Энергетикадағы ақпараттық технологиялар
Сипаттама: "Электр энергетикасындағы Ақпараттық технологиялар" пәні қашықтықтан білім беру процесін ұйымдастыру мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданудың заманауи дәстүрлерін қарастырады; ғылыми ақпаратты жинақтау нысандары мен әдістерімен таныстырады; Қашықтықтан оқытудың желілік жүйелерінің құрылымы мен құралдарын қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- болашақ мамандардың компьютерлік білім беру технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру
Міндет
- приобретение теоретических знаний и практических умений по созданию СДО
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- электр энергетикалық жүйелердің, процестер мен қондырғылардың инжинирингі / реинжинирингі бойынша білім беру процесінде пайдаланылатын қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- электр энергетикалық жүйелерді, процестер мен қондырғыларды инжиниринг/ реинжиниринг процесінде пайдаланылатын техникалық шешімдерді әзірлей және пайдалана білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Жылу энергетикасы саласының мамандарына білім беру саласында техникалық жобаларды жобалау және іске асыру дағдыларына ие болу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобаларды, оның ішінде халықаралық жобаларды іске асыру кезінде командада жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Жылу энергетикасы саласының мамандары үшін оқыту контентін әзірлеу кезінде бәсекеге қабілетті идеялар мен инновациялық міндеттерді тұжырымдай білу
Оқыту әдістері
Оқу-зерттеу қызметінің технологиясы
Коммуникативті технологиялар (пікірталастар, баспасөз конференциясы, миға шабуыл, оқу пікірталастары және т. б.)
Ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан) технологиялар
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Тест1 | ||
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Тест2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 4 | 0-100 |
Тест3 | ||
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Тест4 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Политика оценки достижений студентов основывается на принципах академической честности, единства требований, объективности и справедливости, открытости и прозрачности. Дисциплина предполагает выполнение заданий 2 рейтинговых контролей (8 и 15 недели) и сдачу экзамена. В зависимости от качества усвоения теоретических знаний выставляется оценка от 0 до 100%. | Студент демонстрирует систематические теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет суть явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, демонстрирует способность быстро отвечать на уточняющие вопросы. Практические задания выполняет в полном объеме, в указанные сроки, замечания к качеству практических работ отсутствуют. | Студент демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, но при этом допускает незначительные ошибки, которые быстро исправляет самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя. Практические работы выполняет в срок, но при проверке работы возникают замечания к качеству или правильности выполнения задания. | Студент демонстрирует неглубокие теоретические знания, показывает слабо развитые навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, недостаточно свободно владеет терминологией, логикой и последовательностью изложения, допускает ошибки, которые могут быть исправлены только путем коррекции преподавателем. Выполнение практических заданий представляет трудности, к качеству работы имеются серьезные замечания. | Студент демонстрирует незнание теоретических основ предмета, неразвитые навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, не владеет терминологией, допускает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем. Практические работы выполняются не в полном объеме, не в срок. К качеству работы имеются серьезные замечания. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Ғылыми және білім беру ақпаратының дерекқорлары
- Ақпаратты іздеу әдістері
- Телекоммуникациялық желілер
- Оқытуды басқару жүйесі
- Компьютерлік білім беру технологиялары
- Қашықтықтан оқыту
- Қашықтықтан оқытудың желілік жүйелерінің құрылымы мен құралдары
Негізгі әдебиет
- Пидкасистый П.И. Тыщенко О.Б. Компьютерные технологии в системе дистанционного обучения // Педагогика. -2000. -№5. -С. 7-12.
- Шахмаев Н.М. Технические средства дистанционного обучения. М. – «Знание», 2000. – 276 с.
- Агапонов С. "Средства дистанционного обучения. Методика, технология, инструментарий". Издательство: BHV, 2003 г., 336 с.
- Толстобоков О.Н. "Современные методы и технологии дистанционного обучения". Монография – М.: Мир науки, 2020.
- Методическая система дистанционного обучения предмету: структура, функции и характеристика компонентов. Смыковская Т. К., 25.04.2006. Интернет журнал СахГУ «Наука, образование, общество». URL статьи: http://journal.sakhgu.ru/work.php?id=35
- Ахаян А.А. Виртуальный педагогический вуз. Теория становления. - СПб.: Изд-во "Корифей", 2001. - 170 с.
Қосымша әдебиеттер
- Интерактивные технологии в дистанционном обучении. [Электронный ресурс]: Электронное учеб.-метод. пособие – А. В. Сарафанов, А. Г. Суковатый, И. Е. Суковатая и др. – Красноярск: ИПЦ КГТУ. 2006
- Сальников Н., Бурухин В. Реформирование высшей школы: актуальное состояние и проблемы. Журнал «Высшее образование» (Научно – педагогический журнал Министерства образования и науки Российской Федерации) №8. М., 2008
- Читалин Н., Чугунов А. Матухин Е. Проблема обновления содержания и технологий высшего технического образования. Журнал «Высшее образование» (Научно – педагогический журнал Министерства образования и науки Российской Федерации) №7. М., 2008
- https://www.unicraft.org/blog/6064/tehnologii-distancionnogo-obuchenia/