Диплом алдындағы жоба

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Общетеоретические и практические аспекты проектирования архитектурно- градостроительных объектов по теме дипломного проекта в конкретных условиях, их реконструкции по реальной ситуации с различной функционально-планировочной структурой.

Кредиттер саны: 7

Пререквизиты:

  • Дизайн-жобалау 9

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 105
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Мақсат - ғылыми-зерттеу жұмысты шегінде келешек дипломдық жобаның бағытының орында- студентке әдістемелік көмектің оказание.
Міндет
  • Міндеттері – сәулеттік тапсырмаларды орындау үшін бағдарламаларды тәжірибе жүзінде қолдану.
  • - историко-генетический анализ, направленный на выявление преемственности и тенденции в развитии объекта;
  • - проектно-поисковое проектирование ориентированное на разработку проектной концепции по реальной ситуации на тему дипломного проекта.
  • - разработка модели структуры объекта
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттер жоғарғы білімнің бірінші сатысына қарағанда алған білімдері мен түсініктері кеңейгенін және де зерттеушілікте шығармашылық тәсілдеме мен шығармашылық идеяларды қолдана алатындықтарын көрсете алулары керек.
  • Делать выборку нормативных требований и правил для объекта дипломного проектирования с учетом его многофункциональности
  • Составлять социально-функциональную программу объекта проектирования
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттер оқыту саласымен байланысты жаңа жағдайда (мысалы, пәнаралық байланыста) білімдерді қолданып, сәулет мәселелерін шешудегі қабілеттіліктерін көрсете алулары қажет.
  • предлагать вариантный подход к проектированию на основе проведенного предпроектного исследования.
  • решать и анализировать проектные задачи по теме дипломного проекта
  • проектирование архитектурных или градостроительных объектов с учетом различных факторов;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттер пайымдауларды тұжырымдап, білімдерді қолданумен байланысты әлеуметтік аспектілерді бейнелейтін шектеулі ақпарат негізінде білімдерді біріктіре алулары қажет.
  • оценить и выбрать наиболее оптимальный вариант архитектурно-планировочного решения из нескольких разработанных.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттер қорытынды жасай алатындықтарын көрсете алулары керек. Алған білімдер негізінде материалды даярлықтары әртурлі деңгейдегі адамдар мен мамандарға анық, бір мағыналы етіп түсіндіре алулары қажет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Студенттер ары қарай оқуды өздері басқара алатындай етіп қабілеттіліктерін дамытулары керек.
Оқыту әдістері

- технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения;

- метод клаузуры

- технологии учебно-исследовательской деятельности.

Негізгі әдебиет
  • 1. Молчанов М.М. «Основы архитектурного проектирования: социально-функциональные аспекты. Учебное пособие». – «высшее профессиональное образование». – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 160 с. 2. Джонс Дж. К. Методы проектирования. М. Мирр, 2008 3. Шимко В.Т. «Архитектурно-дизайнерское проектирование. Основы теории (средовой подход)». Учебник для ВУЗов. - Издательство: Архитектура-С, 2009