Құрылыс керамикасы 1

Ракижанова Жанар Каримовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Студент керамикалық құрылыс материалдары мен бұйымдарын алуға арналған шикізат материалдарын, саздың генезисі, негізгі сазды минералдардың құрамы мен қасиеттерін, сазды шикізаттың жіктелуін, саз массасындағы ылғалдың формаларының жіктелуін және олардың қасиеттерін, балшық массаларының су қасиеттерін, реологиялық қасиеттерін, сазды шикізаттың құрылымын, термиялық қасиеттерін зерттейді. Керамикалық шихтаның оңтайлы құрамын анықтауды оқиды.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика 1

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Қорытынды бақылау формасы: жазбаша түрде

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • "Құрылыс керамикасы 1" пәнін оқытудың мақсаты әр түрлі сазды материалдардың химиялық, минералогиялық, фазалық құрамы, қасиеттері туралы терең білетін; қойылатын талаптарды ескере отырып керамикалық бұйымдарға арналған шикізаттың құрамын дұрыс таңдау; қазіргі заманғы құрылыс керамикасын өндіру үшін шикізат материалдарын дайындау, қайта өңдеу және активтендіру тәсілдері туралы білетін мамандарды дайындау болып табылады.
Міндет
  • Міндеті-керамикалық құрылыс материалдарын өндіру үшін шикізатты өндіру және зерттеу саласында теориялық және практикалық дағдыларды игеру. Шикіқұрамды басу және сазды жыныстардың сапасын арттыру дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • физикалық-механикалық негізі, химия, технологиялық және қолдану кезіндегі құрылыс материалдарының, бұйымдарының және құрылымдарының қасиеті, нормативтік құжаттарға талап.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Керамика бұйымдарының жасауларының өте жаңа технологияларын тәжiрибеде қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жабдықтың және қазiргi зерттеушi әдiстемелер, құралдардың стандартты және қолдану материалдарды сынауларды өткiзуде эксперименталдi - нәтижелердi аналитикалық баға және зерттеу жұмыстарын құрал-сайманмен иелiк ету.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Психологиялық факторлардың техникалық, қаржы және есептеумен меңгерудiң негiздерiмен және негiзгi өндiрiстiк қатынастарымен еншiлену.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Құрылымдардың және құрылыс материалы, бұйымдардың бар технологияларын дамыту және жаңа композициялық материалдарды алу бойынша тәжiрибе.
Оқыту әдістері

Пәнді оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәріс материалын дәрістің басында және соңында ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Тәжірибелік сабақтар темір-бетон конструкцияларына сынақ жүргізу үшін арнайы жабдықтармен жабдықталған зертханада өткізіледі.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1-4 тақырыптар бойынша дәріс қорғау 0-100
1-2 зертханалық жұмыстарды қорғау
5-8 тақырыптар бойынша дәріс қорғау
3-зертханалық жұмысты қорғау
Аралық бақылау 1, тест
2  рейтинг 9-11 тақырыптар бойынша дәріс қорғау 0-100
4-5 зертханалық жұмыстарды қорғау
12-15 тақырыптар бойынша дәріс қорғау
6 зертханалық жұмыстарды қорғау
Аралық бақылау 2, тест
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат теориялық жүйелі білім көрсетеді, қбылыстар мен процесстердің пайда болуын түсіндіре алады терминологияны жақсы меңгерген, дәйекті қорытындылар жасайды, мысалдар келтіре алады, болмашы қателіктер жібереді, бірақ оны өзі түзейді теориялық білімі жағынан таяздығын көрсетеді, аргументтелген қорытынды жасауы нашар пәннің теориялық негізін білмеуін көрсетеді, аргументтелген қорытынды жасай алмайды
Зертханалық жұмыстар бойынша қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып толық көлемде орындалған зертханалық жұмыс; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды талаптарды 5 -тік бағаға орындаған, бірақ 2-3 қаралмаған жері бар. Студенттің жауабы 5 деген бағаға келеді, бірақ өткен материалмен байланыссыз жауап. Берілген жұмысты толық орындамаған, бірақ тапсырманың 50% орындаған. Жұмысты толық орындамаған, орындаған көлемі дұрыс қорытынды жасауға жетпейді
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қазіргі құрылыстағы ғылыми-техникалық прогрестің дамуындағы керамикалық қабырға материалдары мен бұйымдарының рөлі мен маңызы
  • Керамикалық құрылыс материалдары мен бұйымдарын алуға арналған шикізат материалдары
  • Сазтану негіздері
  • Негізгі саз минералдарының құрамы мен қасиеттері
  • Саз шикізатын негізгі белгілері бойынша жіктеу
  • Балшық массаларындағы ылғал формаларының жіктелуі және олардың қасиеттері
  • Саздың су қасиеттері
  • Саз массаларының реологиялық қасиеттері
  • Саз массаларының реологиялық қасиеттері
  • Керамикалық массалардың каогуляциялық құрылымдары және олардың пайда болуының физика-механикалық негіздері
  • Керамикалық бұйымдардың кептіру қасиеттері
  • Керамикалық бұйымдардың термиялық қасиеттері
  • Керамикалық массаларға арналған зарядты құрастырудың теориясы мен практикасы
  • Керамикалық зарядтың оңтайлы құрамын анықтау және таңдау тәртібі
  • Саз жыныстарының сапасын жақсарту жолдары
Негізгі әдебиет
  • 1 Мороз И.И. Технология строительной керамики. Учебное пособие. Изд. ЭКОЛИТ, 2011. – 384 с. 2. А. С. Толкачева, И. А. Павлова. Общие вопросы технологии тонкой керамики: учеб. пособие / — Екатеринбург : Изд-во Урал.ун-та, 2018. — 184 с. 3. Станевич В.Т. Строительная керамика. – Учебное пособие. – Павлодар,: Кереку, 2008. – 96 с. 4. Штефан Г.Е. Технология строительной керамики. – Липецк; ЛГТУ, 2005. 5. Сайбулатов С.Ж. Производство керамического кирпича. – М. Стройиздат, 1989 6. Периодические издания: журналы «Строительные материалы» 7. Салахов А.М. Современные керамические материалы. МОн РФ, казанский федеральный университет .- Казань КФУ,2016.-407с
Қосымша әдебиеттер
  • 8. Салимбаева З.Н Строительная керамика 1. Методические указания к лабораторным работам для студентов специальностей 5В73000 «Производство строительных материалов, изделий и конструкций» всех форм обучения/ З.Н Салимбаева.- Усть- Каменогорск: ВКГТУ, 2011-26с. 9. Кашкаев И.С., Шейнман Е.Ш.Производство глиняного кирпича. Высшая школа. Москва. 1978 / 1983 /248 / 223 страницы 10.Салимбаева З.Н. Құрылыс керамикалық материалдары. 5В073000 «Құрылыс материалдарын, құрылымдар мен бұйымдарды өндіру» мамандығының студенттеріне зертханалық жұмыстарды жүргізуге арналған әдістемелік нұсқаулар/ 2014-25б. 11. ГОСТ 21216-2014. СЫРЬЕ ГЛИНИСТОЕ. Методы испытаний 12. Сайбулатов С.Ж. Ресурсосберегающая технология керамического кирпича на основе зол ТЭС.М.: Стройиздат, 1990. — 248 с 13. В. И. Бархатов, И. П. Добровольский, Ю. Ш. Капкаев. Отходы производств и потребления — резерв строительных материалов : монография / Челябинск : Изд-во Челяб. гос. ун-та, 2017. 477 с.
  • 1. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru. 2. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 3. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com.