Петрография
Сипаттама: Петрография оқу пәні жер затын зерттейтін іргелі геологиялық пәндер қатарына жатады. Пәннің негізгі мақсаты-студенттерді петрографияны зерттеудің теориялық негіздері мен әдістеріне үйрету, бұл тау жыныстары мен кендерімен айналысатын әр маманға қажет.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Кристаллография және минералогия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | тест |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- «Петрография» пәнін оқу 1– студентерге тау жыныстардың құрамы, құрылысы, жатыс пішіні, қалыптасу заңдылықтары, практиклық маңызы және олармен кенорындарының байланыстығы туралы білім беру. 2 - петрографиялық зертеулерге машықтану
Міндет
- 1 дала және лабораториялық жағдайларда тау жыныстарды зертеуде петрографиялық әдістеге үйрету 2 таужыныстарды диагностикалауға, жіктеуге және олардың генетзисын анықтауға үйрету 3 таужыныстармен пайдалы қазбалардың өзарадағы байланысын табу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1 маңызды жынысқұрушы минералдардың диагностикалық сипаттамаларды 2 маңызды және кең тараған магмалық және метаморфтық таужыныстарды, олардың құрамын, құрылысын, жатынн пішіндерін, жіктемесін, жаратылу жағдайларын және практикалық маңыздылығын 3 магмалық және метаморфтық процестерінің маңызды физико-химиялық заңдылықтарын
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1 қажет болса лабораториялық зерттеулердің арнайы әдістерін пайдаланып таужыныстарды микроскопиялық зерттеулерді орындау 2 пайдалы қазба кенорындарды болжау, іздеу, барлау кезінде және геологиялық түсіру мен арнайы тақырыпты жусыстарда петрографиялық әдістерді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- жиналған фактілердің негізінде таужыныстардың жаратылу мен қалыптасу жағдайлары туралы тұжырымдаялу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- таужыныстардың петрохимия бойынша деректерді компьютерлік бағдарламаларды қолданып өндеу және жүйелеу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- шлифтағы тужыныстардың минералдық құрамын және құрылымдық-бітімдік ерекшеліктерін микроскоптық зерттеу әдістеріне үйрету; петрографиялық зерттеулерінің нәтижелерін интерпритациялауға машықтану
Оқыту әдістері
Негізгі білім беру технологиялары-бұл минералдарды, тау жыныстарын, кен орындарын бағалаудың компьютерлік әдістерімен байланысты Жердің ішкі және сыртқы динамикасының процестерін зерттеудің теориялық негіздері мен әдістері, классификация саласындағы терминдер мен анықтамалар;
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | тест | 0-100 |
2 рейтинг | тест | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1 ППетрография және оның міндеттері
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- Тақырып 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
- Тақырып 10
- Тақырып 11
- Тақырып 12
- Тақырып 13
- Тақырып 14
- Тақырып 15
Негізгі әдебиет
- 1. Петрография. Основы кристаллооптики и породообразующие минералы : учебник для вузов / А. А. Маракушев, А. В. Бобров, Н. Н. Перцев, А. Н. Феногенов. — 2-е изд., испр. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2022. — 307 с. — (Высшее образование). 2. Основы петрологии магматических и метаморфических процессов : учебное пособие / А. Л. Перчук, О. Г. Сафонов, Л. В. Сазонова, П. Л. Тихомиров, П. Ю. Плечов, М. Ю. Шур. - М.: КДУ; Университетская книга, 2015. — 472 с. 3. М. В. Наумов, Е. А. Кухаренко, А. Е. Костин, Д. Н. Ремизов. Практическая петрология: методические рекомендации по изучению магматических образований применительно к задачам госгеолкарт. — СПб: Изд-во ВСЕГЕИ, 2017. 168 с 4. Кристаллооптика: методические указания по выполнению лабораторных работ / сост. Л.Я. Кабанова. – Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2014. – 34 с.
Қосымша әдебиеттер
- 5 Алексеев В.И., Петров Д.А. Петрография и литология: Учеб. пособие. СПб: Изд-во СПГГУ, 2011. 6 Л.А. Краснощекова. Основы практической петрографии магматических и метаморфических пород. Учебное пособие. – Томск, Изд-во ТПУ, 2009. – 108 с. 7 Маракушев А.А., Бобров А.В., Перцев Н.Н., Феногенов А.Н. Петрология. I. Основы кристаллооптики и породообразующие минералы. М.: Научный мир, 2000. 8 Марин Ю.Б. Петрография и петрология магматических и метаморфических горных пород. Диагностика минералов метасоматических пород. Методические указания к лабораторным работам. СПб: РИЦ СПГГИ, 2010. 9 Белоусова О.Н., Михина В.В. Общий курс петрографии. М., «Недра», 1982 10 Бекботаев А.Т., Рябченюк К.П. Классификация и петрографическая характеристика метаморфических пород. Методические указания к лабораторным занятиям. Алматы: КазНТУ, 2003-32с