Пайдалы қазба кенорындарын іздеу және барлау

Черненко Зинаида Ивановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Дәрістер курсы оқытылатын пән бойынша екі бөлімнен тұрады. «Пайдалы қазбалар кен орындарын іздеу» бірінші бөлімі барлауға лайық пайдалы қазбалар кен орындарын болжау, анықтау және алдын ала бағалау процесі болып табылады. «Пайдалы қазбалар кен орындарын барлау және геологиялық-экономикалық бағалау» атты екінші бөлім оның зерттеулерінің кешені болып табылады.

Кредиттер саны: 8

Пререквизиты:

  • Жалпы және тарихи геология

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 45
СӨЖ 120
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқу мақсаты: Пәнді оқудың мақсаты студенттерге пәннің теориялық және практикалық негіздерін беру, пайдалы қазбалар кен орындарын іздеу және барлау әдістерімен, оларды геологиялық-экономикалық бағалау және қорларын есептеумен таныстыру және оқу болып табылады.
Міндет
  • Пәнді оқудың міндеттері: Курстың рөлі студенттерге пайдалы қазбалар кен орындарын болжау, барлау және барлаудың негізгі әдістерін, барлау процесінің әртүрлі кезеңдерінде оларды әртүрлі геологиялық жағдайларда пайдалана білуге ​​үйрету болып табылады. Пәнді оқу студентке барлау жұмыстарының әдістемелік негіздерін, кен орындарын барлау кезінде геологиялық және геофизикалық әдістерді интеграциялаудың ғылыми негіздерін, сынамаларды іріктеу және талдау жұмыстарын жүргізу әдістерін, геологиялық-экономикалық бағалау принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді. пайдалы қазбалар кен орындары және пайдаланылатын кен орындарындағы тау-кен кәсіпорындарын геологиялық қамтамасыз ету негіздері.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Пәнді оқу барысында алған білімдері жас мамандарға пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеу және бағалау жұмыстарын тәжірибеде және болашақта өндірісте жұмыс істеуге көмектеседі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттер пайдалы қазбалардың кен орындарын белгілей алады, пайдалы қазбалардың болжамды ресурстарын (және қорларын) анықтай алады, зерттелетін объектіге геологиялық-экономикалық баға бере алады, барлау мен барлаудың тиімділігін бағалай алады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Топта жұмыс істеу үшін қажетті коммуникативті дағдыларды дамыту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пәнді оқу құзыреті пайдалы қазбалар кен орындарында геологиялық барлау жұмыстарын жобалау, ұйымдастыру және жүргізу, геологиялық құжаттама жүргізу, қазіргі заманғы техникалық құралдармен пайдалы қазбалардың денелерін іздеу және шекараларын анықтау, жер қойнауындағы және өндірілген тау жыныстары массасындағы пайдалы қазбаларды сынау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. , жер қойнауындағы пайдалы қазбалардың қорын бағалау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Дағдылар. Студент болжам жасаудың негізгі геологиялық алғышарттарын анықтап, жобаны құрастырып, геологиялық барлау және барлау жұмыстарын сауатты жүргізе білуі керек. Перспективті аумақтарды, құрылыстар мен аумақтарды кешенді зерттеу, геологиялық, шлихтік, геохимиялық және болжамдық металлогендік карталарды жасау, пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеу және шекараларын анықтау, пайдалы қазбалардың болжамдық ресурстарын (және қорларын) анықтау, зерттелетін объектіге геологиялық-экономикалық бағалау жүргізу және бағалау іздеу-барлау жұмыстарының тиімділігі. Минералды ресурстарды ықтимал ұтымды пайдалануды бағалау; пайдалы қазбалар кен орындарын іздестіру және барлау кезінде жер қойнауын қорғау жөніндегі аса маңызды шараларды әзірлеу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - Негізгі білім беру технологиялары – пайдалы қазбалар кен орындарының қорын есептеудің теориялық негіздері мен әдістері. депозиттерді бағалаудың компьютерлік әдістерімен, жіктеу саласындағы терминдер мен анықтамалармен байланысты; қорларды жіктеу ережелері мен тәртібі. Геологиялық барлау деректерінің базасын және қорларды есептеу үшін бастапқы мәліметтерді сауатты дайындау қажет; MICROMINE пакетінде жұмыс істеу: бастапқы деректерді импорттау, деректерді тексеруді орындау, VizEx 3D ортасына деректерді жүктеу, геологиялық объектілерді контурлау, сымдық модельді құру, блок моделін құру, әртүрлі әдістерді қолдана отырып қорларды есептеу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәрістер 0-100
Практикалық жұмыс
Өздік жұмыс
кезеңдік тестілеу
2  рейтинг Дәрістер 0-100
Практикалық жұмыс
Өздік жұмыс
кезеңдік тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • ақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Тақырып 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть I, ВКГТУ, 2006. - 65с. 2. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть II, ВКГТУ, 2006. - 95с. 3. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Рудничная геология» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. (ИС 010003). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. № 2300 от 10 октября 2017г. 4. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. ИС 009029). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. 5. Черненко З.И. Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Учебное пособие для студентов и магистрантов геологических специальностей // ВКГТУ. - Усть-Каменогорск, 2012. – 190с.
Қосымша әдебиеттер
  • 6. MICROMINЕ Pty Ltd, ТОО «Горно-геологический дизайн». 7. Mining of Mineral Deposits: учебник / Genadiy Pivnyak [et al.]. - Лондон CRC Press, 2013. - 372 p. Геннадий Пивняк [и др.]. - London:CRC пресс.