Бизнес-процесстерді қайта құру

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Кәсіпорын қызметінің шешуші көрсеткіштерінде күрт жақсартуларға қол жеткізу үшін іскерлік процестерді түбегейлі қайта болжау және түбегейлі қайта жобалау қарастырылады. Менеджмент және информатика тоғысында пайда болған басқару ойының бағыттарын зерттейді. Бизнесті іргелі қайта құру әдістемесі. Бизнестегі революцияны зерттейді, оны құрастыруға және инженерлік міндетке айналдырады.

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Өндірістік жүйелерді жобалау және ұйымдастыру

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • қолданыстағы процесті қайта жобалау мүмкіндігін жүзеге асыру
Міндет
  • бизнес-процесті кәсіпорынды басқарудың құрамдас моделі ретінде зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • технологиялар трансферін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • үнемді өндіріс технологияларының инновациялық мазмұнын анықтай білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • кәсіпорынды дамыту үшін мүмкін болатын бизнес-жүйелерді ұсыну.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ұйымның бизнес-процесін дамыту үшін алынған ақпаратты пайдалану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • кәсіпорынды қайта ұйымдастыру және одан әрі дамыту үшін пайдаланылатын модельдер жасау
Оқыту әдістері

Пәнді оқу барысында білім алушылар Д. Серікбаев ат. ШҚМТУ білім беру порталында орналасқан материалды қосымша пайдаланады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Устный опрос 0-100
Контрольная работа № 1.
2  рейтинг Устный опрос 0-100
Контрольная работа № 2.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Устный опрос обучающийся демонстрирует системные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовтельно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы обучающийся демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность, явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью, но при этом делает несущественные ошибки, которые быстро исправляет самостоятельно или незначительной коррекции преподавателем обучающийся демонстрирует неглубокие теоретические знания, проявляет слабо сформированные навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение монологической речью, терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки, которые может исправить только при коррекции преподавателем обучающийся демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение монологической речью, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательностью изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать
Контрольная работа 90-100% правильно решенных задач 70-89% правильно решенных задач 50-69% правильно решенных задач 0-49% правильно решенных задач
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Сущность некоторых подходов к управлению
  • Бизнес-процессы: понятие, сущность, классификация
  • Окружение бизнес-процесса
  • Моделирование бизнес-процессов
  • Типовые модели бизнес-процессов
  • Реинжиринг бизнес-процессов в отрасли
  • Горизонтальное и вертикальное описание бизнес-процессов
  • Методы сбора информации для моделирования бизнес-процессов
  • Правила и рекомендации по описанию бизнес-процессов
  • Основные подходы для моделирования бизнес-процессов
  • Основные подходы к моделированию бизнес-процессов
  • Анализ и ключевые показатели бизнес-процессов
  • Ключевые группы оптимизации бизнес-процессов
  • Разработка нескольких вариантов бизнес-процесса
Негізгі әдебиет
  • 1. Горбунов В.Л. Бизнес-планирование с оценкой рисков и эффективности проектов. Научно-практическое пособие. – М.: РИОР, 2017. 2. Алиев В.С. Практикум по бизнес-планированию с использованием программы Project Expert. – М.: Инфра-М, 2017. 3. Степанов А.А. Бизнес-планирование. Учебник и практикум для академического бакалавриата.- М.: Юрайт, 2017. 4. Чистов Д.В. Бизнес-планирование с использованием программы Project Expert (полный курс). Учебное пособие. Гриф УМО МО РФ. – М.: Инфра-М, 2016. 5. Пападюк Т.Г. Бизнес-планирование. Учебник. – М.: Вузовский учебник, 2016. 6. http:// www.pro-invest.com 7. http://www.cfin.ru 8. http://www.risk-management.ru
Қосымша әдебиеттер
  • 1 IPR SMART http://www.iprbookshop.ru , 2. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com., 3. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com