Саясаттану

Линок Светлана Альбертовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс студенттерге қоғамдық құбылыс ретінде саясаттың мәнін түсінуге, микро және макродеңгейде оның құрылымдық элементтерін, ішкі және сыртқы байланыстар мен қарым - қатынастарды анықтауға, әртүрлі саяси жүйелерде қолданылатын негізгі үрдістер мен заңдылықтарды анықтауға және саясаттың әлеуметтік өлшемінің объективті критерийлерін жасауға мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 7.5
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 22.5
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Курстың мақсаты - Саясаттану пәні мен әдістері, саяси ой эволюциясы, саяси үдерістің заңдылықтары мен үрдістері туралы студенттердің жүйелендірілген ғылыми түсініктерін қалыптастыру; саяси шындықты бағдарлауға көмектесу, саяси ойлау мен мінез-құлық нормаларын қалыптастыру; студенттің саяси концепциялар мен әдістерді ескере отырып, өзінің кәсіби мәселелерін шығармашылық шешу үшін қажетті білім жиынтығын алуы, саяси мәдениетті қалыптастыру.
Міндет
  • Пәнді оқытудың міндеттері - қоғам туралы білім жүйесіндегі саяси ғылымның орнын анықтау, оның зерттеу объектісінің ерекшелігін, пәні мен әдістерін ашу; - саяси ой эволюциясының пайда болу тарихын, маңызды кезеңдерін зерттеу; - негізгі саяси ілімдер мен тұжырымдамаларды талдау; билік, азаматтық қоғам, құқықтық мемлекет, саясат, саяси жүйе нысандары, саяси режимдер, саяси мәдениет сияқты қазіргі қоғамның негізгі институттарында, құбылыстары мен мәселелерін түсіну. - саяси ғылымның принциптері, санаттары, оның проблемалары мен құндылықтары туралы түсінік қалыптастыру; - тұлғаның саяси өзін-өзі танытуына, саясатты ізгілендіруге ықпал ететін факторларды анықтау; - халықтар мен мемлекеттердің саяси өмірі мен саяси үрдісінің даму ерекшеліктерін талдай білуді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • саяси білімнің теориялық және қолданбалы және аспаптық компоненттерін, олардың саяси шешімдер - билік пен саяси өмірдің мәні, саяси қатынастар мен үдерістер туралы, саясат субъектілері, Саяси жүйелер мен қоғам өміріндегі саяси режимдер туралы, халықаралық саяси өмірдің процестері, геосаяси жағдай, Қазақстан Республикасындағы саяси процесс туралы түсінікке ие болу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. - бірінші дереккөздердің мәтіндерімен жұмыс істеу және саяси ойдың белгілі өкілдерінің негізгі идеялары туралы түсінікке ие боласыз; - қоғамдағы адамдар арасындағы қатынастарды реттеудің саяси-құқықтық нормалары көмегімен қарым-қатынас жасау. Мәдениет феномені, оның адам өміріндегі рөлі, әлеуметтік тәжірибені, базистік құндылықтар мен мәдениетті сатып алу, сақтау және беру тәсілдері туралы түсінікке ие болу. Мәдениеттердің түрлері мен типтерін, негізгі мәдени-тарихи құндылықтар мен әлем аймақтарын, олардың қызмет ету және даму заңдылықтарын білу, Қазақстан Республикасының мәдениет тарихын, оның әлемдік мәдениет пен өркениет жүйесіндегі орнын білу. Мәдениет жетістігін оларды құрудың тарихи контекстін білу негізінде бағалай білу, мәдениет пен қоғамға қарым-қатынас тәсілі ретінде диалогқа қабілетті болу 2. - бірінші дереккөздердің мәтіндерімен жұмыс істеу және саяси ойдың белгілі өкілдерінің негізгі идеялары туралы түсінікке ие боласыз; - қоғамдағы адамдар арасындағы қатынастарды реттеудің саяси-құқықтық нормалары көмегімен қарым-қатынас жасау. Мәдениет феномені, оның адам өміріндегі рөлі, әлеуметтік тәжірибені, базистік құндылықтар мен мәдениетті сатып алу, сақтау және беру тәсілдері туралы түсінікке ие болу. Мәдениеттердің түрлері мен типтерін, негізгі мәдени-тарихи құндылықтар