Қазақ (орыс) тілі

Ережепова Сауле Каратаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл бағдарлама тілді дамытуға арналған білім алушының танымдық және салалардағы орыс тіліндегі коммуникативтік қызмет тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениетаралық мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру контекстіндегі қарым-қатынас.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан: 1 блок – жабық тест сұрақтары (10 мин); 2 блок – ашық тест сұрақтары (35 мин); 3 блок – мәтінмен лексикалық-грамматикалық жұмыс (55 мин). Емтихан ұзақтығы 1 сағат 40 минут. Емтихан материалы 40% теориялық материалдан және 60% практикалық материалдан тұрады.Егер қорытынды баға 50% жоғары болса студент модульді тапсырды.

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Бағдарламаның мақсаты жалпыұлттық контексте студенттердің әлеуметтік гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады негізінде дамуды көздейтін Рухани жаңғыру идеялары ұлттық сана және интернационализм қасиеттерінің мәдени коды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге аудармашы ретінде төзімділік әлемдік деңгейдегі білім, озық заманауи технологиялар, пайдалану және трансферті жаңғыртуды қамтамасыз етуге қабілетті елдер және болашақ мамандардың жеке мансаптық өсуі.
Міндет
  • Сөйлеу әрекетінің түрлерін сәтті игеру деңгейлік дайындыққа сәйкес.
  • Тілді меңгеру дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени әртүрлі жағдайларда, кәсіби қарым-қатынас.
  • Ауызша және жазбаша өндіріс дағдыларын қалыптастыру коммуникативті мақсатқа және кәсіби мақсатқа сәйкес сөйлеу байланыс саласы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық білім жүйесін білу негізінде қарым-қатынас пен танымның белгілі бір мәселелерін шешу үшін тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану; мәтіндік ақпаратты түсіндіру, мәтіннің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсіндіру. әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси мәтіндердің, ресми-іскерлік және кәсіби коммуникацияның ерекшеліктері.
  • Жеткілікті сөздік қорды, грамматикалық білім жүйесін меңгеру негізінде қарым-қатынас пен білімнің белгілі бір мәселелерін шешу үшін тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау мен пайдалануды жүзеге асыру; мәтіндік ақпаратты түсіндіру, мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, ресми іскерлік және кәсіби қарым-қатынастар саласындағы түсіндіру.
  • Техникалық немесе басқа мәселелерді шешу үшін сөйлеу және тілдік құралдарды дұрыс таңдау және қолдану және сөздік қордың жеткілікті көлемін, барлық грамматикалық білімдердің негізгі білімдерін білу; мәтіндегі ақпаратты түсіндіру, жарнаманың әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, ресми және кәсіби салаларындағы мәтіннің ерекшелігінің стилі мен жанрын түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Тілдің, мәдениеттің және белгілі бір қарым-қатынас саласының нормаларына сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын құру; жалпы ережелерге, қабылданған нормаларға, функционалдық бағытқа, осы мақсатқа барабар лексикалық, грамматикалық және прагматикалық материалдарды пайдалануға сәйкес тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми және іскерлік мәтіндерді құрастыруға.
  • Тілдің, мәдениеттің нормаларына және қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас контекстінде сөйлеу іс-әрекетінің бағдарламаларын құру; тиісті лексика-грамматикалық және прагматикалық материалдарды пайдалана отырып, жалпы қабылданған нормаларға, функционалдық бағытқа сәйкес күнделікті, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Discuss ethical, cultural, socially significant problems in discussions, express your point of view, defend it with reasoned arguments, critically evaluate the opinions of interlocutors; participate in communication in various situations, in different spheres of communication in order to realize your own intentions and needs, declaring their ethically correct, meaningful, lexico-grammatical and pragmatically adequate situations.
  • Пікірталастардағы түсініксіз этикеттік, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелер, өз көзқарасын білдіру, дәлелді дауласу, сұхбаттасушының пікірін сыни тұрғыдан бағалау; этикалық тұрғыдан дұрыс, толықтығы, лексикалық-грамматикалық және прагматикалық жағдайлардың үйлесімділігін қамтамасыз ете отырып, өз ниеттері мен қажеттіліктерін толық іске асыра отырып, қоғамның әртүрлі салаларындағы әртүрлі жағдайлардағы коммуникацияларға қатысу.
  • Пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылау, өз көзқарасын білдіру, оны дәлелдеу, әңгімелесушілердің пікірін сыни тұрғыдан бағалау; өз ниеттері мен қажеттіліктерін іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында әртүрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды түрде аяқталған, лексика-грамматикалық және прагматикалық жағдайға барабар деп жариялау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Мәтіндердің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын тұжырымдау, бүкіл мәтіннің де, оның жеке құрылымдық элементтерінің де білімдерін сипаттау; қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты сұрау және хабарлау, қатысушылардың әрекеттері мен әрекеттерін бағалау ақпаратты әңгімелесушіге әсер ету құралы ретінде пайдалану.
  • Мәтіндердің нақты мазмұнын беру, олардың тұжырымдамалық ақпаратын тұжырымдау, барлық мәтін және оның жеке құрылымдық элементтері туралы қорытынды білімді сипаттау; қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты сұрау және хабарлау, қатысушылардың әрекеттері мен әрекеттерін бағалау, ақпаратты әңгімелесушіге әсер ету құралы ретінде пайдалану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндер жасау, барабар жеткізілімді пайдалана отырып, функционалдық мақсаттары белгілі бір лексикалық-грамматикалық және прагматикалық материал сертификаттау деңгейі.
Оқыту әдістері

Коммуникативтік технология.

Құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған оқыту.

Әртүрлі форматтағы рөлдік ойындар және оқу пікірталастары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Мәтінмен жұмыс. Мәтінге сұрақтар жаз. 0-100
Өзіңіз және отбасыңыз туралы әңгіме.
«Менің достарым» тақырыбына хабарлама.
Мәтінді оқу, қайталау.
Презентация "Менің хоббиім".
Құттықтау хат жазу.
Мерекеге сценарий дайындаңыз. Межелік бақылау.
Туған жер туралы презентация дайындау.
2  рейтинг Туристерге арналған «Менің қалам» эссе немесе сіздің туған қалаңыз туралы жарнамалық әңгіме. 0-100
Арман қаланың презентациясын дайындап, оның ерекшеліктері мен көрікті жерлерін сипаттаңыз.
Театрдың немесе мұражайдың веб-сайтында көргендеріңіз туралы пікір жазыңыз.
Түсіндірме сөздіктерден олардың анықтамаларын, жаңа сөздердің мағынасын табыңыз.
Түсіндірме сөздіктерден олардың анықтамаларын, жаңа сөздердің мағынасын табыңыз.
ТТүсіндірме сөздіктерден олардың анықтамаларын, жаңа сөздердің мағынасын табыңызақырып бойынша кейс дайындаңыз: базардан көкөніс сатып алу, ұялы телефонды жөндеу, кеңсе тауарларын, зергерлік бұйымдарды сатып алу.
Prepare a case study on the topic: buying vegetables at the market, repairing a mobile phone, buying stationery, jewelry
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Шағын топтарда жұмыс істеу. Зерттелген материалдың барлық көлемін терең және толық білу мен түсінуді көрсету; қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты өз бетінше қолдау; талдау жасау, қорытындыларды жалпылау дербес дәлелденген; пәнаралық және (бұрын алынған білім негізінде) және ішкі байланыстар. 70-тен 89 баллға дейін: барлық зерттелген бағдарламалық материалды білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; зерттелген материалды көбейту кезіндегі елеусіз қателер мен кемшіліктер, ғылыми терминдерді қолдану кезінде немесе тұжырымдар мен жалпылауда ұғымдарды анықтау, дәлсіздік; материал белгілі бір логикалық дәйектілікпен баяндалады, бірақ бір өрескел қателік жіберіледі немесе қабылданбайды екіден көп кемшіліктер бар және студент оларды талап еткенде немесе оқытушының аз ғана көмегі арқылы өздігінен түзете алады; негізінен оқу материалын үйренді; нақты мысалдармен жауапты растайды. 50-69 баллдан: жауапта тақырыптан елеулі ауытқуларға жол берілді; талдау мәселеде қарастырылған мәселелер фрагментті, толық емес; фактілер әрдайым бола бермейді пікірлерден бөлек, бірақ студент екеуінің арасындағы айырмашылықты түсінеді. 50 ұпайдан төмен (F, FX): материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателіктер; айтарлықтай ауытқу жауап беру процесінде тақырыптар мен зерттелетін бағдарлама; жауап беруден бас тарту.
