Design and engineering 3
Description: Acquisition of knowledge and skills in the development and application of corporate identity in space-planning, color design solutions focused on specific target audiences of consumers. Techniques of figurative and stylistic solutions for corporate identity. Types, factors influencing the corporate style.
Amount of credits: 5
Пререквизиты:
- Structural systems of buildings and finishing materials
Course Workload:
Types of classes | hours |
---|---|
Lectures | |
Practical works | 45 |
Laboratory works | |
SAWTG (Student Autonomous Work under Teacher Guidance) | 30 |
SAW (Student autonomous work) | 75 |
Course Project | |
Form of final control | Exam |
Final assessment method |
Component: University component
Cycle: Base disciplines
Goal
- Разработать логотип фирменного стиля и функционально-технологическое решение «рабочего места»;
Objective
- Формирование концептуального сценария, определяющего специфику объекта разработки;
- Выявление средств - как носителей фирменного стиля;
- Разработка логотипа фирменного стиля;
- - Анализ индивидуальных функциональных процессов и зон рабочего места
- Выявление эргономических параметров рабочего места;
- Образно-художественное решение мебели и предметов рабочего места.