Статистика

Денисова Оксана Касымовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұқаралық әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды зерттейді, олардың даму заңдылықтарын, өзара байланысы мен өзара қарым-қатынасын анықтайды, бұл үшін статистикалық бақылау, статистикалық мәліметтер мен деректерді топтастыру, абсолюттік, салыстырмалы және орташа шамалар, іріктеп бақылау, динамика қатарлары мен индекстер зерттеледі.

Кредиттер саны: 4

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 60
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің үрдістері мен заңдылықтарын зерттеу үшін статистикалық ақпаратты жинаудың, өңдеудің, қорытудың және талдаудың қазіргі заманғы әдістері кешенін меңгерген мамандарды даярлау.
Міндет
  • ел, өңір, қала, кәсіпорын және т. б. деңгейінде әлеуметтік-экономикалық дамуды сипаттайтын статистикалық көрсеткіштер жүйесін зерделеу.;
  • маңызды әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесімен танысу;
  • қоғамдық өмірдің құбылыстары мен процестерін зерттеу үшін статистикалық талдау әдістерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • экономиканың түрлі салаларын зерттеу кезінде статистикалық талдаудың негізгі әдістерін жүйелі түсінуді көрсету;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • статистикалық әдістерді қолдану арқылы нақты экономикалық және басқару жағдайларын талд
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • өзінің кәсіби ұсыныстары мен дағдылары негізінде алынған туынды статистикалық көрсеткіштерді түсінд
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • коммуникативтік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдану;
  • кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдысының болуы;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ел, өңір, қала, кәсіпорын және т. б. деңгейінде болып жатқан әлеуметтік-экономикалық үдерістерді сыни талдау, бағалау және синтездеу.
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);

берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;

ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);

іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі);

оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Решение задач по теме 1 0-100
Решение задач по теме 2
Эссе
Решение задач по теме 3
Решение задач по теме 4
Решение задач по теме 5
Коллоквиум
Решение задач по теме 6
Решение задач по теме 7
Тестирование
2  рейтинг Решение задач по теме 8 0-100
Решение задач по теме 9
Решение задач по теме 10
Решение задач по теме 11
Решение задач по теме 12
Решение задач по теме 13
Решение задач по теме 14
Решение задач по теме 15
Тестирование
Статистическое исследование (наблюдение)
Индивидуальное задание
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Статистиканың міндеттері және оны ұйымдастыру
  • Статистикалық бақылау
  • Статистикалық деректерді жинақтау және топтастыру
  • Абсолюттік шамалар
  • Салыстырмалы шамалар және олардың мәні
  • Орташа шамалар: дәрежелік
  • Орташа шамалар: құрылымдық
  • Вариация көрсеткіштері және оларды есептеу тәсілдері
  • Дисперсиялық талдау элементтері
  • Іріктеп бақылау
  • Корреляциялық байланыс және оны статистикалық зерттеу
  • Динамика қатарлары
  • Динамикалық қатарды өңдеу тәсілдері
  • Индекстер және оларды экономикалық-статистикалық зерттеулерде қолдану
  • Орташа шамалардың индекстері
Негізгі әдебиет
  • Иматаева А. Е. Статистика: учеб. пособие для экономических специальностей /А. Е. Иматаева. - 2016. - 135 с.
  • Кабдулшарипова А. М. Статистика: курс лекций /А. М. Кабдулшарипова. - 2011. - 105 с.
  • Елисеева И.И. Статистика: [углубленный курс]: учебник для бакалавров /И.И. Елисеева и др. – Москва: Юрайт: ИД Юрайт. - 2011 – 565 с.
  • Гореева Н.М. Статистика в схемах и таблицах /Москва: Эксмо. - 2017 – 414 с.
  • Зинченко А.П. Статистика: учебник /А.П. Зинченко. – Москва: Колос С. - 2013.- 566 с.
  • Статистика: учебник /Под. ред. В.Г. Ионина. – Москва: ИНФРА-М. - 2015. – 400 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Закон Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 257-IV «О государственной статистике» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 11.04.2019 г.)
  • Практикум по теории статистики: Учебное пособие /Под ред. Шмойловой Р.А. – М.: Финансы и статистика. - 2016. - 372 с.
  • Ниворожкина Л.И. Статистика: учебник для бакалавров: учебник /Москва: Дашков и К: Наука и спектр. - 2013. – 415 с.
  • Авров А.П., Аврова Ю.А. Общая теория статистики: Алматы. - 2009 г.- 258 с.