Өңдеулік материалдар

Ракижанова Жанар Каримовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәні көркем түрдегі сәндік-әрлеу материалдары және олардың сыртқы және ішкі әрлеу жұмыстарындағы құрылыстағы рөлі туралы ғылым болып табылады. Осы пән бойынша оқытылатын материалда индустриялық Құрылыста қолданылатын әрлеу материалдары технологиясының ғылыми негіздері, жалпы принциптері мен ерекшеліктері көрініс тапты. Шикізат, энергетикалық және экологиялық проблемаларды ескере отырып, экономикалық орынды технологияларға назар аударылды.

Кредиттер саны: 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 15
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Қорытынды бақылау формасы: компьютерлік сыныпта

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Күрделі құрылыстың заманауи талаптарына және құрылыс нарығының үрдістеріне жауап беретін әрлеу материалдары мен бұйымдарын өндіру технологиясын және қолдану саласын терең білетін маман даярлау.
Міндет
  • Әрлеу материалдарының сапа көрсеткіштерінің жүйесін және оларды қазіргі заманғы жабдықты пайдалана отырып айқындау мен бағалаудың нормативтік әдістерін қарастыру; қажетті қасиеттері бар өнімді жасау мақсатында әр түрлі шикізаттан, оның ішінде өндіріс қалдықтарынан әрлеу материалдарының құрылымын қалыптастырудың технологиялық тәсілдерін зерделеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • -- Әрлеу материалдарының құрамы, құрылымы мен қасиеттерінің өзара байланысын игеру, материалдардың берілген құрылымы мен қасиеттерін қалыптастыру тәсілдері , сондай-ақ олардың сапа көрсеткіштерін бағалау әдістері; әр түрлі шикізаттан әрлеу материалдарының құрылымын қалыптастырудың технологиялық тәсілдерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - - Материалдар каталогтарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, жобалау нормалары мен талаптары бойынша материалдарды тез және сауатты таңдай білу; әрлеу материалдарының сипаттамалары мен карталарын, олардың қасиеттерін, пайдалану сипаттамаларын және т. б. жағдайларды ескере отырып жасау; материалдардың ауыспалы комбинацияларын табу, пайдалану сипаттамалары мен көркемдік-эстетикалық қасиеттері бойынша ұқсас өзара алмастырылатын материалдарды таңдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Белгілі бір жобада әрлеу материалдарының комбинациясын қолдану арқылы көркемдік-эстетикалық қасиеттерді білдіру дағдыларын қалыптастыру; конструктивті және утилитарлық жобалық міндеттер кешенін шешуге арналған пәнаралық құралдар;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау кезінде, әлеуметтік маңызы бар жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалар туралы терең білімді пайдалану. Ғылыми ұжымда жұмыс істеу дағдыларын көрсету, жаңа идеяларды (шығармашылықты) тудыру, өз пікірін ұжымның пікірімен байланыстыра білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Әрлеу материалдарының жаңа буынының шикізат қоспаларын дайындаудың теориялық есептеу әдістерін; заманауи жабдықта әрлеу материалдарын дайындаудың технологиялық әдістері мен тәсілдерін; зерттеу әдістері мен талдамалық жабдықтарды; сапа мен экологияны басқарудың халықаралық жүйесінің стандарттарын сақтай отырып, құрылыс индустриясы кәсіпорындарын жобалау және пайдалану негіздерін меңгеру.
Оқыту әдістері

Пәнді оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады. Зертханалық сабақтар құрылыс материалдарының физикалық-механикалық қасиеттерін анықтайтын заманауи жабдықтармен жабдықталған зертханада өткізіледі