Білім алушының өзіндік жұмысы бойынша тапсырмаларды тапсыру. Зерттелген материалдың барлық көлемін терең және толық білу мен түсінуді көрсету; қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты өз бетінше қолдау; талдау жасау, қорытындыларды жалпылау дербес дәлелденген; пәнаралық және (бұрын алынған білім негізінде) және ішкі байланыстар. Барлық зерттелген бағдарламалық материалды білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; зерттелген материалды көбейту кезіндегі елеусіз қателер мен кемшіліктер, ғылыми терминдерді қолдану кезінде немесе қорытындылар мен жалпылауда ұғымдарды анықтау, дәлсіздік; материал белгілі бір логикалық ретпен баяндалады, бірақ бір өрескел қателік немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберіледі және студент оларды талап еткенде немесе мұғалімнің аздаған көмегі арқылы өздігінен түзете алады; негізінен оқу материалын игерген; нақты мысалдармен жауапты растайды. Жауапта тақырыптан айтарлықтай ауытқулар бар; мәселеде қарастырылған мәселені талдау фрагментті, толық емес; фактілер әрқашан пікірлерден бөлінбейді, бірақ студент олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателіктер; тақырыптан және зерттелетін бағдарламадан жауап беру процесінде айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту.
Презентацияларды дайындау және қорғау. Логикалық мазмұн ұсынылған; қарастырылып отырған тақырыптың өзектілігі көрсетілген, негізгі категориялар дұрыс анықталған; қорытындыда егжей-тегжейлі, тәуелсіз тұжырымдар тұжырымдалған. Логикалық мазмұн ұсынылған; тақырыптың өзектілігі ашылған; зерттелген материал бойынша кішігірім қателіктер мен кемшіліктер бар; қорытындыда жалпы тұжырымдар тұжырымдалған. Логикалық мазмұн ұсынылған; тақырыптың өзектілігі толық ашылмаған; теориялық талдау сипаттамалық түрде берілген, студент қарастырылып отырған материалдарға қатысты өз ұстанымын көрсетпеген, бірқатар пайымдаулар үстірт; тұжырымдар тұжырымдалмаған. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауап беруден бас тартуы; материал дайын емес.
Лексикалық минимумды тапсыру. Лексикалық сөздердің мағынасын дұрыс анықтау, кішігірім қателіктерге жол берілмейді. Ең көп дегенде бір маңызды қателік және бірнеше кішігірім қателіктер жіберілді. Сөздің мағынасын анықтауда бірнеше маңызды және/немесе бір өрескел қателік жіберілді. Тапсырма орындалмады немесе көптеген өрескел қателіктермен, анықтамалармен нақты емес орындалды.
Грамматикалық минимумды тапсыру. Зерттелген материалды толық баяндайды, тілдік ұғымдардың дұрыс анықтамаларын береді; материалды түсінуді анықтайды, өз пікірін негіздей алады, білімді практикада қолдана алады, қажетті мысалдар келтіреді; материалды әдеби тілдің нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс баяндайды. Білім алушы қанағаттанарлық жауап береді, бірақ өзі түзететін 1-2 қатеге және баяндалған материалдың реттілігі мен тілдік дизайнындағы 1-2 кемшілікке жол береді. Білім алушы осы тақырыптың негізгі ережелерін біледі және түсінеді, бірақ материалды толық емес баяндайды және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда дәлсіздіктерге жол береді; өз пайымдауларын жеткілікті терең және дәлелді негіздей алмайды және өз мысалдарын келтіре алмайды; материалды дәйексіз баяндайды және баяндалғанның тілдік дизайнында қателіктер жібереді. Білім алушы зерттелетін материалдың тиісті бөлімінің көп бөлігін білмегендігін анықтайды, олардың мағынасын бұрмалайтын анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, материалды тұрақсыз және сенімсіз түрде баяндайды.
Аралық бақылау. Қатесіз және кемшіліксіз орындалған жұмыс үшін қойылады, тапсырмалар 100% орындалуы тиіс. Онда бір өрескел қатеден және бір кемшіліктен, үш кемшіліктен аспайтын жұмыс үшін қойылады. Тапсырмалардың 70-тен 89% - на дейін орындалуы керек. Егер білім алушы барлық жұмыстың кем дегенде 50% дұрыс орындаған болса немесе бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес, бір өрескел және бір өрескел қатеден артық емес, үш өрескел қатеден, бір өрескел қатеден және үш кемшіліктен артық емес, төрт-бес кемшілік болған жағдайда қойылады. Егер қателер мен кемшіліктер саны 3 бағалау нормасынан асып кетсе немесе барлық жұмыстың 50% - дан азы дұрыс орындалса қойылады.