мен әлем аймақтарын, олардың қызмет ету және даму заңдылықтарын білу, Қазақстан Республикасының мәдениет тарихын, оның әлемдік мәдениет пен өркениет жүйесіндегі орнын білу. Мәдениет жетістіктерін оларды құрудың тарихи контекстін білу негізінде бағалай білу, мәдениет пен қоғамға қарым-қатынас тәсілі ретінде диалогқа қабілетті болу. 3. - бірінші дереккөздердің мәтіндерімен жұмыс істеу және саяси ойдың белгілі өкілдерінің негізгі идеялары туралы түсінікке ие боласыз; - қоғамдағы адамдар арасындағы қатынастарды реттеудің саяси-құқықтық нормалары көмегімен қарым-қатынас жасау. Мәдениет феномені, оның адам өміріндегі рөлі, әлеуметтік тәжірибені, базистік құндылықтар мен мәдениетті сатып алу, сақтау және беру тәсілдері туралы түсінікке ие болу. Мәдениеттердің түрлері мен типтерін, негізгі мәдени-тарихи құндылықтар мен әлем аймақтарын, олардың қызмет ету және даму заңдылықтарын білу, Қазақстан Республикасының мәдениет тарихын, оның әлемдік мәдениет пен өркениет жүйесіндегі орнын білу. Мәдениет жетістіктерін оларды құрудың тарихи контекстін білу негізінде бағалай білу, мәдениет пен қоғамға қарым-қатынас тәсілі ретінде диалогқа қабілетті болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • . - әлемнің саяси картиналарының негізгі түсініктері мен мәселелерін, адам өмірінің мәнін, саяси білім нысандарын және оның қазіргі қоғамдағы көрініс ерекшеліктерін, рухани, материалдық және саяси құндылықтардың арақатынасын, олардың адамның, қоғамның, өркениеттің саяси өміріндегі рөлін көрсету;; - саяси білімнің теориялық, қолданбалы, құндылықтық аспектілерін ерекшелеу, оларды күнделікті өмірге және кәсіби қызметке қатысты шешімдерді негіздеу үшін қолдана білу;;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. топта жұмыс істей білу, кіші топтың жұмысын ұйымдастыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. - өз бетімен оқу траекториясын қалыптастыру, интернет-материалдармен жұмыс істей білу, шығармашылық қызметке деген қабілеттер мен қызығушылығын, үздіксіз білім алу қажеттілігін дамыту.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: ведущая (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, компьютерлік сыныптағы сабақтар) - ізденіс-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс жазбалары 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
2  рейтинг Дәріс жазбалары 0-100
Семинар жұмысы
Коллоквиум және бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
ауызша жауап Материалды талдау, салыстыру арқылы сұрақтарға толық, жан-жақты жауап беріледі. Толық егжей-тегжейлі жауап берілді, бірақ материалды талдау және салыстыру қолданылмады, толық емес жауап берілді. Жауаптар толық емес, логикалық қателер бар Жауаптары дұрыс емес, логикалық қателер, тапсырмалар орындалмаған
бақылау жұмысы, шарттар бойынша диктант Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар беріледі; Материал логикалық жүйелілікті сақтай отырып сауатты берілген; Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін көрсетті. Шарттары дұрыс жазылған. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, тапсырманың мағынасын өзгертпейтін қателіктер жіберілді; тапсырма орындалды, бірақ шамалы теориялық қате жіберілді; мәселенің талдауы жоқ, материал логикалық жүйелілікті сақтай отырып сауатты берілген. Барлық сұрақтар дұрыс, толық жауаптар берілмеді. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (70-89%) Теориялық сұрақтарға жауаптар дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдарда қателіктер бар, мәселенің талдауы жоқ; Практикалық тапсырма толық орындалмаған; Материал сауатты берілген, бірақ логикалық жүйелілік бұзылған. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (50-69%) Сұрақтардың жауаптарында өрескел қателер бар немесе толтырылғандардың жартысынан азы; Практикалық тапсырма орындалмады; Жауапты баяндау барысында терминологиялық, логикалық, мағыналық қателер жіберіліп, материалды баяндау логикасы бұзылған. Барлық анықтамаларға жауап берілмейді. (0-49%)
