Электр техникасы
Сипаттама: Осы пәнді оқу шеңберінде электр тогы, кедергісі, кернеуі, жиілігі, Ом заңдары, Кирхгоф заңдары, электромагниттік индукция, электр тізбектерінің түрлері мен элементтері, электротехниканың негізгі ұғымдары мен заңдарының мәселелері қарастырылады. оларды есептеу және талдау, қуатты және электр энергиясын өлшеу құралдары, сондай-ақ оларды қосу схемалары. Электрмен жабдықтау теориясының негіздері, бір фазалы және үш фазалы электр желілері, электрлік технологиялық қондырғылардың схемалары мен жұмыс істеу принциптері қарастырылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Тау жыныстары және процестерінің физикасы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәнді оқудың мақсаты студенттерде электр тізбектерінің негізгі заңдылықтары, тұрақты ток электр тізбектерін есептеу және айнымалы токты есептеу негіздері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру және осы білімді арнайы пәндерді оқуға арналған практикалық есептерді шешуге қолдана білу. .
Міндет
- - электрлік терминология мен шартты белгілерді білу; - электротехниканың теориялық негіздері, электр және магниттік тізбектер теориясы, электромагниттік өрістің заңдылықтары, тұрақты және айнымалы ток тізбектерін талдау әдістері, электромагниттік өрістерді есептеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. - электр тізбектерінің стандартты есептеулерін орындау, оларды есептеу процесін жеңілдету үшін электр тізбектерінің қажетті түрлендірулерін жүргізу дағдыларын меңгеру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- -негізгі физикалық құбылыстарды, электротехниканың ұғымдары мен заңдарын; - электротехникалық терминология және шартты белгілер, жұмыс принципі, конструкциясы, - негізгі электрлік құрылғылардың негізгі қасиеттері, қолдану аймақтары; - тұрақты және айнымалы токтың электр тізбектерін есептеудің негізгі заңдары мен әдістерін; - электр тізбектеріндегі резонанстық құбылыстар; - үш фазалы тізбектер;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - электрлік шамаларды өлшеу және өлшеу нәтижелерін өңдеу. - негізгі электр құрылғыларының параметрлері мен сипаттамаларын анықтау; - электр тізбектерін есептеу кезінде математикалық талдау әдістерін қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- -энергетикалық жүйелердің жұмыс режимдерін талдау саласында теория мен эксперименттік әдістерді қолдану, -инженерлік есептерді шешуде математикалық талдау әдістерін қолдану; - арнайы электротехникалық әдебиеттерді оқу үшін, сондай-ақ бірлесіп жұмыс істеу кезінде басқа бейіндегі мамандықтармен біліктілік өзара әрекеттесу үшін өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - тұрақты токтың электр тізбектерінің заңдылықтарын негіздейді; синусоидалы ток; үш фазалы тізбектерді есептеуге арналған схемалар мен формулалар; - тұрақты және синусоидалы ток тізбектерін есептеу әдістерін қолданады; - сызықтық электр тізбегіндегі тұрақты токты есептеу әдістерін қолдана отырып, инженерлік есептерді шешу туралы пікір қалыптастырады – Қоғамда және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- 1. Жаңа білімді әдеттену күнбе-күнгі кәсіби қызметіне қажетті замануи электртехниканың, электрониканың және автоматтандырдың дамуына сай және магистратурада оқуды жалғастыру үшін ие болу шарт
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық нысандарда өткізілуі керек. Білім алушыларды білімді іздеу мен басқаруға тартуға, Міндеттерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістемелер мен технологиялар қатарында: - проблемалық - және жобалық-бағдарланған оқыту технологиясын; - оқу-зерттеу қызметінің технологияларын; - коммуникативтік технологияларды (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу дебаттары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер);-кейстер әдісін (жағдайды талдау)атап өту қажет.; - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары;-ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | "Электротехниканың ұлы ғалымдары" - реферат | 0-100 |
