Электротехниканың теориялық негіздері II
Сипаттама: Пән сызықтық тізбектердегі өтпелі процестер теориясының негізгі ережелері мен математикалық түсініктерін, сонымен қатар сызықты емес тізбектерді және жиынтық параметрлері бар тізбектерді есептеу әдістерін ұсынады. Төрт полюстерге арналған негізгі ұғымдар, диаграммалар және теңдеулер жүйесі берілген. Магниттік тізбектер туралы негізгі түсініктер, тармақталған магниттік тізбекті есептеу.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | жазбаша |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Электр және магнит тізбектеріндегі, сонымен қатар магнит өрісіндегі өтпелі және тұрақталған үрдістерді саны және сапасы жағынан оқып үйрену пәннің негізгі мақсаты болып табылады.
Міндет
- ЭТН II курсының мақсаты мамандыққа тікелей қатысы бар пәндерді оқып үйрену кезінде магнит өрісі, элетр тізбектеріндегі тұрақталған және өтпелі үрдісті сандық және сапалық жағынан қарастыру бағытында кездесетін сұрақтарға дайындау пәннің негізгі міндеті болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студенттер білуі тиіс: - сызықты электр тізбектеріндегі өтпелі және тұрақталған үрдістерді есептеу тәсілдерін; - тізбектердің негізгі теңдеулері мен сипаттамаларын; - сызықты емес және магнитті тізбектерді сараптау тәсілдерін; - электр магнитті өрістер сипаттайтын негізгі қатынастарды
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Электр қондырғыларын және аппараттарын қосу, оларды басқару, қауіпсіз жұмыс жасау; -тәжірибелік жұмыс; алған білімдерін электр техникасында қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Техникалық бақылаудың әдістері мен құралдары, бақылау және сапаны бақылау әдістері. техникалық есептеулер мен зерттеулер жүргізудің әдістері, нәтижелерді өңдеу тиімділігі. электр заңдары және электрлік және магниттік тізбектерді талдау әдістері.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- алғырлық, ұйымшылдық, қоғаммен жұмыс істей білу қабілеттілігі, зеректілік.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Пәнді оқу соңында студенттер одан әрі жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдылардың көлемін алып, практикалық дағдыларға ие болуы керек.
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Студенттердің білімді іздеуге және басқаруға, проблемаларды өз бетінше шешуде тәжірибе жинауға қатысуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды бөліп көрсетуге болады: - проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиясы; - білім беру ғылыми-зерттеу қызметінің технологиясы; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, «шабуыл», «пікірсайыс» және басқа белсенді нысандар мен әдістер); - жағдай әдісі (жағдайды талдау); - студенттер іскерлік, рөлдік, симуляциялық ойындарға қатысатын ойын технологиясы; ақпараттық және коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан оқыту) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәріс конспекті, тақырып 1-7 | 0-100 |
Бақылау жұмысы 1 | ||
ЕГЖ1 | ||
Зертханалық жұмыс 1 | ||
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Аралық тестілеу (РК1) | ||
2 рейтинг | Дәріс конспекті, тақырып 8-15 | 0-100 |
Бақылау жұмысы 2 | ||
ЕГЖ2 | ||
ЕГЖ3 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
Аралық тестілеу (РК2) | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық сабақтардағы жұмыс | талап етілетін есептеу әдістері тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; Жауабын жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана біледі. | бір қате немесе екіден аз кемшілік жіберілді, оны студент өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады; жауап білімді жаңа жағдайға қолданбай берілді | жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. | жұмысты толық аяқтамады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетті. |
