Сәулетттік физика

Байзакова Гульмира Абылгазиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Физикалық ішкі ортаның қолайлы жағдайларын жасау принциптерін қарастыру. Үй-жайлардың оңтайлы жылулық, ылғалдылық, ауа, акустикалық, жарық және оқшаулау жағдайларын жасауды анықтайтын жағдайларды зерттеу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты студенттердің құрылыс физикасы саласында білім алуы және оларды ғимараттардың қоршау конструкцияларын жобалау кезінде қолдану болып табылады.
Міндет
  • Пәннің міндеттері құрылыс жылу техникасы және ғимараттарды жылудан қорғау, ғимарат конструкцияларын ылғалдан қорғау, қоршаулардың нормативтік ауа өткізгіштігін қамтамасыз ету, нормативтік табиғи жарықтандыру және инсоляция, сондай-ақ шуылдан қорғау саласында білім мен дағдыларды алу болып табылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттер ғимараттардың көлемдік-жоспарлау шешімдерін және қоршау конструкцияларының конструктивтік шешімдерін, конструктивтік және құрылыс жүйелерінің негіздерін анықтайтын орта физикасының заңдарын білуі тиіс.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттер заманауи дизайн нормаларын қолдана отырып, сәулет физикасы саласындағы есептеулерді өз бетінше жүргізе білуі, алынған нәтижелерді талдай білуі керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттер заманауи жобалау нормаларын қолдана отырып, құрылыс физикасы саласындағы есептерді өз бетінше жүргізе білуі керек, нәтижелерді талдай алуы керек.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Әңгіме - диалог жүргізу, сөйлеу этикеті ережелерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Келесі пәндердегі міндеттерді қою және шешу қабілеті.
Оқыту әдістері

- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: білім (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық; - ізденіс-зерттеу (оқу үрдісіндегі студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг ЕГЖ 1 - Бөлменің табиғи жарықтандырылуын анықтау. 0-100
ЕГЖ 2 - А.М. Данилюк әдісімен геометриялық ТЖК анықтау.
ЕГЖ 3 - Қабырғаның жылу беру кедергісінің жеткіліктілігін анықтау.
Аралық тест № 1
2  рейтинг ЕГЖ 4 - Ауа шуын оқшаулаудың жиілік сипаттамасын құру. 0-100
ЕГЖ 5 - Ауа шуын оқшаулау индексін анықтау.
Коллоквиум
Аралық тест № 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Сабаққа міндетті түрде қатысу, мәселелерді талқылауға қатысу, пәннің оқу материалдары мен негізгі әдебиеттер бойынша практикалық сабақтарға алдын-ала дайындалу, СӨЖ және СӨЖ тапсырмаларын уақытында орындау және оларды тапсыру, бақылаудың барлық түрлеріне қатысу (ағымдық бақылау, СӨЖ және МӨЖ бақылау, аралық бақылау, аралық бақылау) сертификаттау). Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық және зертханалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық тапсырмаларды, графикалық сызбаларды дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жұмыста қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Ол жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50%, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Жұмысты орындау кезінде ол стандарттың талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
  • Исследование микроклимата помещений
  • Инсоляторды қолданып, жеке ғимараттардың инсоляция жағдайларын зерттеу
  • Бөлменің табиғи жарығын зерттеу
  • А
  • Үй-жайларды бүйірлік немесе жоғарғы табиғи жарықтандырумен өндірістік ғимараттардағы жарық саңылауларының ауданын есептеу
  • Үй-жайларды жарықтандыруға беттердің шағылысатын қасиеттерінің әсерін зерттеу
  • Үй-жайлардың температуралық-ылғалдылық режимін зерттеу
  • Көп қабатты қабырға қоршау құрылымының жылудан қорғайтын қасиеттерін зерттеу
  • Терезе қорғанысының жылу қорғайтын қасиеттерін зерттеу
  • Құрылыс материалының жылу өткізгіштік коэффициентін анықтау
  • Бөлменің ревербирация уақытын өлшеу
  • Дыбыс толқындарының жабық кеңістікте таралуын өлшеу
  • Модельдері бойынша зерттеу
  • Қоршау құрылымдары арқылы, ауадан шуды оқшаулауды зерттеу
  • Жиілік сипаттамаларын құру және ауадағы шу оқшаулау индексін анықтау
Негізгі әдебиет
  • 1. Архитектура мен жобалау негіздері. Тәтіғулов Ә.Ш., Ақбердин Т.Ж. және басқалар. Жоғарғы оқу орнына арналған оқулық: - Алматы, "KAZGOR", 2005, 3 том - 416 б. 2. Архитектура мен жобалау негіздері. Тәтіғулов Ә.Ш., Ақбердин Т.Ж. және басқалар. Жоғарғы оқу орнына арналған оқулық: - Алматы, "KAZGOR", 2005, 2 том - 460 б 3. Архитектура мен жобалау негіздері. Тәтіғулов Ә.Ш., Ақбердин Т.Ж. және басқалар. Жоғарғы оқу орнына арналған оқулық: - Алматы, "KAZGOR", 2005, 4 том - 328б 4. Н.Разақов. Ғимараттар мен ғимараттардың құрылымдары: - Астана- Фолиант, 2010 - 576б. 5. А.С. Турашев. Азаматтық Ғимараттардың құрылыстық-сәулеттік конструкциялары: оқулық - Алмат: ДәуірДәуір, 2012 - 176б.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. CНИП РК 2-04-05-2002 Табиғи және жасанды жарықтандыру (Естественное и искусственное освещение) 2. СП РК-2.04-01-2017 Құрылыс климатологиясы (Строительная климатология) 3. СН РК 2-04-04-2011 Ғимараттардың жылу қорғанысы (Тепловая защита зданий) 4. С.В.Стецкий, К.О.Ларионова Строительная физика ( Краткий курс лекций) Москва 2014 (переведено на казахский язык)