Басқару жүйелерінің датчиктері

Кадыролдина Альбина Талапжановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамаларын, сондай-ақ әртүрлі технологиялық параметрлерді өлшеудің принциптері, әдістері мен техникалық құралдарын зерттейді. Ерекше назар өндірісте қолданылатын заманауи автоматты бақылау құралдарына аударылады. Пәннің мақсаты – студенттерге өлшеу саласында базалық білім мен технологиялық үдерістер параметрлерін бақылаудың заманауи жүйелерімен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Автоматика құрылғылары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Әртүрлі физикалық шаманың түрлені құралы қарастырылады. Конструкциалы және электрлі өлшеу түрендіргіштерінің алғашқы параметрлері, механикалық, химиялық оптикалы шамалар, сонымен қатар қысым датчигі мен температураның қозғалыс принциптері қарастырылады.
Міндет
  • Конструкциалы және электрлі өлшеу түрендіргіштерінің алғашқы параметрлері, механикалық, химиялық оптикалы шамалар, сонымен қатар қысым датчигі мен температураның қозғалыс принциптері қарастырылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Өлшеу түрлендіргіштері, типті технологиялық үдерістерді автоматтандыру. Осы білімді қолдану сыбайлас пәндерді оқуда пайдалы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қателіктер көзқарасымен қарағанда өлшеу құралы мен әртүрлі әдістерді талдау және салыстыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Эксплуатациялық қолдануымен және қажетті нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Нақты өлшеуді өлшеу түрлендіргіштерімен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жүйелік басқарумен сәйкестіре отырып рационалды қолдану мен дұрыс таңдау
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып
  • 2 тақырып
  • 3 тақырып
  • 4 тақырып
  • 5 тақырып
  • 6 тақырып
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
Негізгі әдебиет
  • 1. Гольштейн А.Е. Физические основы измерительных преобразований. Учебное пособие. - Томск: Томский политехнических университет, 2008. 2. Чистофорова Н.В., Колмогоров А.Г. Технические измерения и приборы. Учебное пособие. - Ангарск: Ангарская государственная техническая академия, 2008.
Қосымша әдебиеттер
  • 3. Фарзане Н.Г. и др. Технологические измерения и приборы. –М.: Высшая школа, 1999. 4. Туричин А.М. и др. Электрические измерения неэлектрических величин. –Л.: Энергия,2005.