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1-2 тақырыптар бойынша дәріс қорғау 0-100
Зертханалық жұмыстарды қорғау: қабырғаларды ішкі қаптауға арналған керамикалық жылтыратылған плиткалардың қасиеттерін анықтау және сапасын бағалау, линолеумның қасиеттерін анықтау және сапасын бағалау
3-тақырып бойынша дәрісті қорғау
Зертханалық жұмыстарды қорғау:. Лак-бояу материалдарын сынау, Құрылыс битумын сынау,. Шатыр және гидрооқшаулағыш материалдар
Аралық бақылау 1
2  рейтинг 4-тақырып бойынша дәрісті қорғау 0-100
Зертханалық жұмыстарды қорғау: жылу оқшаулағыш материалдардың тиімділігін бағалау. Жылу оқшаулағыш материалдардың қасиеттері, қоршау конструкцияларының қалыңдығын есептеу., Минералды жүннің қасиеттерін анықтау.
5-тақырып бойынша дәрісті қорғау
Зертханалық жұмыстарды қорғау: полистирол көбігін алу және сынау, роликті гидрооқшаулағыш материалдардың номенклатурасын зерттеу және қасиеттерін анықтау
Аралық бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
Негізгі әдебиет
  • 1. 1.Современные отделочные работы и материалы,Издательство Феникс, 2014г. 2.Мухнурова, И. Г. Современные материалы и изделия. Наружная отделка зданий : учебное пособие для вузов / И. Г. Мухнурова, Е. В. Гулимова, Е. Г. Галкина. – 2-е изд., доп. –Комсомольск-на-Амуре : Изд-во Комсомольскогона-Амуре гос. ун-та, 2019. – 161 с. 3.Основы материаловедения. Отделочные работы :учебник для студ. учреждений сред. проф.образования / И. В. Баландина, Б. А. Ефимов, Н. А. Сканави и др. – 7-е изд., стер. – Москва :Академия, 2018. – 304 с. 4.Технология стеновых, отделочных, кровельногидроизоляционно-герметизирующих строительных материалов и изделий : учебное пособие / А. А. Суслов, А. М. Усачев, В. Я. Мищенко, В. Н. Баринов. Москва : Изд-во АСВ, 2013. – 288 с. 5.Акимова, Э. К. Древесина как современный строительный материал / Э. К. Акимова // Современные научные исследования и разработки. – 2018.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Технология теплоизоляционных, жаростойких и акустических материалов и изделий / В.С. Лесовик, Н.И. Алфимова // Учеб.пособие : в 2 ч. – Белгород : Изд-во БГТУ, 2010. – Ч. I. Технология теплоизоляционных, жаростойких и акустических материалов и изделий. – 296 c. 2. Технология отделочных, кровельных и гидроизоляционных строительных материалов и изделий / В.С. Лесовик, Н.И. Алфимова // Учеб.пособие : в 2 ч. – Белгород : Изд-во БГТУ, 2011. – Ч. II. Технология отделочных, кровельных и гидроизоляционных строительных материалов изделий. – 268 c. Дополнительная 1. Глуховский, В. Д. Основы технологии отделочных, тепло- и гидроизоляционных материалов: учеб.для вузов / В. Д. Глуховский [и др.]. – Киев: Вища школа, 1986. – 303 с. 2. Комар, А.Г. Строительные материалы и изделия: учеб.для инженерно-экономических специальностей строительных вузов / А. Г. Комар. – М.: Высш. Шк., 1983. – 487 с. 3. Орлова, О.В. Технология лаков и красок: учеб.для техникумов / О. В. Орлова, Т. Н. Фомичева. – М., Химия. 1990. – 384 с. 4. Рыбьев, И. А. Строительное материаловедение: учеб.пособие для строит. Спец. вузов / И. А. Рыбьев. – М. :Высш. Шк., 2003. – 701 с. 11. Гридчин А. М. Строительные материалы и изделия: учеб.пособие. – 2-е изд., стер. / А. М. Гридчин, В. С. Лесовик, С. А. Погорелов. – Белгород: Изд-вл БГТУ им. В.Г. Шухова, 2004. – 154 с. Справочная и нормативная литература 1. Современные отделочные и облицовочные материалы: учебно-справочное пособие / Е. И. Лысенко [и др.]. – Ростов н/Д:«Феникс», 2003. – 488 с. ISBN 5–222–03442–9 2. Дворкин, Л. И. Строительные материалы из отходов промышленности: учебно-справочное пособие / Л. И. Дворкин, О. Л. Дворкин. – Ростов н/Д «Феникс», 2007 . – 368 с.