Дизайн-жобалау 3

Комлев Сергей Валентинович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Корпоративтік стильді дамыту әдістерін меңгеру. Бейнелік және стилистикалық шешімдерді құрудың графикалық дағдыларын қалыптастыру. Корпоративтік сәйкестіктің құрамдас бөліктері, БАҚ және жылжыту құралдары. Корпоративтік сәйкестік пен жұмыс орнының өзара әрекеттесуі. Жұмыс орнын ұйымдастырудың әлеуметтік-функционалдық алғышарттары. Санитарлық-гигиеналық, функционалдық, эргономикалық, жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Жұмыс орнын жоспарлау және пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

Кредиттер саны: 7

Пререквизиты:

  • Дизайн-жобалау 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 105
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан туралы ереже.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Архитектуралық ортаны жобалаудағы кәсіби дағдыларды меңгеру, көркемдік-графикалық элементтерді өңдеу және жұмыс орнын мазмұнды ұйымдастыру әдістерін меңгеру.
Міндет
  • әлеуметтік-функционалдық факторларды ескере отырып жобалық тапсырманы құрастыру дағдыларын меңгеру;
  • көркемдік концепцияны жүзеге асыру үшін жобалау әдістерін меңгеру;
  • жобалау процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін түсіну;
  • кәсіби қызметте қолданбалы жобалау әдістерінің тиімділігін талдау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • көркемдік және эстетикалық шешімдердің өзара байланысын және пәндік ортаның функционалдық және технологиялық негіздерін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • жобалау алдындағы талдау, көркем бейнені іздеу, композициялық және функционалдық шешімді әзірлеу, эргономикалық сипаттамаларды анықтау дағдыларын қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • жобалық ұсыныстардың нұсқаларын салыстыру және жобаның көркемдік идеясы мен бейнесін бағалау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • жобалаудағы шығармашылық идеяларды талқылау және негіздеу, қабылданған жобалық шешімдерді негіздеу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • жобалық тапсырма контекстінде ақпаратты іздеу және таңдау дағдыларын меңгеру; қажеттілігін анықтау және кәсіби білімдерін кеңейту жолдарын табу.
Оқыту әдістері

іздеу сөйлемдерінің пәндік технологиясын пайдалану;

мұғалім берген бастапқы материал негізінде қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуге бағытталған проблемалық оқытуды пайдалану;

оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тұтынушы туралы қысқаша ақпарат. 0-100
Тақырып бойынша логотиптердің аналогтары.
Қол графикасындағы логотип опциялары.
Корпоративтік шрифт таңдау.
Логотипті цифрландыру, инверсия опциялары, жартылай тон шешімі.
Корпоративтік түстер, түсті логотип опциялары.
Корпоративтік сәйкестендіру тасымалдаушыларын анықтау.
Басылған логотипі бар POS материалдарының үлгісі.
Бренд кітаптар аналогтары болып табылады.
2  рейтинг Графикалық шешімді әзірлеу. 0-100
Макет жасау.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Жобаның графикалық бөлігі. Композицияны жақсы таңдау; пропорцияларды сақтау; функционалдық және композициялық шешімді сауатты құрастыру; құзыретті түс схемасы; жұмыстың толықтығы. Композицияны жақсы таңдау; пропорцияларды сақтау; кішігірім қателері бар функционалдық және композициялық шешімді құру; түс схемасы жеткіліксіз; жұмыстың толықтығы. Композицияны таңдау өкінішті; пропорцияларды бұзу; қателері бар функционалдық және композициялық шешімді құру; түс схемасы жеткіліксіз; аяқталмаған жұмыс. Композицияны нашар таңдау; пропорциялар, өрескел қателері бар функционалдық және композициялық шешімдер; дұрыс емес түс схемасы; аяқталмаған жұмыс.
POS материалдары, бренд кітап. Композиция мен функционалды шешімді сәтті таңдау, тақырып терең және мазмұнды қамтылған. Композиция мен функционалдық шешімді сәтті таңдау, тақырып ашылды, мазмұны толық емес. Құрамы мен функционалды шешімі нашар таңдалған, тақырып ашылған, мазмұны толық емес. Құрамы мен функционалды шешімі нашар таңдалған, тақырып ашылмаған, мазмұны толық емес.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Тақырыпты таңдау
  • Бренд кітап, корпоративтік сәйкестікті пайдалану бойынша нұсқаулық
  • Логотип
  • Логотиптің, символдық элементтің құрылыс негіздері және пропорциялары
  • Қаріп жүйесі
  • Корпоративтік түс схемасы
  • Екінші деңгейдегі брендтер
  • Корпоративтік сәйкестікті тасымалдаушылар
  • Логотип цифрланған нұсқада
  • POS материалдарының түпнұсқа макеттері
  • Сынақ басып шығару
  • Фотосуреттер
  • Бренд-букті қалыптастыру
  • Жобаның көрмелік бөлігінің материалдарының макеттері
  • Жобаны бағалауға жіберу
  • Жұмыс орнының тақырыбын таңдау
  • Сценарийді модельдеу
  • Графикалық модельдеу
  • Жұмыс орналасуы
  • Жұмыс орнын кеңістіктік ұйымдастыру
  • Макет және графикалық модельдеу
  • Көркем бейнені дамыту
  • Графикалық материалдарды әзірлеу
  • Жабдықтың бөлшектері мен фрагменттері
  • Сызбалардың орналасуы
  • Жұмыс орны үшін егжей-тегжейлі дизайн шешімі
  • Планшеттегі материалдардың орналасуының нобайы
  • Жобаның графикалық дизайны
  • Түс текстурасы және жобаның графикалық дизайны
  • Жобаны бағалауға жіберу
Негізгі әдебиет
  • Жангужинова, М. Е. Основы художественной графики [Текст] : учеб. пособие / М. Е. Жангужинова ; Министерство образования и науки Республики Казахстан, АТУ. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2020. - 106 с.
  • ArCon:Визуальная Архитектура: Лучший дизайн интерьеров квартир и офисов [Электронный ресурс] : учебное пособие. - М. : ЕВРОСОФТ, Б. г.. - 1 CD-ROM.
  • Дизайн архитектурной среды [Текст] : учебник / Г.Б.Минервин, А.П.Ермолаев, В.Т.Шимко и др. - М. : Архитектура-С, 2004. - 503 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Нормативная колористика : учебное пособие / Г. И. Панксенов, О. Н. Чеберева, А. Г. Герцева, И. Л. Левин. — 3-е изд. — Нижний Новгород : Нижегородский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2021. — 33 c. — ISBN 978-5-528-00458-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/122906.html (дата обращения: 15.07.2022). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Эргономика и оборудование интерьера [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге. - М. : Архитектура-С, 2004. - 157 c.
  • Интерьер и предметный дизайн жилых зданий : учеб. пособие / Е. С. Агранович - Пономарева, Н. И. Аладова. - Ростов н/Д : Феникс, 2005. - 348 с.
  • Основы теории и методологии дизайна [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге, В.В.Сеньковский. - М. : МЗ-Пресс, 2001. - 251 c.
  • Очерки истории материальной культуры и дизайна : научное издание / Л.Р.Турганбаева. - Алматы : Фонд Сорос-Казахстан, 2002. - 447 c.
  • История дизайна : учебник. Т.1. Становление дизайна как самостоятельного вида проектно-художественной деятельности / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 278 c.
  • История дизайна : учебник. Т.2. Дизайн индустриального и постиндустриального общества / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 392 c.