Электр энергетикасында қолданылатын цифрлық және сымсыз технологиялар

Байдилдина Айжан Толеубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Құзыреттердің қалыптасу кезеңдерін сипаттайтын және магистратураның білім беру бағдарламасын меңгерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді қамтамасыз ететін электр энергетикасындағы цифрлық және сымсыз технологиялар саласында білім, білік, дағдыларды қалыптастыру

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Электртехникалық материалтану

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • кәсіби қызметтің заманауи цифрлық технологиялары саласында білім, біліктілік және дағдыларды қалыптастыру
Міндет
  • ақпаратты компьютерлік өңдеудің заманауи әдістері мен құралдары туралы түсініктерін қалыптастыру; ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын меңгеру; энергетика саласында ақпараттық технологияларды қолдану туралы идеяларды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Электрэнергетика саласында жобалау дағдыларын қолдану
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін цифрлық технологияларды қолдануды біледі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс істеу принциптерін түсініп, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде қолдану
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Өндірістік және әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз ойын дұрыс жеткізе білу, өз пікірін дәлелді түрде қорғай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады
Оқыту әдістері

Сандық және сымсыз технологиялардағы дағдыларды электр энергетикасына қолданыңыз

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Направления влияния IТ на развитие энергетики 0-100
Цифровизация в энергетике
Цифровая трансформация в энергетике
Устный опрос
Рубежный контроль
2  рейтинг Классификация технологических процессов в энергетике 0-100
Технические средства формирования первичной информации, передачи данных, хранения, поиска и обработки информации
Этапы технологического процесса обработки информации.
Устный опрос
Рубежный контроль
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Магистранттардың жетістіктерін бағалау саясаты академиялық адалдық, талаптар бірлігі, объективтілік пен әділдік, ашықтық пен транспаренттілік принциптеріне негізделген. Пән 2 рейтингтік бақылау тапсырмаларын орындауды (8 және 15 апталар) және емтихан тапсыруды қамтиды. Теориялық білімді меңгеру сапасына қарай 0-ден 100%-ға дейін балл қойылады. Қойылған сұраққа толық, жан-жақты жауап беріледі, объект туралы саналы білімдердің жиынтығы көрсетіледі, тақырыптың негізгі ережелері тұжырымды түрде ашылады; жауапта ашылатын ұғымдардың, теориялардың, құбылыстардың мәнін көрсететін нақты құрылым, логикалық жүйелілік көрсетіледі. Объекті туралы білім оны түсіну аясында берілген ғылым жүйесінде және пәнаралық байланыстарда көрсетіледі. Жауабы әдеби тілде ғылыми тұрғыда айтылады. Жауап беру барысында студент өз бетінше түзететін ұғымдарды анықтауда кемшіліктер болуы мүмкін. Қойылған сұраққа толық, бірақ жеткіліксіз дәйекті жауап беріледі, бірақ сонымен бірге маңызды және маңызды емес белгілерді және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау мүмкіндігі көрсетіледі. Жауап логикалық және ғылыми терминдерде C+ 70-74 көрсетілген. Негізгі ұғымдарды анықтауда 1-2 қате жіберілуі мүмкін, оны оқушы өз бетімен түзету қиынға соғады Анықтамалардағы елеулі қателермен сұрақ тақырыбы бойынша шашыраңқы білімді білдіретін толық емес жауап берілді. Бөлшектену және қисынсыз ұсыну бар. Студент бұл ұғымның, теорияның, құбылыстың пәннің басқа объектілерімен байланысын түсінбейді. Тұсаукесердің қорытындылары, ерекшелігі және дәлелдері жоқ. Сөйлеу сауатсыз. Мұғалімнің қосымша және нақтылайтын сұрақтары студенттің тек қойылған сұраққа ғана емес, сонымен қатар пәндер бойынша басқа сұрақтарға да жауабын түзетуге әкелмейді. Пәннің негізгі сұрақтары бойынша жауаптар алынған жоқ
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • «Понятие информационной технологии и ее свойства»
  • «Понятие платформы»
  • «Понятие технологического процесса обработки информации»
  • Классификация технологических процессов
  • Технические средства формирования первичной информации, передачи данных, хранения, поиска и обработки информации
  • Этапы технологического процесса обработки информации
Негізгі әдебиет
  • ЦИФРОВАЯ ТРАНСФОРМАЦИЯ В ЭНЕРГЕТИКЕ // Тамбов Издательский центр ФГБОУ ВО «ТГТУ» 2022
  • ЦИФРОВИЗАЦИЯ ЭЛЕКТРОЭНЕРГЕТИКИ КАК "ОКНО ВОЗМОЖНОСТЕЙ" ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ЭНЕРГОСИСТЕМ ГОСУДАРСТВ-УЧАСТНИКОВ СНГ // ЖУРНАЛ Вестник Казанского государственного энергетического университета 2022
  • «ЗЕЛЕНАЯ» ЦИФРОВАЯ ТРАНСФОРМАЦИЯ В ЭЛЕКТРОЭНЕРГЕТИКЕ // ЖУРНАЛ 2021 Форсайт
  • Артюшенко В.М. Цифровые сети доступа технологии xDSL / Артюшенко В.М., Белянина Н.В.. — Москва : Современная гуманитарная академия, 2010. — 210 c. — ISBN 978-5-8323-0731-2. — URL: https://www.iprbookshop.ru/16910.html
  • Гобыш А.В. Цифровые технологии математического образования в техническом вузе : учебное пособие / Гобыш А.В., Филатов В.В.. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2021. — 70 c. — ISBN 978-5-7782-4524-2. URL: https://www.iprbookshop.ru/126609.html
Қосымша әдебиеттер
  • Инновационное развитие электроэнергетики на основе технологий Smart Grid: учебное пособие / составитель Н. В. Савина. — Благовещенск: АмГУ, 2014. — 136 с. // ЭБС Лань: [сайт]. — URL: https://e.lanbook.com/book/156465