Web технологиясы
Сипаттама: Ғаламдық желілерді ұйымдастыру және қызмет етудің негізгі принциптерін, негізгі сервистердің тағайындалуы мен сипаттамаларын, Интернет желісінің архитектурасын, желілік хаттамаларды, бөлінген құрылымдарды ұйымдастыруды зерттеу. Web – сайттарды жобалау дағдыларын меңгеру, скриптермен, фреймворкалармен, белгілеу тілдерімен және каскадтық стиль кестелерімен жұмыс істеу.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты: студеттерде веб-бағдарланған ақпараттық жүйелерді әзірлеу үшін қазіргі заманғы WWW технологиялар, әдістер және аспапты құралдармен жұмыс жасау бойынша теориялық білімді, практикалық машықты қалыптастыру болып табылады.
Міндет
- веб-бағдарламалаудың негізгі концепциясы мен әдістерін таныстыру;
- веб-ресурстарды жасау үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдану бойынша практикалық машықты қалыптастыру;
- оқытылған технологияларды қолдана отырып веб-сервистер, сайттар, порталдарды құру барысында білім алушының дербес жұмыс жасау қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Web-желілер жұмыс жасаулардың теориялық негіздері
- Web-қосымшаларға әзірлеуге негізгі тұрғылар
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- HTML, CSS, Javascript қолдануымен Web-қосымшалар әзірлеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Есепке алумен әлеуметтік, кәсіби және әдеп позициялар өз кәсіби қызмет мән және зардаптар туралы пікірлер қалыптастыру керек
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- АТ жобаларға және басқа түрлерге шеңберлерде іскер өзара әрекеттесу үшін коммуникациялар дағдылары
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жаңа білімдерге және білулерге жаттығу қызметте дербес алуға және қолдануыға себепші болатын үйренулер дағдылар
Оқыту әдістері
Содержание учебного материала диктует выбор методов обучения: информационно-развивающие – лекция, объяснение, демонстрация, решение задач, самостоятельная работа с рекомендуемой литературой; проблемно-поисковые и исследовательские – самостоятельная проработка предлагаемых проблемных вопросов по дисциплине.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практическая работа 1 | 0-100 |
Практическая работа 2 | ||
Практическая работа 3 | ||
Практическая работа 4 | ||
2 рейтинг | Рубежный контроль 1 | 0-100 |
Практическая работа 5 | ||
Практическая работа 6 | ||
Практическая работа 7 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Web-технологии: общие положения, виды
- Язык описания документов HTML
- Каскадные таблицы стилей CSS
- Формы HTML
- Основы языка программирования JavaScript
- Объекты языка JavaScript
- Библиотека JQuery
- Протокол HTTP
- Основы языка XML
- PHP
- Онтология
Негізгі әдебиет
- Р. Никсон "Создаем динамические веб-сайты с помощью PHP, MySQL, JavaScript, CSS и HTML5". - Питер, 2019 г
- Джон Дакетт. Javascript и jQuery. Интерактивная веб-разработка. - Эксмо, 2020 г.
- Никольский А. П., Кириченко А. В., Дубовик Е. В. Web на практике. CSS, HTML, JavaScript, MySQL, PHP для fullstack-разработчиков. - «Наука и Техника», 2021
- Карпов А. Е. Создание и продвижение сайтов. НЕпрофессионал для НЕпрофессионалов. - Москва, 2022
Қосымша әдебиеттер
- Шкляр Л., Розен Р. Архитектура веб-приложений – Эксмо, 2010
- Роббинс Дж. Н. Веб-дизайн для начинающих. HTML, CSS, JavaScript и веб-графика. - «Издательская группа BHV», 2021