Инженерлік білім беруге кіріспе

Бакирбаева Анар Акылбаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Студенттерді құрылыс материалдарын, бұйымдары мен конструкцияларын дамытудың негізгі бағыттарымен таныстыру, кәсіби құрылыс-технологиялық дүниетанымды қалыптастыру. Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде студент құрылыстағы кәсіптік білім берудің даму үрдістеріне бағдарланады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
диф.сынақ
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Ғылымның қазіргі жай - күйі туралы теориялық және практикалық білім алу-инженерлік құрылыс; осы мамандықтың мәнін түсіну үшін; құрылыстың әртүрлі салаларында конструкция элементтерін есептеу әдістерін жетілдірудің негізгі бағыттары туралы; жобалық шешімдер кезінде пайдаланылатын нормативтік және кез келген анықтамалық құжаттаманы қолдана білу үшін.
Міндет
  • "Инженерлік құрылыс" ғылымының мәнін зерттеу; осы "инженерлік құрылыс" ғылымының дамуы мен қалыптасу тарихын зерттеу, құрылыстың әртүрлі салаларында шешілетін негізгі инженерлік міндеттермен танысу - мысалы: автомобиль жолдары; қала құрылысы; ғимараттар мен құрылыстар; жасанды құрылыстар және т.б.; инженерлік проблемалар мен міндеттерді шешу кезінде қолданылатын нормативтік-анықтамалық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Стандартты пакеттер мен автоматтандырылған жобалау құралдарын пайдалана отырып, құрылыстағы объектілер мен технологиялық процестерді жобалау мақсатында кешенді инженерлік қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеу негіздерін пайдалану білігі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Инженерлік міндеттерді шешу кезінде арнайы дереккөздерді таңдау үшін оқу-әдістемелік әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; Берілген әдістемелер бойынша нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы эксперименттер жүргізе білу, жалпы құрылыстың әрбір саласына сәйкес пайдаланылатын материалдардың физикалық-механикалық қасиеттері мен технологиялық көрсеткіштерін анықтау бойынша стандартты сынақтар әдістерін қолдана білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу, құрылыс конструкцияларының элементтерін таңдау білігі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Командада жұмыс істей білу, өндірістік міндеттерді шешу; өндірістік міндеттерді шешу үшін жауапкершілік алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жобалаудың кез келген бөлімі мен құрылыс саласы үшін энергия үнемдейтін және экологиялық таза Құрылыс конструкцияларын әзірлеу үшін заманауи әдістерді қолдану білігі.
Оқыту әдістері

Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы дәрістердің қысқаша курсы түрінде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда және практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 1 0-100
Практикалық жұмыс 1
Практикалық жұмыс 1
Практикалық жұмыс 1
аралқ бақылау 1
2  рейтинг Практикалық жұмыс 1 0-100
Практикалық жұмыс 1
Практикалық жұмыс 1
Практикалық жұмыс 1
аралық бақылау 2
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Ғылыми-техникалық прогресс және адамзат қоғамының дамуы
  • Ғылыми-техникалық прогресс және адамзат қоғамының дамуы
  • Философиялық және әлеуметтанулық аспектідегі инженерлік қызмет
  • Философиялық және әлеуметтанулық аспектідегі инженерлік қызмет
  • Философиялық және әлеуметтанулық аспектідегі инженерлік қызмет
  • Маман-инженердің моделі
  • Құрылыс объектілерін жобалау кезінде табиғи факторлардың әсерін есепке алу
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Негізгі әдебиет
  • Основная литература: 1. Федотов Г.А., Поспелов П.И. Изыскание и проектирование автомобильных дорог. – М:, «Академия», 2018 г.- 465 с. 2. Дорожно-строительные материалы: учебник/В. Н. Чубуков – Гомель:УО «БелГУТ», 2018. – 400 с. 3. СП РК EN 1991-1-1:2002/2011. Воздействия на несущие конструкции. Часть 1-1. Собственный вес, постоянные и временные нагрузки на здания. – Комитет по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства национальной экономики Республики Казахстан, Астана, 2016 4. СП РК EN 1991-1-1:2002/2011. Воздействия на несущие конструкции. Часть 1-3. Общие воздействия. Снеговые нагрузки.- Комитет по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства национальной экономики Республики Казахстан, Астана, 2016. 5. СП РК EN 1992-1-1:2004/2011 г. Проектирование железобетонных конструкций. Часть 1-1. Общие правила и правила для зданий. - Комитет по делам строительства и жилищно-коммунального Министерства национальной экономики Республики Казахстан Алматы 2016. 6. СНиП РК 2.04-01-2001 «Строительная климотология» – KAZGOR, Комитет по делам строительства министерства торговли и Индустрии Республики Казахстан, Астана 2002 г. 7. СНиП РК 3.03-09-2006 «Автомобильные дороги» – Комитет по делам строительства министерства торговли и Индустрии Республики Казахстан.
Қосымша әдебиеттер
  • Дополнительная литература: 8. Бабков В.Ф.,Андреев О.В. Проектирование автомобильных дорог.- М.: Транспорт,1987 – ч.І и ІІ, - 368 с., 415 с. 9. СН РК 3.03-19-2003. Строительные нормы РК. Проектирование дорожных одежд нежесткого типа, Астана 2004. 10. СТ РК 1397 Требования к составу и оформлению проектной и рабочей документации. 11. Владим. гос. ун-т. – Владимир : Изд-во Владим. гос. ун-та, 2011. – 114 с. 4. Грушко И.М. и др. Дорожно-строительные материалы. – М.: Транспорт, 1991 г.-357с. 12. Сетков В.И., Сербин Е.П. Строительные конструкции. -М.:ИНФА-М, 2015.-447с. 13. Сахи Д., Зайцев Ю., Дуамбеков М., Хуснутдинов Р. Основы расчета строительных конструкций.- Астана: Фолиант, 2011.-488с.