Robot B SCAD Office пайдаланып ғимараттарды соңғы элементтік талдау

Ударцева Алина Нурлановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: SCAD Office бағдарламасын қолдана отырып ғимараттар мен олардың жеке құрылымдарын есептеу қарастырылады. Ғимараттардың құрылымдық шешімдерін талдау және СЭЕ жобалық схемасын қалыптастыру. Есептік модельдерін Revit-тен Structure CAD-қа беру. Конструктивтік схемалардың негізгі түрлерімен және олардың айырмашылықтарымен танысу. Құрылыс конструкцияларын статикалық және конструктивтік есептеу алгоритмдері жүктемелерді анықтау және белгілеу нұсқауларымен беріледі. Геометриялық пішіндер мен конструкциялардың нақты жұмыс жағдайларын ескере отырып, күрделі конструкциялар мен имараттарды есептеу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Материалдар кедергісі және құрылыс механикасы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Соңғы элементтер әдісін пайдалану үшін құрылыс объектілерінің есептік схемаларын таңдау
Міндет
  • Табиғи құрылыс объектілерінен өзекті және тегіс соңғы элементтерді пайдалана отырып абстрактілі есептік схемаға дұрыс көшуді жүзеге асыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Конструкцияны соңғы элементтерге бөлу тәсілдері, шекаралық жағдайларды анықтау, есептеу үшін бағдарламалық өнімдерді пайдалану, бастапқы деректерді дайындау және есептеу нәтижелерін талдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Соңғы элементтер әдісімен конструктивтік жүйелердің статикалық есептеулерін орындау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Есептеудің дұрыс нәтижелерін алу үшін ұтымды есептік схемалар мен түпкілікті элементтердің типтерін таңдау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобалардың сәулеттік және конструктивтік бөлімдерін әзірлеушілердің ұсыныстары бойынша есептік схемаларға өзгерістер енгізу және оларды нақтылау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Соңғы элементтер әдісін пайдалана отырып, есептеулерді іске асыру үшін жаңа бағдарламалық өнімдерді іздеуге қызығушылықты қалыптастыру
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс;

ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныпта сабақтар);

іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі дербес зерттеу қызметі);

оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Выполнение статического расчета многопролетной шарнирно опертой балки. 0-100
Выполнение статического расчета поперечной рамы здания.
Промежуточная процентовка самостоятельной работы №3.
Тестирование
2  рейтинг Выполнение расчета пространственной модели каркаса здания. 0-100
Анализ устойчивости каркаса здания.
Расчет основных узлов каркаса с использованием подпрограммы КОМЕТА.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Обзор программ, используемых для расчета конструкций зданий и сооружений
  • Операции с узлами и элементами
  • Назначение условий примыкания элементов и связей в узлах
  • Библиотека конечных элементов
  • Классификация нагрузок и воздействий
  • Сбор нагрузок согласно СНиП/EN
  • Модальный анализ
  • Проверка несущей способности элементов стальных конструкций
  • Расчет нагрузок от фрагмента схемы
  • Анализ устойчивости зданий и сооружений
Негізгі әдебиет
  • Карпиловский В.С. Метод конечных элементов и задачи теории упругости. – Киев: «Софія А», 2022. – 275 с.
  • Карпиловский В.С., Криксунов Э.З., Маляренко А.А., Перельмутер А.В., Перельмутер М.А., Фиалко С.Ю. SCAD Office. Версия 21. Вычислительный комплекс SCAD ++ - Москва: Изд-во Ассоциации строительных вузов, 2015.
  • Перельмутер А.В., Гордеев В.Н., Лантух-Лященко А.И., Пашинский В.А., Пичугин С.Ф., Махинько А. Нагрузки и воздействия на здания и сооружения - Москва: ДМК пресс, Издательство Ассоциации Строительных Вузов, 2014.
  • Перельмутер А.В., Сливкер В.И. Расчетные модели сооружений и возможность их анализа - Киев: Изд-во "Сталь", 2002.