Басқару жүйелерінің датчиктері
Сипаттама: Бұл пән өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамаларын, сондай-ақ әртүрлі технологиялық параметрлерді өлшеудің принциптері, әдістері мен техникалық құралдарын зерттейді. Ерекше назар өндірісте қолданылатын заманауи автоматты бақылау құралдарына аударылады. Пәннің мақсаты – студенттерге өлшеу саласында базалық білім мен технологиялық үдерістер параметрлерін бақылаудың заманауи жүйелерімен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Автоматика құрылғылары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Әртүрлі физикалық шаманың түрлені құралы қарастырылады. Конструкциалы және электрлі өлшеу түрендіргіштерінің алғашқы параметрлері, механикалық, химиялық оптикалы шамалар, сонымен қатар қысым датчигі мен температураның қозғалыс принциптері қарастырылады.
Міндет
- Конструкциалы және электрлі өлшеу түрендіргіштерінің алғашқы параметрлері, механикалық, химиялық оптикалы шамалар, сонымен қатар қысым датчигі мен температураның қозғалыс принциптері қарастырылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Өлшеу түрлендіргіштері, типті технологиялық үдерістерді автоматтандыру. Осы білімді қолдану сыбайлас пәндерді оқуда пайдалы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қателіктер көзқарасымен қарағанда өлшеу құралы мен әртүрлі әдістерді талдау және салыстыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Эксплуатациялық қолдануымен және қажетті нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жүйелік басқарумен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1 тақырып
- 2 тақырып
- 3 тақырып
- 4 тақырып
- 5 тақырып
- 6 тақырып
- Тақырып 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
- Тақырып 10
- Тақырып 11
- Тақырып 12
Негізгі әдебиет
- 1. Гольштейн А.Е. Физические основы измерительных преобразований. Учебное пособие. - Томск: Томский политехнических университет, 2008. 2. Чистофорова Н.В., Колмогоров А.Г. Технические измерения и приборы. Учебное пособие. - Ангарск: Ангарская государственная техническая академия, 2008.
Қосымша әдебиеттер
- 3. Фарзане Н.Г. и др. Технологические измерения и приборы. –М.: Высшая школа, 1999. 4. Туричин А.М. и др. Электрические измерения неэлектрических величин. –Л.: Энергия,2005.