Жазбаша емтихан. Жазбаша жұмыстың мазмұны талаптарға толық сәйкес келеді; нақты қателіктер жоқ; мазмұны дәйекті түрде баяндалады; жұмыс сөздіктің байлығымен, сөз қолданудың дәлдігімен ерекшеленеді. Жалпы, жұмыста мазмұнында 1 кемшілік және 1 — 2 сөйлеу кемістігі бар. Рұқсат етіледі: -1 орфографиялық немесе -1 тыныс белгілері немесе -1 грамматикалық қате. Жұмыстың мазмұны негізінен тақырыпқа сәйкес келеді (тақырыптан шамалы ауытқулар бар); мазмұны негізінен сенімді, бірақ нақты нақты дәлсіздіктер бар; ойды ұсынуда дәйектіліктің шамалы бұзылыстары бар. Жалпы, жұмыста 2-ден көп емес мазмұндағы кемшіліктерге және 3 — тен 4-ке дейін Сөйлеу кемшіліктеріне жол беріледі. Рұқсат етіледі: 2 емле және 2 пунктуациялық қателер, немесе -1 орфографиялық және 3 пунктуациялық қателер, немесе -4 орфографиялық қателер болмаған кезде пунктуациялық қателер, сондай-ақ 2 грамматикалық қателер. Жұмыста мәселеден айтарлықтай ауытқулар бар; жұмыс ең бастысы сенімді, бірақ ол бар; жеке нақты дәлсіздіктер; дұрыс емес сөз бар. Жалпы, жұмыста 4-тен аспайтын мазмұндағы кемшіліктерге және 5 сөйлеу кемшіліктеріне жол беріледі. Рұқсат етіледі: 4 орфографиялық және 4 пунктуациялық қателер, немесе 3 орфографиялық қателер және 5 пунктуациялық қателер немесе орфографиялық қателер болмаған кезде 7 пунктуациялық қателер. Пәннің негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, қателіктер жібереді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Танысу
  • Менің достарым
  • Күн тәртібі
  • Бос уақыт
  • Отбасылық мерекелер
  • Қазақстандағы мемлекеттік мерекелер
  • Кіші Отаным (туған жер)
  • Мен оқитын қала
  • Менің арманым қала
  • Қаланың мәдени өмірі: театрда, мұражайда, концертте
  • Мамандық тілі және кәсіби сөйлеу мәдениеті
  • Жаман ауа-райы жоқ
  • Қалай сауда жасау керек
  • Қазіргі заманғы киім үлгісі
  • Аралық бақылау
Негізгі әдебиет
  • Никитина С. А. Орыс тілі 11 сынып. 2-бөлімнің 2-бөлігінде. 2020.
  • Сабитова З. К. Орыс тілі 10 сынып: қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10 сыныпқа арналған оқулық. 2019.
  • Белоус, Б.С.Тыңдау қызықты (тыңдалым): оқу құралы / Б. С. Белоус. — Санкт-Петербург: РГПУ баспасы. А. И. Герцен, 2023. — 161 c. — ISBN 978-5-8064-3377-1. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. - URL: https://www.iprbookshop.ru/137236.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін
  • Корнев, В. А. Сөйлеу аспектісіндегі Орыс тілі: шетелдік оқушыларға арналған оқулық / В. А. Корнев, л. с. Кателина, О.М. Дедова. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2021. — 412 c. — ISBN 978-5-4497-1324-7. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. - URL: https://www.iprbookshop.ru/110123.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін. - DOI: https://doi.org/10.23682/110123
  • Ядрихинская, Е.А. Орыс грамматикасы бойынша жаттығулар жинағы: Оқу құралы / Е. А. Ядрихинская. — Воронеж: Воронеж мемлекеттік Инженерлік технологиялар университеті, 2023. — 96 c. — ISBN 978-5-00032-618-3. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL:https://www.iprbookshop.ru/132745.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін
  • Сурова Д. С. Ғылыми сөйлеу стилі: оқу құралы / Д. С. Сурова; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университеті . - Өскемен: ШҚМТУ, 2019. - 130 б.
Қосымша әдебиеттер
  • Орыс тілі мен әдебиеті. 2 бөлімде [мәтін]: орыс тілінде оқытпайтын жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2020.
  • Орыс тілі мен әдебиеті. 11 сынып [Мәтін]: 11 сынып үшін оқулық. орыс тілінде оқытпайтын жалпы білім беретін мектеп / құраст . В.А. Жанпейс. - Алматы: Атамұра, 2020. - 288 б. - ISBN 978-601-331-716-8: 1675 т
  • IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
  • ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
  • Пахомова, С.И. Экономика факультетінің шетелдік студенттеріне арналған грамматика бойынша бақылау жұмыстары мен тексеру тапсырмаларының жинағы. 2 бөлікте. I бөлім: Оқу құралы / С. и.Пахомова, м. Н. Пашкова, А. ю. Тираспольская; редакциялаған С. и. Пахомова, А. ю. Тираспольская. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 63 c. - ISBN 978-5-4497-1783-2 (i Б.), 978-5-4497-1782-5. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125766.html