҰРАҚТЫ ӨРНЕКТЕР
- C# тілінде үдерісте тізбектер арасында деректерді жіберу
- C# тілінде үдерісте тізбектер арасында деректерді жіберу
- C# тілінде үдерісте тізбектер арасында деректерді жіберу
- C# ТІЛІНДЕ ТІЗБЕКТЕРДІҢ ЖҰМЫСТАРЫН СИНХРОНИЗАЦИЯЛАУ
- Арнайы блоктаушы конструкциялар
- Тізбектерді автоматты синхрондау
- Процесстер арасында деректермен алмасу
- Ағынды адаптерлер және анонимді каналдар
Негізгі әдебиет
- В.В. Фаронов «Создание приложений с помощью C#» Руководство программиста. - М.: “Эксмо”, 2008г.
- Т.А. Павловская C#, Программирование на языке высокого уровня. Учебник для вузов, СПб,: Питер, 2009г.
- Д. Албахари, Б. Албахари «C# 3.0 справочник» СПб,: «БХВ - Петербург» 2009г
- В.М. Рябенький и др. Компьютерное управление внешними устройствами через стандартные интерфейсы, Учебное пособие, Олди-плюс, Херсон, 2008г.
- Презентации лекций по дисциплине «Системное программирование» для студентов специальности 5В070400 – смотри портал кафедры ИС http: \\ www.do.ektu.kz
- Методические указания к лабораторным работам, СРС и СРСП дисциплины «Системное программирование» специальности 5В070400 Портал кафедры ИС http: \\ www.do.ektu.kz
Қосымша әдебиеттер
- Э. Йодан Структурное программирование и конструирование программ. М.: ”Мир”, 2014г.
- Д. Кнут. Искусство программирования для ЭВМ. Т.1./ Основные алгоритмы / - М.:Мир, 2007.