Дизайн-жобалау 4

Комлев Сергей Валентинович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тұрғын пәтердің интерьер дизайны функционалдық ұйымдастыру, қайта құру және қайта құру бойынша ұсыныстар әзірлеуді қамтиды; отбасының әлеуметтік-демографиялық құрылымын талдау және сценарийлік модельдеу негізінде интерьерге арналған объектілік жабдықты және түсті шешімдерді қалыптастыру.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Дизайн-жобалау 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Курстық жоба, шығармашылық емтихан – сөйлем.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • - тұрғын үй интерьерін жобалау және реконструкциялау әдістемесін меңгеру.
Міндет
  • қолданыстағы және жаңадан жобаланған тұрғын үй ортасын, әлеуметтік-демографиялық және сценарийлік модельдеуді бағалай білу;
  • композициялық, жоспарлау және технологиялық құралдарды пайдалана отырып, тұрғын үй интерьерін ұйымдастыру негіздерін меңгеру;
  • нысандық жабдықты таңдауды, интерьер үшін стильді және түсті шешімдерді меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • жобалау объектісін әлеуметтік-функционалдық ұйымдастыру ерекшеліктерін білу; отбасы дамуының әлеуметтік-демографиялық кезеңдері мен пәтер интерьерінің функционалдық және жоспарлау құрылымы арасындағы байланысты түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • объектінің функционалдық-жоспарлау және сәулет-көркемдік ұйымдастырылуына қойылатын талаптарды тұжырымдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • интерьердің архитектуралық-көркемдік дизайнындағы стиль құраушы элементтерді анықтау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • қолданбалы архитектуралық-көркемдік шешімдерді дәлелдеу әдістері мен кәсіби терминологияны меңгеру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • өз бетінше ақпаратты жинау, талдау және қызықтыратын мәселе бойынша ақпаратты кеңінен іздеу, кешенді жобалық шешім қабылдау үшін алынған мәліметтерді өңдеу дағдыларының болуы.
Оқыту әдістері

берілген шарттармен әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құрастыру; графикалық және макеттік модельдеу; интернет ресурстарын пайдалана отырып практикалық жаттығулар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Техникалық сипаттама файлы. Аяқталған бөлімдердің фотосуреттері бар презентация файлы. Презентация мазмұны: - отбасының әлеуметтік-демографиялық сипаттамасы; - өлшемдері бар негізгі жоспар; - макеттегі сурет бойынша сөйлем; - графикадағы суреттегі сөйлем; - жиһаздар мен жабдықтарды орналастырумен М1:50 жоспары; - егжей-тегжейлі үш функционалдық аймақтың эскиздері; - пәндік жабдықтың матрицасының эскиздері. 0-100
2  рейтинг Демонстрациялық үлгі M 1:20 (M1:25). Сәулеттік, көркемдік және функционалдық жоспарлау шешімдерін анықтау. Түсті шешім туралы түсінік. 0-100
Пәндік жабдықтың матрицасы. Пәтер интерьерінің типологиялық фрагменттерінің кешенді шешімі. Интерьерге арналған колористік шешім. Ішкі жарықтандыру.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыс - тапсырмаға сәйкес жұмысты уақытында және 90-нан 100%-ға дейін орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды; - жоғары немесе жақсы деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алған дағдылары мен білімдері шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес уақытында және 70-тен 89%-ға дейін жұмыстарды орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды, бірақ түзету арқылы оңай түзетілетін болмашы қателер болуы мүмкін; - жұмысты жобалаудың эстетикасын жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес уақытында және 50-ден 69%-ға дейінгі көлемде жұмыстарды орындау; - кейбір тапсырмалар қате орындалды (бірақ 50%-дан көп емес), түзетуге болатын қателер болуы мүмкін; - қанағаттанарлық деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты және стандартты шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімінде және 50%-дан аз көлемде орындау; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 50%-дан астамы қате орындалған; - қанағаттанарлықсыз деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - шығармада плагиат элементтері бар; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер пайдаланылмайды.
