REVIT пайдаланып ғимараттарды ақпараттық модельдеу

Есполова Зухра Аблкасымовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: REVIT бағдарламасын пайдаланып күрделілік деңгейі әртүрлі болатын цифрлық модельді жасаудың барлық қыр-сырын үйрену. Ғимарат планы мен қимасының сызбасы. Жобалау, визуализация және анимация саласында іргелі және қолданбалы білімді меңгеру. түрлерді басқару. Ғимаратты модельдеу. Ғимарат элементтерінің жеке тобын жасау үшін BIM жобалау құралын меңгеру.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика 1

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны шығармашылық

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • ақпараттық модельдеуді құру үшін қажетті кәсіби құзыреттердің жаңасын алу және барын жетілдіру
Міндет
  • студенттерге Autodesk Revit-те ғимараттың негізгі ақпараттық моделін құру саласында білім беру, әртүрлі қоғамдық мақсаттағы ғимараттардың концептуалды моделін құру дағдыларын қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Revit көмегімен құрылыстың ақпараттық модельдеу технологиясын түсіну, Revit-те жобалаудың негізгі принциптерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • білім алушылар Revit-те ғимараттың концептуалды моделін құру және өңдей алуы керек, Revit-те жұмыс құжаттамасын әзірлей алуы керек; әзірленген жобалар мен техникалық құжаттаманың стандарттарға сәйкестігін түсініп, бақылауы қажет.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • білім алушылар ақпарат жинау, алмасу, сақтау және өңдеудің тиімді ережелерін, әдістері мен құралдарын, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ақпараттық модельге негізделген жоба жасауда топтық жұмысқа қатысу мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ақпараттық модельдеу, құрылысты жобалаудың негізгі процестерін білу, алған білімдері мен дағдыларын курстық, дипломдық жобалауда және болашақ кәсіби қызметінде қолдана білу
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде келесі білім беру технологияларын қолдану көзделеді: - интерактивті лекция, слайд-шоу немесе оқу фильмдері; - ақпараттық-коммуникациялық (кәсіби бағдарламалық пакеттерді пайдаланатын компьютерлік сыныптағы сабақтар); - ізденушілік және зерттеушілік (оқу процесінде студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - оқу мәселелерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Берілген нұсқаға сәйкес тұрғын үйдің ақпараттық моделін жасау. 0-100
Модельдің ассоциативті бейнелерімен А3-А2 форматын қалыптастыру, экспликация ведомостарын құру және т.б.
2  рейтинг Бірнеше стандартты типтік өлшемдегі терезе мен есік ойықтарының отбасын жасау. 0-100
Презентацияны жобалау, визуализация құралдарын қолдана отырып, модельді Revit-тен Lumion-ға беру.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Сабаққа міндетті түрде қатысу, мәселелерді талқылауға қатысу, пәннің оқу материалдары мен негізгі әдебиеттер бойынша практикалық сабақтарға алдын-ала дайындалу, СӨЖ және СӨЖ тапсырмаларын уақытында орындау және оларды тапсыру, бақылаудың барлық түрлеріне қатысу (ағымдық бақылау, СӨЖ және МӨЖ бақылау, аралық бақылау, аралық бақылау) сертификаттау). Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық тапсырмаларды, графикалық сызбаларды дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жұмыста қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Ол жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50%, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Жұмысты орындау кезінде ол стандарттың талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Autodesk Revit 2019 пайдаланушы интерфейсі
  • Жоба Диспетчерінің құрылымын басқару
  • Сызба салу және өңдеудің негізгі әдістері
  • Ғимараттың сәулеттік элементтері
  • Шатырлар, едендер, төбелер
  • Тұрақты және уақытша өлшемдер
  • Позиция мен ориентацияны өзгерту
  • Отбасы және оның компоненттері
  • Жүктеп алынатын және жергілікті отбасы құрамдастарын жасау және өңдеу
  • Терезе
  • Есіктер
  • Баспалдақтар
  • Пайдаланушылық отбасылар
  • Көркемдеу элементтері: парақтар (форматтар), спецификациялар
  • Жалпы жүйе параметрлері
Негізгі әдебиет
  • 1.Технические средства автоматизации и управления: Учебное пособие / Шишов О. В. - М.: НИЦ ИНФРА-М, 2016. - 396 с.: 60x90 1/16. - (Высшее образование: Бакалавриат) (Переплёт) ISBN 978-5-16-010325-9 - Режим доступа: ttp://znanium.com/catalog/product/527482 2.Моделирование и создание чертежей в системе AutoCAD: Пособие / Хрящев В.Г., Шипова Г.М. -СПб:БХВ-Петербург, 2015. - 215 с. ISBN 978-5-9775-2001-0 - Режим доступа:http://znanium.com/catalog/product/940307 3.Информационные и учебно-методические основы 3D-моделирования (теория и практика): Учебно-методическое пособие / Рихтер А.А., Шахраманьян М.А. - М.:НИЦ ИНФРА-М, 2018. - 239 с.: 60x90 1/16 ISBN 978-5-16-107177-9 (online) - Режим доступа: http://znanium.com/catalog/product/996563 4. Парамонова Т.И. БИМ-технологии в проектировании. Что это такое и в чем их преимущества // Техника и технологии.-2017.-№1., с.256. 5. Талапов В. В. Технология BIM. Суть и особенности внедрения информационного моделирования зданий. М: ДМК-Пресс, 2015 г.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Толстов Е.В. Информационные технологии в REVIT. Базовый уровень: учебно-методическое пособие Казань: 2015. 91 c. 2.Здания и сооружения: Учебник / Серков Б.Б., Фирсова Т.Ф. - М.:КУРС, НИЦ ИНФРА-М, 2016. - 168 с.: 60x90 1/16. -(Среднее профессиональное образование) (Переплёт 7БЦ) ISBN 978-5-906818-38-6 - Режим доступа:http://znanium.com/catalog/product/544722 3.Autodesk© Revit© Architecture 2013-2014. Официальный учебный курс [Электронный ресурс] / Вандезанд Дж., Рид Ф., Кригел Э. - М. : ДМК Пресс, 2013. Режим доступа: http://www.studentlibrary.ru/book/ISBN9785940748472.html