Инженерлік білім беруге кіріспе

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: «Инженерлік білімге кіріспе» пәні CDIO (Conceive – Design – Implement – Operate) бастамасы аясында инженерлік және кәсіпкерлік дағдылардың негізін қалайды. Студенттер C және D кезеңдерін қолданбалы тапсырмаларды шешу, жобалық жұмыстар және инженерлік тәжірибе арқылы меңгереді. Бағдарлама екі модульден тұрады – «Business creation» және «Fundamentals of Engineering». Пән инженердің қоғамдағы өзекті мәселелерді шешудегі рөлін түсініп, жобалық ойлау, командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық (Адам және қоғам)

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • - инженерлік практиканың бастапқы дағдыларын қалыптастыру және білім алушылардың кәсіпкерлік құзыреті
Міндет
  • "Business creation"Модулінің міндеттері: 1) берілген кейс параметрлері бойынша идеяларды іздеу; 2) инновациялық шешімдерді қолдану, ойлау инерциясын жеңу; 3) шешім арқылы білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту өнертапқыштық міндеттер. 4) идеяларды іздеу кезінде қайшылықтарды шешу; 5) балама шешімдерді салыстыру және бағалау; 6) дизайн-ойлауды дамыту; 7) жобаның бизнес-моделін әзірлеу; 8) білім алушылардың кәсіпкерлік дағдыларын дамыту.
  • "Fundamentals of Engineering"Модулінің міндеттері: 1) инженердің міндеттері мен міндеттерінің жалпы сипаттамасы, негіздерімен танысу инженерлік практика; 2) өнімнің, процестің техникалық идеясын қалыптастыру әдістерімен танысу, белгілі бір мәселені шешуге мүмкіндік беретін жүйелер немесе қызметтер; 3) техникалық құжаттаманың негіздерімен танысу; 4) өнімдерді, процестерді, жүйелерді немесе қызметтерді модельдеу негіздерін зерделеу; 5) инженерлік коммуникация және командалық жұмыс негіздерін қалыптастыру; 6) жобалау жұмысының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - Знание объекта и предмета инженерии, цели и задач инженерного образования. Понимание компетенций, знаний, умений и навыков, приобретаемых в процессе обучения - Применение знания объекта, предмета инженерного образования и и понимания компетенций, знаний, умений и навыков, при последующем изучении дисциплин образовательной программы - Формирование суждения о необходимости глубокого изучения учебных дисциплин и освоения практических навыков для будущей профессиональной деятельности - Развитие коммуникативных способностей для успешной реализации знаний и, умений и практических навыков - приобретение навыков самостоятельного изучения исследуемых вопросов для последующего образования в магистратуре и докторантуре
Оқыту әдістері

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • 1. Стандарты CDIO 3.0. Официальный сайт Всемирной инициативы CDIO: http://www.cdio.org/content/cdio-standards-30 2. Edward F. Crawley , Johan Malmqvist , Sören Östlund , Doris R. Brodeur. Rethinking Engineering Education. The CDIO Approach, 2007.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Школьный курс физики (любой учебник). 2. Филлипс Ч. - Креатив и образное мышление. 50+50 задач для тренировки - 2012 ISBN 978-5-699-44242-3, 192 стр. 3. Аскаров Е.С. Как научиться изобретать. Руководство для начинающего изобретателя. – Алматы: ТОО Лантар Трейд, 2021 – 191 с. http://library.atu.kz/files/155381/ https://www.iprbookshop.ru/87712.html https://www.iprbookshop.ru/28387.html https://www.iprbookshop.ru/30671.html https://www.iprbookshop.ru/62174.html