Курстық жоба 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 90-нан 100%-ға дейін. 2. Жобаның барлық элементтері нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес дұрыс толтырылды. Тұрғын үй интерьерін жобалау мәселелері жан-жақты, ұтымды және шығармашылықпен шешіледі. 3. Пәтерлерді жоспарлаудың теориялық және практикалық негіздері игерілді; қайталама тұрғын үй қорын қайта жоспарлау және қайта құру. Сәулеттік, композициялық және функционалдық жоспарлау шешімі сауатты, мәнерлі әзірленіп, толық көлемде әзірленді.4. Жобаның графикалық көрсетілімі сол стильде, жоғары немесе жақсы сәулеттік-көркемдік деңгейде жасалған. 1. Курстық жобаның құрамы мен тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 70-89% құрайды. 2. Жоба нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес жүзеге асырылды. Жобаға шамалы түзетулер енгізу арқылы оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. 3. Пәтер интерьерінің сәулеттік-композициялық шешімі стильді құрайтын элементтермен белсендірек көрсетілуі мүмкін. 4. Жобаны қабылдауға кедергі келтірмейтін әртүрлі стилистикалық әдістерді қолдана отырып, жақсы сәулеттік-көркемдік деңгейде жобаны графикалық түрде ұсынуға рұқсат етіледі. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. Жоба элементтерінің өңделу дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 50-ден 69%-ға дейін. 2. Жоба нормативтік талаптарға және техникалық шарттарға сәйкес жүзеге асырылды. Жобаға шамалы түзетулер енгізу арқылы оңай жойылатын 2-3 нормативтік талаптардың шамалы бұзылуына жол беріледі. Интерьердің функционалдық және жоспарлау құрылымы жеткілікті түрде жан-жақты және ұтымды шешілмеген. 3. Стиль құраушы элементтердің архитектуралық-композициялық шешімі жеткілікті түрде көрсетілмеген. 4. Жобаның қанағаттанарлық сәулеттік-көркемдік деңгейде графикалық көрсетіліміне рұқсат етіледі. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға сәйкес келмейді. Жоба элементтерінің даму дәрежесі және олардың оқытушымен келісімі 50%-дан төмен. 2. Жоба реттеу кезінде жойылмайтын және жобаны түбегейлі өзгертуді талап ететін нормативтік талаптар мен техникалық шарттарды елеулі бұзушылықтармен аяқталды. Нысанның функционалдық және жоспарлау құрылымының мәселелері ұтымды шешілмеген. 3. Пәтер интерьерінің сәулеттік-композициялық шешімі эстетикалық ұйымның тұтастығына ие емес. 4. Жобаның графикалық тұсаукесері қанағаттанарлықсыз сәулеттік-көркемдік деңгейде орындалды. 5. Жоба толығымен немесе ішінара плагиат элементтерін қамтиды.
Шығармашылық емтихан шарты. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы терең және толық қамтылған. Сөйлемнің элементтері композициялық жағынан дұрыс, логикалық және жүйелі түрде орналастырылған. Графикалық әдістердің, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің стильдік бірлігі толық сақталған. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы жоғары деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 90-нан 100%-ға дейін. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы толық қамтылған. Масштабты және композициялық тұтастықты аздап бұзған сөйлем элементтерінің орналасуы. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі аздап бұзылған. Шығарманың эстетикасы жақсы деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 70-89% құрайды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы көбірек қамтылған. Сөйлем элементтерінің орналасуында масштаб пен композициялық тұтастық бұзылған, өңдеу тереңдігі жеткіліксіз. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі айтарлықтай бұзылған. Шығарманың эстетикасы қанағаттанарлық деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50-ден 69%-ға дейін. Жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді. Элементтердің орналасуы композициялық жағынан дұрыс емес, элементтердің масштабының жетіспеушілігімен және тармақтың мақсаты мен міндеттері туралы түсінік жоқ. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы қанағаттанарлықсыз деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50%-дан төмен немесе жұмыс плагиат болып табылады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Тапсырма мәселесі
  • Функционалдық процестерді талдау
  • Орналасу
  • Жоспардың композициялық негізін жасау
  • Пәндік жабдықтың матрицасы
  • Функционалды-технологиялық және бейнелі-композициялық шешімді нақтылау
  • Орналасуды нақтылау
  • Ішкі жарықтандыру тұжырымдамасы
  • Стиль қалыптастырушы элементтерді анықтау
  • Жоба композициясын қалыптастыру
  • Егжей-тегжейлі дизайн шешімі
  • Демо макет әзірлеу
  • Жобаның графикалық дизайны
  • Жобалар көрмесі
Негізгі әдебиет
  • Адамс Ш. Словарь цвета для дизайнеров / Ш. Адамс. — М.: КоЛибри, 2018. — 272 c.
  • ArCon:Визуальная Архитектура:Лучший дизайнер интерьеров квартир и офисов [Электронный ресурс] : учебное пособие. - М. : ЕВРОСОФТ, Б. г.. - 1 CD-ROM.
  • Нартя В. И., Суиндиков Е. Т. Основы конструирования объектов дизайна. Учебное пособие. — М.: Инфра-Инженерия, 2019. — 264 c.
Қосымша әдебиеттер
  • Интерьер и предметный дизайн жилых зданий : учеб. пособие / Е. С. Агранович - Пономарева, Н. И. Аладова. - Ростов н/Д : Феникс, 2005. - 348 с.
  • История дизайна : учебник. Т.1. Становление дизайна как самостоятельного вида проектно-художественной деятельности / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 278 c.
  • История дизайна : учебник. Т.2. Дизайн индустриального и постиндустриального общества / С.М.Михайлов. - М. : Союз дизайнеров России, 2004. - 392 c.
  • Эргономика и оборудование интерьера [Текст] : учеб. пособие / В.Ф.Рунге. - М. : Архитектура-С, 2004. - 157 c.
  • Основы дизайна и средовое проектирование [Текст] : учеб. пособие / В.Т.Шимко ; Московский архит. ин-т (Гос.акад.). - М. : Архитектура-С, 2004. - 160 c.
  • Дизайн. Основные положения. Виды дизайна. Особенности дизайнерского проектирования. Мастера и теоретики : иллюстрированный словарь-справочник / Г.Б.Минервин, В.Т.Шимко, А.В.Ефимов и др; Под. ред. Г.Б.Минервина, Под ред. В.Т.Шимко. - М. : Архитектура-С, 2004. - 285 c.