Диплом алдындағы жоба
Сипаттама: Общетеоретические и практические аспекты проектирования архитектурно- градостроительных объектов по теме дипломного проекта в конкретных условиях, их реконструкции по реальной ситуации с различной функционально-планировочной структурой.
Кредиттер саны: 7
Пререквизиты:
- Дизайн-жобалау 9
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 75 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 105 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Мақсат - ғылыми-зерттеу жұмысты шегінде келешек дипломдық жобаның бағытының орында- студентке әдістемелік көмектің оказание.
Міндет
- Міндеттері – сәулеттік тапсырмаларды орындау үшін бағдарламаларды тәжірибе жүзінде қолдану.
- - историко-генетический анализ, направленный на выявление преемственности и тенденции в развитии объекта;
- - проектно-поисковое проектирование ориентированное на разработку проектной концепции по реальной ситуации на тему дипломного проекта.
- - разработка модели структуры объекта
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студенттер жоғарғы білімнің бірінші сатысына қарағанда алған білімдері мен түсініктері кеңейгенін және де зерттеушілікте шығармашылық тәсілдеме мен шығармашылық идеяларды қолдана алатындықтарын көрсете алулары керек.
- Делать выборку нормативных требований и правил для объекта дипломного проектирования с учетом его многофункциональности
- Составлять социально-функциональную программу объекта проектирования
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студенттер оқыту саласымен байланысты жаңа жағдайда (мысалы, пәнаралық байланыста) білімдерді қолданып, сәулет мәселелерін шешудегі қабілеттіліктерін көрсете алулары қажет.
- предлагать вариантный подход к проектированию на основе проведенного предпроектного исследования.
- решать и анализировать проектные задачи по теме дипломного проекта
- проектирование архитектурных или градостроительных объектов с учетом различных факторов;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Студенттер пайымдауларды тұжырымдап, білімдерді қолданумен байланысты әлеуметтік аспектілерді бейнелейтін шектеулі ақпарат негізінде білімдерді біріктіре алулары қажет.
- оценить и выбрать наиболее оптимальный вариант архитектурно-планировочного решения из нескольких разработанных.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Студенттер қорытынды жасай алатындықтарын көрсете алулары керек. Алған білімдер негізінде материалды даярлықтары әртурлі деңгейдегі адамдар мен мамандарға анық, бір мағыналы етіп түсіндіре алулары қажет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Студенттер ары қарай оқуды өздері басқара алатындай етіп қабілеттіліктерін дамытулары керек.
Оқыту әдістері
- технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения;
- метод клаузуры
- технологии учебно-исследовательской деятельности.
Негізгі әдебиет
- 1. Молчанов М.М. «Основы архитектурного проектирования: социально-функциональные аспекты. Учебное пособие». – «высшее профессиональное образование». – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 160 с. 2. Джонс Дж. К. Методы проектирования. М. Мирр, 2008 3. Шимко В.Т. «Архитектурно-дизайнерское проектирование. Основы теории (средовой подход)». Учебник для ВУЗов. - Издательство: Архитектура-С, 2009