Электрлік байланыс теориясы
Сипаттама: Курсты оқыту нәтижесінде студенттерде формалау құрылғыларындағы физикалық процесстерге матиматикалық анализ жүргізуге, сигналдарды түрлендіру және өңдеуге, байланыс жүйесінің шекті және шынайы мүмкіндіктерін бағалауға, телекомуникациялық жүйенің тосқауыл тұрақтылығын және өткізу қабілетін анықтауға білім және қабілет болу керек
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Физика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- . «Электрлік байланыс теориясы» (ЭБТ) пәні байланыс жүйесі, құрылғыларды синтездеу мен талдауының жаңа заманғы әдісін меңгерген білікті телекоммуникация мамандарын дайындаудағы негізгі пәндердің қатарына жатады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай білім мен қабілет калыптасуы тиіс: аналогты және санды құрылғыларды қалыптастырудағы физикалық үдерістерге математикалық талдау жасау, сигналдарды өңдеу және түрлендіру,телекоммуникациялық жүйелердегі өткізгіштік қабілеті мен кедергі тұрақтылықтың шынайы және шекті мүмкіндіктерін бағалау.
Міндет
- Пәнді оқудағы басты тапсырмалар: аналогты және санды құрылғыларды формалаудағы физикалық процесстердегі математикалық талдаудың негізін оқу математикалық аппарадты және телекоммуникациялық жүйелердегі өткізгіштік қабілеті мен кедергітұрақтылықтың шынайы және шекті мүмкіндіктерін бағалаудың әдістерін меңгеру; көп каналды жіберу және көпдистанциалы рұқсатты әдістерін оқу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Ақпарат ұғымын көрсету және мағынасын түсіне отыра оның негізгі тәсілдерін, алу жолдарын, сақтау, қайта өңдеу, ақпараттық технологиядағы қазіргі техникаға сай құралдарды комуникативті есептерді шешуге қолдану және заманауи қоғамда дамыту.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Талдау жүргізе білу және негізгі жүйе жіберу қабілетін ақпаратты қайта өңдеу объектілері мен жүйелерін акнықтау: ақпараттық және программалық құрылғылардағы ақпаратты көрсету және сақтау құрылғыларында өңдеуді орындау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1.Объектілер мен жүйелер туралы ақпараттарды қайта өңдеу және жіберу негізгі жүйелерінің қабілеттерін және құрылымын сұрыптау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Талдау мен синтездеу заманауи тәсілдерін қолдана отырып модельдеуді, теориялық және тәжірбиелік зерттеулерді қайта өңделетін құрылғыларда қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Аналогты және сандық электрондық құрылғыларда сұлбаларды таңдауды жүргізу және сұлбалық есептерді және принципиалды сұлбасын құрастыру арқылы интегралдық қолдануды жүзеге асыру. Бағдарламалық және ақпараттық құрылғыларда сақтау және ақпаратты көрсетуді ұйымдастыру.
Оқыту әдістері
1. оқу-зерттеу қызметінің технологиялары 2. коммуникативтік технологиялар 3. ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Тәжірибе 1 | 0-100 |
Тәжірибе 2 | ||
Тәжірибе 3 | ||
Аралық бақылау | ||
2 рейтинг | Тәжірибе 4 | 0-100 |
Тәжірибе 5 | ||
Тәжірибе 6 | ||
Аралық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Сигналы и их математические модели
- Сызықтық және Гильберт кеңістігі
- Непрерывные представления сигналов
- Сигналдардың үздіксіз көріністері
- Фурье сериясы және Фурье интегралы
- Сигналдарды іріктеу
- Модуляция және демодуляция принциптері
- Бұрыштық модуляция
- Дискретті модуляция
- Шуы бар арналарда кодтау
- Шуға төзімді кодтау және оны қолдану байланыс жүйелерінде
- Байланыс арналарының ақпараттық сипаттамалары
- Оңтайлы хабарлама қабылдау
- Көздердің ықтимал шу иммунитеті хабарлар
Негізгі әдебиет
- 1.Теория электрической связи: учебное пособие/ Ю.П. Акулиничев. - Томск: Томск. гос. ун-т систем упр. и радиоэлектроники, 2017, 214с. 2. Телекоммуникационные системы и сети: Учебное пособие для вузов: В 3-х т./ ред. В. П. Шувалов. - М.: Горячая линия-Телеком, 2020 - . 3.Васюков, В. Н. Теория электрической связи : учебник / В. Н. Васюков. –Новосибирск : Изд-во НГТУ, 2015. – 392 с. («Учебники НГТУ»).
Қосымша әдебиеттер
- 4. Теория электрической связи: Учебник для вузов / Под ред. Д.Д. Кловского. – М.: Радио и связь, 1999. – 432 с. 5. Прокис Дж. Цифровая связь. – М.: Радио и связь, 2000. – 800 с.