Зертханалық жұмыс бойынша есептердің орындалуын және тексерілуін бақылау | студент тәжірибелер мен өлшемдердің қажетті ретін сақтай отырып жұмысты толық көлемде орындайды; барлық жазбаларды, кестелерді, сызбаларды, графиктерді және есептеулерді дұрыс толтырады. Қорғау барысында сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді. | бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілді, оны студент өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады; қорғау барысында білімдерін жаңа жағдайға қолданбай жауап беріліді. | эксперимент және өлшеу кезінде қателер жіберілді; Қорғау кезінде сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін жеке мәселелер туындайды. | жұмыс толық орындалмаған немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді; Қорғау кезінде сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды игермеген және 3 деген бағаға қажеттіден көп қателер мен кемшіліктер жіберген немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат | осы курстың теориялық білімі, терминологиясы және негізгі заңдылықтары игерілген; құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және жүйелі түрде түсіндіреді; мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына тез жауап бере алады. | осы курстың теориялық білімі, терминологиясы және негізгі заңдылықтары игерілген; құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және жүйелі түрде түсіндіреді; мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге ол өз бетінше немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен түзететін болмашы қателіктер жібереді. | Теориялық білімі таяз, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жеткіліксіздігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуімен ғана түзетілетін қателіктер жібереді. | пәннің тФеориялық негіздерінен хабарсыздығын, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді. |
Аралық бақылауға арналған тест түріндегі тапсырмалар | 100-90% дұрыс жауаптар | 89-70% дұрыс жауаптар | 69-50% дұрыс жауаптар | 49-0% дұрыс жауаптар |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Өтпелі үрдістердің пайда болуы
- R, L, C элементтерін тұрақты кернеуге қосу
- Өтпелі үрдістерді классикалық әдіспен есептеу
- Лаплас тұрлендіруін өтпелі үрдістерді есептеуде қолдану
- Өтпелі үрдістерді операторлық әдіспен есептеу
- Төрт полюстіктер және олардың негізгі теңдеулері
- Ұзын желідегі токтар мен кернеулер
- Қарапайым сызықты емес тізбектердің элементтері және эквивалент сұлбалары
- Шығынсыз желілер
- Сызықты емес элементтері бар тармақталмаған тізбектерді графикалық әдіспен есептеу
- Параллель жалғанған сызықты емес элементтерді графикалық әдіспен есептеу
- Магнит өрісінің негізгі түсініктері мен заңдары
- Тармақталған және тармақталмаған магнит тізбектерін есептеу
- Тұрақты токтагы магнит өрісі
- Айнымалы электр магнитті өріс
Негізгі әдебиет
- 1. Нейман, В. Ю. Теоретические основы электротехники в примерах и задачах. Часть 3. Четырехполюсники и трехфазные цепи : учебное пособие / В. Ю. Нейман. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2010. — 144 c. 2. Парамонова, В. И. Теоретические основы электротехники. Конспект лекций. Часть 1. Теория линейных и нелинейных электрических и магнитных цепей / В. И. Парамонова, А. С. Смирнов. — Москва : Московская государственная академия водного транспорта, 2011. — 113 c. 3. Крутов, А. В. Теоретические основы электротехники : учебное пособие / А. В. Крутов, Э. Л. Кочетова, Т. Ф. Гузанова. — Минск : Республиканский институт профессионального образования (РИПО), 2016. — 376 c. — ISBN 978-985-503-580-1. 4. Карпов, Е. А. Теоретические основы электротехники. Основы нелинейной электротехники в упражнениях и задачах : учебное пособие / Е. А. Карпов, В. Н. Тимофеев, М. Ю. Хацаюк. — Красноярск : Сибирский федеральный университет, 2017. — 184 c. 5. Петренко, Ю. В. Теоретические основы электротехники. Переходные процессы в линейных электрических цепях : учебное пособие / Ю. В. Петренко. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2016. — 84 c.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Электротехника и электроника: Учебник для вузов. /Под ред. Б. И. Петленко. -М.: Академия, 2003. - 230 с. 2. Данилов И.А., Иванов П.И. Общая электротехника с основами электроники: Учеб. пособие - М.: ВШ, 2000. - 752 с. 3. Прянишников В. А. Электроника: Полный курс лек-иий ■ Ч-е \:т... испр. и доп. - СПб.: Учитель и ученик: КОРОНА принт. 2003. - 416 с ил 4. Лачин В.И. Электроника. - М.:ВШ, 2000.