Автоматизированные системы управления лечебно-профилактическим учреждением

Сипаттама: Кезеңдері автоматтандыру жүйесін басқару мекемесі. Жобалау тобы автоматтандыру. Жобаны жүзеге асырдық жеті кезеңнен тұрады. 1-кезең. Бизнес-процестерді талдау. Описание жолдары өтінім медициналық құрал-жабдықтарға жөндеу:. 2-кезең. Жаңа бизнес-процестердің. 3-кезең. Регламенттерін әзірлеу үшін техслужбы. Кезең 4. Орнату, баптау және тестілеу ақпараттық жүйесін. Кезең 5. Обучение сотрудников. 6 кезең. Ынталандыру қызметкерлердің жұмысына бағдарламасы. Кезең 7. Техникалық және әдістемелік қолдау көрсету.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • оқып үйрену процесін жобалаудың автоматтандырылған жүйесі
Міндет
  • әннің мақсаттары: - Автоматтандыру жобасының командасы. - 1 Фаза. Бизнес-үдерістерді талдау. Медициналық техниканы жөндеуге өтінім беру тәсілінің сипаттамасы:. - 2 кезең. Жаңа бизнес-процестерді құру. -- 3 кезең. Осы қызметтерді көрсету ережелерін әзірлеу. - 4 фазасы. Ақпараттық жүйені орнату, баптау және тестілеу. - 5 кезең. Обучение сотрудников. - 6 кезең. Қызметкерлерді бағдарламада жұмысқа ынталандыру. - 7 кезең. Техникалық және әдістемелік қамтамасыз ету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Медицинадағы іскерлік процестерді автоматтандырудың теориялық негіздерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Медициналық жабдықтарға техникалық қызмет көрсету жүйесінде білімді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • пациенттер мен қызметкерлер үшін оларды қауіпсіз қолдануды ескере отырып, медициналық жабдықтар мен олардың элементтерін пайдаланудың сенімділігін болжау қабілеті;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ғылыми зерттеулер мен медициналық жабдықтарға техникалық қызмет көрсету үшін ұжымның жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • медициналық техниканы жөндеу дағдыларын үйрену және меңгеру
Негізгі әдебиет
  • 1. Информационные и коммуникационные технологии в образовании / И.В. Роберт [и др.]. – М.: Дрофа, 2008. – 313 с. ISBN 978-5358-02633-9. 2. Красильникова, В.А. Информационные и коммуникационные технологии в образовании: учебное пособие/ В.А. Красильникова. М.: Дом педагогики, 2006. 231 с. ISBN 5-89382-108-4.