Орманды пайдалану
Сипаттама: Орман шаруашылығының табиғи-экономикалық жағдайларын, орман пайдаланудың тұрақтылығы мен сарқылмайтын, ормандарды пайдалану, сүрек дайындау, қайта өңдеу принциптерінде орман шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, кеспеағаш жұмыстарының технологиялық процестеріне қойылатын орман шаруашылығы талаптарын, Қазақстанның таулы жағдайларында ағаш дайындауды, қылқан жапырақты және жапырақты ағаш тұқымдас ағаштарды сөл ағызу жолымен орманды тірі кезінде пайдалануды, сүрек шикізатын ұтымды және кешенді пайдалануды, орманды жанама пайдалануды көздейдеуді қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Орманшылық
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- "Орман пайдалану" пәнін оқытудың мақсаты - студенттердің ормандарды пайдалану, ағаш дайындау, өңдеу және орман шаруашылығының басқа да өнімдері саласында теориялық және практикалық білім алуы.
Міндет
- Орман пайдалану-орманның барлық ресурстарын, орман байлығының барлық түрлерін пайдалану. Ағашты кесу орманға теріс әсер ететін негізгі қолайсыз фактор болып табылады. Орманды қорғаудың негізгі міндеттері оны ұтымды пайдалану және қалпына келтіру болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Орман тасымалдаудың түрлері мен тәсілдерін білу - ағаш өңдеудегі, дайындаудағы және өңдеудегі механизмдер мен машиналарды зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Ағашты кешенді дайындау, тасымалдау және өңдеу өндірісін жобалау және ұйымдастыру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ағаш өңдеудегі, дайындаудағы және өңдеудегі механизмдер мен машиналарды зерттеу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Орман тасымалдаудың түрлері мен тәсілдерін білу, ағаш өңдеудегі, дайындау мен өңдеудегі механизмдер мен машиналарды білу болып табылады
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ағаш өңдеу өндірісін жобалау және ұйымдастыру, жұмыстарды орындау үшін жабдықтар, құралдар мен механизмдерді таңдау
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - 1. проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиясы; 2. оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; 3. коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер); 4. білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; 5. ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Орман пайдалануға кіріспе
- Ормандардың көп мақсатты маңызы және кешенді көп ресурстық орман пайдалануға көшу
- Көп мақсатты орман пайдаланудың тұрақтылығын бағалау
- Орман ресурстарын пайдалануды ұйымдастырудың векторы ретінде орман пайдалану стратегиясы
- Орман шаруашылығы объектілері шеңберінде ормандарды көп мақсатта пайдалану
- Орманның тұтынушылық қасиеттері және оларды пайдалану
- Орман жерлерінің әлеуетті өнімділігі және орман пайдалануды ұйымдастыру
- Орманды жоспарлау ормандарды игеруді ұйымдастырудың негізі ретінде
- Орман пайдалануды ландшафтық-экологиялық жоспарлау
- Ормандарды игеру жобасы
- Нарықтық экономикада орман пайдалануды ұйымдастыру
- Ормандарды игеру кезінде орман пайдалануды нормалау
- Орман пайдалануды ұйымдастыру технологиялары
- Орман пайдалануды ұйымдастырудың аспектілері
- Орман пайдалануды ұйымдастырудың аспектілері
- Орман пайдалануды ұйымдастырудың тиімділігі
Негізгі әдебиет
- Лесной кодекс Республики Казахстан. – Астана, 2003.
- Власов Г.Д. и др. Технология деревообрабатывающего производства.– М., Лесн. пром-ть, 1988.
- Егоренко М.А., Медников Ф.А. Подсочка леса. – Минск: Высшая школа, 1983.
- Рябчук В.П., Осипенко Ю.Ф. Подсочка деревьев лиственных пород. – Львов: Высшая школа, 1981.
- Тепишевский Д.А. Комплексное использование недревесной продукции леса. М., Лесн. пром-ть, 1986.