Коллоквиум Сұрақтарға 90-100% дұрыс жауап. Жеке және топтық жұмыста дағдыларын көрсетті. Жұмыста сұрақтарға 70-89% дұрыс жауаптар берілген. Жеке және топтық жұмыста дағдыларын көрсетті. Жұмыста сұрақтарға 50-69% дұрыс жауаптар берілген. Жеке немесе топтық жұмыста көрсеткен дағдылары. Сұрақтарға 00-49% дұрыс жауап. Жеке немесе топтық жұмыс дағдылары жоқ.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Саясаттану пәні мен әдісі
  • Саяси ойдың даму тарихы
  • Саяси идеологиялар
  • Саяси билік және оны жүзеге асыру механизмдері
  • Мемлекет Мемлекет қоғамның саяси жүйесінің негізгі институты ретінде
  • Саяси жүйе және азаматтық қоғам
  • Саяси режимдер
  • Саяси басшылық
  • Cаяси партиялар, партиялық жүйелер, қоғамдық-саяси қозғалыстар мен бірлестіктер
  • 10 Тақырып Саяси мәдениет және саяси әлеуметтену
  • Сайлау және сайлау жүйесі
  • Саяси технологиялар
  • Жанжал-әлеуметтік қатынастарға тән объективті-субъективті құбылыс, мемлекет, шындық
  • Қоғамның саяси жаңғыруы
  • Әлемдік саясат және қазіргі халықаралық қатынастар
Негізгі әдебиет
  • Негізгі әдебиеттер 1 Гаджиев Қ.С.Саясаттану. Оқулық. - М., 2019. 2 Саясаттану: Оқу құралы / Ред. Байделдинова Л.А., Бурханова К.Н., Соловьева А.В. Алматы, 2021 жыл 3 дауыс G.V. Салыстырмалы саясат. Новосибирск, 2021 жыл 4 Бутенко А.И. Халық күші. М., 2019 ж 5 Мұхаев Р.Т. Саясаттану.- М., 2021. 6 Зеркин Д.П. Саясаттану негіздері: дәрістер курсы. – Ростов-на-Дону, 2019 ж 7 Саясаттану: Оқу құралы / Ред. Нысанбаева А.Н., Алматы, 2021 ж 8 Lipset S.M. Саяси әлеуметтану. Бүгінгі американдық әлеуметтану: перспективалар, мәселелер, әдістер. М., 2022 ж 9. Андрей Хан, Марат Шибутов, Андрей Чеботарев, Рүстем Құрманғожин, Айман Жүсіпова. «Қазақстан. Біз 30-да», «Тәуелсіз Қазақстан тарихы: үкімет және атқарушы билік», «Тәуелсіз Қазақстан тарихы: саяси жаңғырту», ​​«Тәуелсіз Қазақстан тарихы: парламентаризм және жергілікті өзін-өзі басқару», «Тәуелсіз Қазақстан тарихы: сыртқы саясат» , «Тәуелсіз Қазақстан тарихы: институт президенттігі». Алматы.2022
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Байділдинов Л.А. Саясаттану теориясы. – Алматы, 2005 ж. 2. Булуктаев Ю.О. Саяси режим және посткоммунистік трансформация: теория, әдістеме, практика.- Алматы, 2008 ж. 3. Қазақстан саяси энциклопедиясы / Ред. Т.Т.Мұстафина. – Алматы, 1998 ж. 4. Қазақстан Республикасының ішкі саясаты саласындағы тәуекелдерді басқару / Астында. ред. Шаукенова З.К. – Алматы, 2014 ж. 5. Чеботарев А.Е. Егемен Қазақстанның саяси ойы: динамикасы, идеялары, бағалары. Алматы: Тұңғыш Президент қоры жанындағы IMEP, 2015 ж. 6. Пугачев В.П., Соловьев А.И. Саясаттану ғылымына кіріспе / - М., 2013 ж. 7. Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жыл сайынғы жолдаулары – Қазақстан Республикасының Конституциясы. Астана. 2021, 2022 https://egov.kz 8. Lipset S.M. Саяси әлеуметтану. Бүгінгі американдық әлеуметтану: перспективалар, мәселелер, әдістер. М., 2012 9. Хейг, Род. Саясаттану: Салыстырмалы кіріспе / Р.Хейг, М.Харроп. - Нью-Йорк: [б. п.], 2012. – 442 б. - 17000 с. 10. Пауэлл, Г.Бингем. Бүгінгі салыстырмалы саясат: әлемге көзқарас / Г.Б.Пауэлл, Р.Дж.Дальтон, К.Стром. - 10-шы басылым. - Бостон: [с. Н.], 2012. – 722 б. - ISBN 978-0-205-09751-7: 28 895 том.