Есептеу-графикалық жұмыс (ЕГЖ 1). Электр энергиясының бірнеше көздері бар тұрақты токтың тармақталған желілік электр тізбегін есептеу. | ||
Студенттердің өзіндік жұмысы | ||
Есептеу-графикалық жұмыс (ЕГЖ 2). Синусоидальды токтың тармақталмаған тізбегін есептеу | ||
СОӨЖ, нұсқалар бойынша есептерді шығару | ||
Рейтинг- тест | ||
2 рейтинг | Есептеу-графикалық жұмыс (ЕГЖ 3). Синусоидальды токтың тармақталған тізбегін есептеу. | 0-100 |
Бақылау жұмысы | ||
Есептеу-графикалық жұмыс (ЕГЖ 4). Үш фазалы тізбекті есептеу | ||
Студенттердің өзіндік жұмысы | ||
Рейтинг- тест | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық (семинар) сабақтарында жұмыс | талап етілетін әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «5» деген баға талаптарын орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберді. Студенттің сұрақтарға жауабы 5-жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда үйренген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. | жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. | жұмысты толық аяқтамады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Коллоквиумның әртүрлі түрлері (ауызша, жазбаша, аралас, экспресс, т.б.) | студент жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді | студент күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, мәнін, құбылыстары мен процестерін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге болмашы қателіктер жібереді, оны өз бетінше тез түзетеді; немесе мұғалімнің шамалы түзетуімен | Студент теориялық білімінің таяздығын көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауға және мысалдар келтіруге жеткіліксіз қабілеттерін көрсетеді, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логикалық және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгереді, тек түзету арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. мұғалімнің түзетуі | студент пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгереді, терминологияны білмейді, логикалық және презентацияның жүйелілігі, түзетуші мұғаліммен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады |
Бастапқы білім деңгейін тексеруге арналған тест түріндегі тапсырмалар | 90-100% дұрыс жауаптар | 70-89% дұрыс жауаптар | 50-69% дұрыс жауаптар | 0-49% дұрыс жауаптар |
Практикалық (семинар) сабақтарында жұмыс | қатесіз немесе қатесіз орындалған жұмыс үшін беріледі; тапсырмалардың кемінде 90% орындалуы керек | егер ол бір өрескел емес қатеден және бір кемшіліктен аспайтын болса және үш кемшіліктен аспайтын болса, жұмыс үшін беріледі. Тапсырмалардың 70-89% орындалуы керек | егер студент бүкіл жұмыстың кемінде 50% дұрыс орындаса немесе бір өрескел қате және екі кемшілік, бір өрескел және бір болмашы қате, үштен көп емес, бір болмашы қате және үш кемшілік болса беріледі. , төрт-бес кемшілік болса | қателер мен кемшіліктердің саны 3-баға бойынша нормадан асса немесе барлық жұмыстың 50%-дан азы дұрыс орындалса беріледі. |
Емтихан | Материалды жақсы меңгергендігін көрсетеді. Ұғымдарды терең түсінетінін көрсетеді. Аналитикалық дағдылардың жоғары деңгейі. Есептерде немесе жауаптарда қателер жоқ. Жұмыстың ұқыпты орындалуы. Мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасы бар. Жауап беру стилі дайындықтың жоғары деңгейіне сәйкес келеді. Уақытты тиімді пайдалану. Ойды білдірудің анықтығы мен айқындылығы. | Материалды жақсы меңгергенін көрсетеді. Пәннің негізгі ұғымдарын түсінеді. Жақсы аналитикалық дағдылар. Уақытты тиімді басқарады. Кішкентай қателер бар, бірақ жалпы жұмыс ұқыпты. | Материалды жеткіліксіз білу. Негізгі ұғымдарды шектеулі түсіну. Негізгі дағдыларды көрсетеді. Қателер бар, бірақ олар маңызды емес. Уақытты басқару орташа, бірақ жақсартуды қажет етеді. | Пәннің маңызды аспектілері бойынша білімнің болмауы. Негізгі ұғымдарды толық немесе толық түсінбеушілік. Жұмыстың көптеген аспектілеріндегі қателіктер мен кемшіліктер. Пәннің негізгі мәселелері бойынша минималды білім. Негізгі ұғымдарды өте шектеулі түсіну. Тапсырмаларды орындаудағы көптеген қателіктер. Білімді қолдану негізгі талаптар деңгейінде. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Тұрақты токтың сызықты тізбектері
