Дизайн-жобалау 2
Сипаттама: Жеке тұрғын үй ғимаратының көркемдік бейнесіне, ғарыштық-жоспарлау ұйымына және конструктивті шешіміне қойылатын заманауи талаптар айқындалды. Жеке тұрғын үйдің нысаны мен функционалды-кеңістіктік құрылымын анықтайтын негізгі факторлар көрсетілген. Жобалау жобасын жүзеге асыру бойынша нормативтік талаптар мен ұсыныстарды зерделеу. Жеке тұрғын үй ғимаратын жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Дизайн-жобалау 1
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Курстық жоба Емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- - жеке тұрғын үй ғимаратын жобалаудың теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын кешенді меңгеру; жеке тұрғын үй ғимаратының ғарыштық-жоспарлау шешімін әзірлеу және функционалдық ұйымдастыру әдістерін меңгеру, интерьердің көркем бейнесін ұсыну.
Міндет
- жеке тұрғын үй ғимаратының сәулеттік-көркемдік бейнесін іздеу, жобалау объектісін бөлінген аумақта орналастыру;
- отбасының демографиялық құрамын анықтау, үй шаруашылығының әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын қалыптастыру;
- ғимаратты жобалау және пайдалану кезінде қауіпсіздік және нормативтік талаптарды ескере отырып, пәндік жабдықты, материалдарды және жобалық шешімдерді таңдау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- сәулеттік-көркемдік шешімді қалыптастырудың әлеуметтік негіздерін, сәулет өнері мен қоршаған ортаның байланыс ерекшеліктерін білу және түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- сәулет және көркемдік нысандарды қалыптастыруда композициялық үлгілер туралы білімдерін қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- жеке тұрғын үй ғимаратының архитектуралық-көркемдік бейнесін типологиялық, композициялық және функционалдық талдау бойынша кәсіби пайымдауларды қалыптастыру;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобалау процесінің әлеуметтік-функционалдық, көркемдік-эстетикалық, конструктивті-технологиялық, сәулеттік және қала құрылысы компоненттері мен кәсіби лексика туралы білімге негізделген коммуникациялық дағдылар;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кәсіптік білімдерін кеңейту дағдыларының болуы; жаңа ақпаратты іздеу және игеру қабілеті.
Оқыту әдістері
берілген шарттармен әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; оқытудың арнайы белсенді түрлерін – әңгімелесу, иллюстрациялар (слайдтар) мен көрнекі құралдарды көрсету және талқылауды пайдалану; оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, жобаланған объектілердің үлгілерін өз бетінше құрастыра білу, ақпараттық кеңістікте шарлау; оқу тақырыптары бойынша практикалық жұмыс және модельдеу; оқу процесінде студенттердің өз бетімен білім алуы.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама. Отбасының демографиялық құрамы, үй-жайға деген қажеттілік, үй-жайлар аумақтарының стандарттарға сәйкестігі. Үй-жайларды өзара байланыстырудың оңтайлы схемасын таңдау. Схеманы бас жоспармен біріктіру. | 0-100 |
Көлемді сөйлем. Аналогтарды талдау, 7 нысан – бас жоспардың шешімдері, 7 нысан – ғарыштық жоспарлау шешімдері. Идеяны растау. | ||
Қабат жоспарларының, қималардың, бас жоспардың эскиздерін әзірлеу. 1:100 масштабтағы сызбалар. | ||
Эскиз идеясы, А1 форматындағы сызбалар жинағы. | ||
2 рейтинг | Негізгі қасбеттің дамуы, қасбеттік сызбалар жинағы. | 0-100 |
Интерьер дизайны, 3 қорытынды перспективалық сызбалар. | ||
Демонстрациялық макетті жүзеге асыру. | ||
Планшетті орналастыру опциялары, бекітілген орналасу. | ||
Қарындашпен жобаны салу. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Кіріспе сабақ
- Көлемді сөйлем
- Development of project elements
- Тұрғын үй ғимаратының эскиз-идеясы (формат А-1)
- Реттелген пропорциялардағы жоба элементтерінің эскиздері, масштабтау үшін
- Эскиз идеясын аяқтау
- Жеке тұрғын үй құрылысының жобасының элементтерін масштабта бөлшектеу
- Жобаның егжей-тегжейі
- Масштаб бойынша қасбеттерді егжей-тегжейлі әзірлеу
- Жобаны көрмеге дайындау
- Жобаны көрмеге дайындау
- Жобаны көрмеге дайындау
- Графикалық құралдар арқылы көрмеге жобаны дайындау
Негізгі әдебиет
- Нойферт Э. Строительное проектирование: Пер. с нем. - Сорок второе изд., переработанное и дополненное. - М.: Издательство «Архитектура-С», 2020. - 612 с.: ил.
- Лисициан М.В., Пашковский В.Л., Петунина З.В. и др./ Архитектурное проектирование жилых зданий; Под редакцией Лисициана М.В. и Пронина Е.С. - М.: Архитектура-С, 2010. - 488 с.: ил. http://books.totalarch.com/architectural_design_of_residential_buildings_2006
- Мунчак Л.А. Конструкции малоэтажного жилого дома (курсовое проектирование) - М.: Архитектура-С. 2012. -102 с. http://science.totalarch.com/book/4678.rar
- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫС НОРМАЛАРЫ ҚР ҚН 3.02-02-2018 БІР ПӘТЕРЛІК ТҰРҒЫН ҮЙЛЕР МЕН ОЛАРДЫҢ ИНЖЕНЕРЛІК ЖҮЙЕЛЕРІН ЖОБАЛАУ
Қосымша әдебиеттер
- «Өрт қауіпсіздігінің жалпы талаптары» техникалық регламенті. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 17 тамыздағы No 405 бұйрығы.