Тәуекел-менеджмент

Жасарова Риза Амангельдиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Осы курсты зерделеу нәтижесінде студенттер әр түрлі көздерден ауытқулар туралы мәліметтер жинау, тәуекелдік оқиғаларға талдау жүргізу, тәуекелдік кірістілік координаттарындағы технологиялық компанияның жағдайын жақсартуға бағытталған бірыңғай корпоративтік саясаттың бөлігі ретінде тәуекелге қарсы іс-шаралар кешенін құру туралы білім мен дағдыларды алады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Менеджмент негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
диф.сынақ
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің оқыту мақсаты – тәуекелді басқарудағы әдістемелерге үйрету, талдау жасауға дағдылану, тәуекелді анықтау мен бағалау, тәуекел жағдайында оптималды шешім қабылдау.
Міндет
  • Тәуекелді басқаруда мынадай мәселелер талқыланады: - тәуекелді әртүрлі ғылыми бағыттарда қалайша қалыптастыру мен дамытуға болады? - тәуекелдің мәні мен қайнар көздері неде? - әртүрлі қызмет салаларындағы тәуекелді басқару мен жіктеудің ерекшеліктері неде? - тәуекелді басқарудың теориялары мен практикалық мәселелері; - тәуекелді басқарудың этикалық мәселелері; - тәуекелді бағалау әдістері; - тәуекел жағдайында шешім қабылдау әдістері.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Тәуекелдің мәні мен қайнар көздерін білуде, тәуекелді басқару обьектілерінің жағдайын, тәуекелдің әр түрлері мен жүйелерін, тәуекелді басқару үрдісінің мазмұнын ашып беретін мысалдар келтіру мен сабақ барысында оқушылардың сұрақтарына толық жауап беру керек. Және нақты жағдайда тәуекелдің түрін анықтап анықтап, талдау жасай білу керек. Басқаруда алуан түрлі ситуациялық тәсілді қолдана білген жөн және тәуекелді анықтау мен бағалаудың әдістері белгілеп қолдану керек
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Тәуекелдің мәні мен қайнар көздерін білуде, тәуекелді басқару обьектілерінің жағдайын, тәуекелдің әр түрлері мен жүйелерін, тәуекелді басқару үрдісінің мазмұнын ашып беретін мысалдар келтіру мен сабақ барысында оқушылардың сұрақтарына толық жауап беру керек. Және нақты жағдайда тәуекелдің түрін анықтап анықтап, талдау жасай білу керек. Басқаруда алуан түрлі ситуациялық тәсілді қолдана білген жөн және тәуекелді анықтау мен бағалаудың әдістері белгілеп қолдану керек
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Тәуекелдің мәні мен қайнар көздерін білуде, тәуекелді басқару обьектілерінің жағдайын, тәуекелдің әр түрлері мен жүйелерін, тәуекелді басқару үрдісінің мазмұнын ашып беретін мысалдар келтіру мен сабақ барысында оқушылардың сұрақтарына толық жауап беру керек. Және нақты жағдайда тәуекелдің түрін анықтап анықтап, талдау жасай білу керек. Басқаруда алуан түрлі ситуациялық тәсілді қолдана білген жөн және тәуекелді анықтау мен бағалаудың әдістері белгілеп қолдану керек
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Тәуекелдің мәні мен қайнар көздерін білуде, тәуекелді басқару обьектілерінің жағдайын, тәуекелдің әр түрлері мен жүйелерін, тәуекелді басқару үрдісінің мазмұнын ашып беретін мысалдар келтіру мен сабақ барысында оқушылардың сұрақтарына толық жауап беру керек. Және нақты жағдайда тәуекелдің түрін анықтап анықтап, талдау жасай білу керек. Басқаруда алуан түрлі ситуациялық тәсілді қолдана білген жөн және тәуекелді анықтау мен бағалаудың әдістері белгілеп қолдану керек
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Тәуекелді басқаруда тактика мен стратегияны жасай білу, жүзеге асыру, талдау және бағалау мәселелерін шешу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: 1) проблемалық және жобалық оқыту технологиясы; Жобалық оқыту бірнеше нақты, логикалық байланысты тапсырмаларды тұжырымдау арқылы мәселенің шешімін табу (теориялық немесе практикалық) процесі ретінде құрылады. Бұл ретте жобалардың тақырыптары пән бойынша бекітілген оқу жоспары аясында тұжырымдалған. Жоба белгілі бір уақыт аралығында және әртүрлі студенттер құрамымен (жеке, жұптық, топтық оқыту) жүзеге асырылады. 2) кейс әдісі (жағдайды талдау); Кейс технологиясы студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтарда күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын дамытады, мамандарға күтпеген жағдайды талдау қабілетін сәтті меңгеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін өз бетінше әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса алғанда) технологиялар. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану оқу нәтижесіне жету үшін оқушы мен мұғалімнің оңтайлы өзара әрекетін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникациялық технологиялар (талқылау, ой қозғау шығармашылық түрі ретінде, қойылған мәселелердің шешімін табу үшін топтық жұмыс).

Негізгі әдебиет
  • 1 Спандияров Т.Е. Тәуекелді басқару.Алматы.КГТ.2015.,2 Кибатов М.А.Тәуекелді басқару.Семей.2014., 3 Хохлов Ю.В. Управление риском. М.2009