- Электр тізбектерін есептеу әдістері
- Айнымалы синусоидальды ток
- Айнымалы синусоидалы ток тізбегіндегі R, L, C идеалды элементтері
- Айнымалы ток тізбегі үшін Ом заңы
- Айнымалы ток тізбектерінің тармақталған бөліктері
- Айнымалы ток тізбектеріндегі аралас жалғануы
- Үш фазалы жүйелер
- Үш фазалы ток тұтынушыларын жұлдызшаға қосу
- Айнымалы магнит қозғаушы күші бар магниттік тізбек
- Индуктивтілік және өзара индуктивтілік
- Бір фазалы трансформатор
- Трансформатордың тәжірибелері: бос жүріс режимі; қысқа тұйықталу
- Трансформаторлардың түрлері
Негізгі әдебиет
- 1. Теоретические основы электротехники. Электромагнитное поле : Учебник / Л.А.Бессонов. - 10-е изд. - М. : Гардарики, 2003. - 317 c. - Библиогр.: с. 275-276. - ISBN 5-8297-0158-8 : 600.00 т., 300 т. 2. Теоретические основы электротехники. В 3 т. Т. 2 : учебник / К. С. Демирчян [и др.]. - 4-е изд., доп. - СПб. : Питер, 2006. - 575 с. - (Учебник для вузов). - Алф. указ.: с. 571-575. - ISBN 5-94723-620-6 3. Теоретические основы электротехники : Учеб. пособие / В.И. Денисенко, Е.Х. Зуслина ; М-во образования и науки РК, АИЭС. - Алматы : [б. и.], 2000. - 82с. 4. Теоретические основы электротехники. Сборник задач : учеб. пособие / Н. В. Коровкин, Е. Е. Селина, В. Л. Чечурин. - СПб. : Питер, 2006. - 511 с. - (Учебное пособие). - ISBN 5-94723-516-1 5 Теоретические основы электротехники 1 : метод. указания к лаб. занятиям для студентов спец. 050718 "Электроэнергетика" / Г. М. Мусаева ; Мин-во образования и науки РК, ВКГТУ им. Д. Серикбаева. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2008. - 36 с. 6. Теоретические основы электротехники : Учеб. пособие / В.И. Денисенко, Е.Х. Зуслина ; М-во образования и науки РК, АИЭС. - Алматы : [б. и.], 2000. - 82с. - Библиогр.: с. 81. 7. Теоретические основы электротехники : Метод. указания к лаборат. работам для студентов спец. 210440 "Электроснабжение " (по отраслям) / В.И.Попов ; М-во образования и науки РК, Восточно-Каз. гос. техн. ун-т им. Д. Серикбаева. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2004. - 35 c. 4. Бутырин, П.А. Электротехника: Учебник / П.А. Бутырин. - М.: Academia, 2018. - 384 c. 5. Бутырин, П.А. Электротехника / П.А. Бутырин. - М.: Academia, 2018. - 445 c. 6. Данилов, И.А. Общая электротехника: Учебное пособие для бакалавров / И.А. Данилов. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 673 c. 7. Жаворонков, М.А. Электротехника и электроника: учебное пособие / М.А. Жаворонков. - М.: Academia, 2017. - 64 c. 8. Иванов, И.И. Электротехника и основы электроники: Учебник / И.И. Иванов, Г.И. Соловьев, В.Я. Фролов. - СПб.: Лань, 2016. - 736 c. 9. Иньков, Ю.М. Электротехника и электроника. / Ю.М. Иньков. - М.: Academia, 2019. - 12 c. 10. Морозова, Н.Ю. Электротехника и электроника: Учебник / Н.Ю. Морозова. - М.: Академия, 2018. - 320 c.
Қосымша әдебиеттер
- 8. Теоретические основы электротехники : Учеб. для сред. проф. образования / Ф. Е. Евдокимов . - 7-е изд., испр. и доп. - М. : Высш. шк., 1999. - 495 с. 9. Теоретические основы электротехники. Справочник по теории электрических цепей : учеб. пособие / Ю. А. Бычков [и др.]. - СПб. : Питер, 2008. - 348 с. - (Учебное пособие). - Библиогр.: с. 348. - ISBN 978-5-469-00971-9 10. Теоретические основы электротехники. Курс лекций : учеб. пособие / В. А. Прянишников. - Изд. 5-е. - СПб. : КОРОНА принт, 2007. - 366 с.