Design and engineering 3

Gurskaya Oxana Evgenyevna

The instructor profile

Description: Acquisition of knowledge and skills in the development and application of corporate identity in space-planning, color design solutions focused on specific target audiences of consumers. Techniques of figurative and stylistic solutions for corporate identity. Types, factors influencing the corporate style.

Amount of credits: 5

Пререквизиты:

  • Structural systems of buildings and finishing materials

Course Workload:

Types of classes hours
Lectures
Practical works 45
Laboratory works
SAWTG (Student Autonomous Work under Teacher Guidance) 30
SAW (Student autonomous work) 75
Course Project
Form of final control Exam
Final assessment method

Component: University component

Cycle: Base disciplines

Goal
  • Разработать логотип фирменного стиля и функционально-технологическое решение «рабочего места»;
Objective
  • Формирование концептуального сценария, определяющего специфику объекта разработки;
  • Выявление средств - как носителей фирменного стиля;
  • Разработка логотипа фирменного стиля;
  • - Анализ индивидуальных функциональных процессов и зон рабочего места
  • Выявление эргономических параметров рабочего места;
  • Образно-художественное решение мебели и предметов рабочего места.