Интегралдық және микропроцессорлық сұлбатехника

Болатова Анар Болатқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән логика алгебрасының негіздерін: аксиомалар, тепе-теңдіктер, теоремалар, сондай-ақ логикалық элементтер мен ТТL және КМОП интегралдық микросхемаларының негізгі элементтерін қамтиды. Типтік комбинациялық және тізбекті сұлбалар, тұрақты жады құрылғылары, тікбұрышты импульстерді қалыптастырушылар мен моновибраторлар қарастырылады. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы, микропроцессордың құрылымы мен оның негізгі тораптары зерттеледі. Интегралдық сұлбалар негізінде цифрлық техниканың тораптарын құру мысалдары келтіріледі.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Медициналық электроника

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • «Интегралды және микропроцессорлық схемалар» пәнін оқудың мақсаты студенттерді цифрлық интегралдық микросхемалардың негіздерімен және оларды тәжірибеде қолданумен таныстыру болып табылады.
Міндет
  • Технологиялық қондырғыларды автоматты басқару элементтері мен жүйелерін құру мен пайдалану саласындағы өндірістік және ғылыми -зерттеу жұмыстары үшін мамандарды дайындау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - сандық интегралды элементтердің жұмыс істеу принципін, олардың жіктелуі мен таңбалануын, олардың схемалық диаграммадағы шартты графикалық белгіленуін, интегралды конструкциядағы зерттелетін функционалдық бірліктердің құрылымын, олардың параметрлерін, цифрлық автоматтарға негізделген зерттелетін құрылғылардың жұмыс принципін білу. , интегралды схемалар бойынша типтік құрылғыларды есептеу әдістері практикада кездесетін микропроцессорлық жүйелердің құрамы мен тағайындалуы;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - интегралды және микропроцессорлық технологиямен жұмыс істеу, берілген тапсырмаларды шешу үшін техникалық әдебиеттер мен анықтамалықтарды пайдалану, зертханалық жұмыс барысында эксперименттік зерттеулер, өлшеу құралдары мен автоматты басқару жүйелерінің бірліктерін жобалау және интегралды микропроцессорлық технология негізінде технологиялық қондырғыларды басқару дағдылары болуы керек. ;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - интегралды және микропроцессорлық технологиямен жұмыс істеу, берілген тапсырмаларды шешу үшін техникалық әдебиеттер мен анықтамалықтарды пайдалану, зертханалық жұмыс барысында эксперименттік зерттеулер, өлшеу құралдары мен автоматты басқару жүйелерінің бірліктерін жобалау және интегралды микропроцессорлық технология негізінде технологиялық қондырғыларды басқару дағдылары болуы керек. ;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Басқару қасиетін көрсете отырып топ мүшесі ретінде немесе жеке қызмет көрсету.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • САРЖ негізгі заңдарын, математикалықұ анализбен үлгілеудің амалдарын, эксперименталды және теориялық негіздерді қолдана білу.
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);

берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;

ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);

іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі);

оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тәжірибелік жұмыс 1 0-100
Тәжірибелік жұмыс 2
Тәжірибелік жұмыс 3
2  рейтинг Тәжірибелік жұмыс 4 0-100
Тәжірибелік жұмыс 5
Тәжірибелік жұмыс 6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Санау жүйелері
  • Логика алгебрасының аксиомалары, негізгі сәйкестіктері мен теоремалары
  • Негізгі логикалық функциялар
  • Логикалық функцияларды азайту
  • ТТЛ және КМОП интегралды схемаларының негізгі элементтері, олардың негізгі сипаттамалары
  • Интегралды схеманы белгілеу жүйесі
  • Типтік комбинациялық схемалар
  • Шифратор, дешифратор
  • Мультиплексор, демультиплексор
  • Сериялық тізбектер
  • Триггерлердің түрлері және оларды құру жолдары
  • Счётчик түрлері және оларды құру әдістері
  • Әртүрлі регистрлер және олардың құрылысы
  • Сақтау құрылғыларының құрылу принциптері мен түрлері
  • Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы
Негізгі әдебиет
  • Richard C. Dorf (Ed.) The Electrical Engineering Handbook: Sensors, Nanoscience, Biomedical Engineering and Instruments. 1st Edition. CRC Press, 2016. – 392 p.
  • Kutz M. Biomedical Engineering and Design Handbook, Volumes I and II. 2 edition. - McGraw-Hill Professional: 2009. - 1600 p
  • Биомедицинская измерительная техника: Учеб. пособие для вузов/Jl.В. Илясов. - М.: Высш. шк., 2007. - 342 е.: ил. ISBN 978-5-06-005535-1
  • Бердников А.В., Семко М.В., Широкова Ю.А. Медицинские приборы, аппараты, системы и комплексы. Часть 1. Тех. методы и аппараты для экспресс-диагностики. Казань, 2004. 176 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Потемкин И.С. Функциональные узлы цифровой автоматики – М.: Энергоатомиздат, 2001.-320с.
  • Хоровиц П. Хилл У. Искусство схемотехники – М.: «Мир», 2004.-704с.