Бағдарламалаудың тілдері мен орталары
Сипаттама: Деректер типтерінің жіктелуі, базалық алгоритмдік құрылымдар және негізгі ұғымдар және объектілі-бағытталған бағдарламалау парадигмасының принциптері, операцияларды қайта анықтау, ерекше жағдайларды өңдеу құралдары, сондай-ақ оқиғалы-басқарылатын бағдарламалау, бағдарламалаудың визуалды жүйелері; электр энергетиканың қолданбалы есептері алгоритмдерін формализациялау қарастырылады
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- бағдарламаны әзірлеудің қазіргі заманғы әдіснамасының іргетасын оқыту, олардың объектілі-бағытталған бағдарламалау тұжырымдамасын меңгерту
Міндет
- магистранттарда бағдарламалау парадигмасының объектілі-бағытталған негізгі түсініктері мен принциптері, уақиғалы-басқарылатын бағдарламалау, визуалды бағдарламалау жүйесі туралы білімді қалыптастыру; магистранттардың бағдарламалау тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалауды жүзеге асыру дағдылары мен іскерліктерін меңгерту; электр энергетикасында есептерді шешу кезінде оларды практикалық қолдану үшін теориялық жалпы заңдылықтар мен принциптерді жүйелеу.
- приобретение магистрантами практических навыков и умений реализации ООП;
- систематизация теоретических общих закономерностей и принципов ООП для практического применения при решении задач в электроэнергетике
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- электр энергиясын өндіру, тарату және тұтынудың технологиялық процесінің кез келген сатысында өндірістік қызметте зерттелетін міндеттерді шешу үшін математикалық аппаратты пайдалану;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- ғылыми зерттеулер мен есептеулерді жүргізу, жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелердің техникалық-экономикалық тиімділігін анықтау әдістерін меңгеру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- ғылыми – техникалық ақпаратты жүйелі түрде жинауды жүзеге асыру, зерттеу тақырыптары бойынша Интернет желісінен, ғылыми және мерзімді әдебиеттерден отандық және шетел тәжірибелеріне талдау жасай алу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ақпаратты жүйелі түрде жинай алу, Интернет желісінде ақпаратқа, ғылыми және мерзімді әдебиеттерге талдау жасай алу
Оқыту әдістері
интерактивная лекция (проблемная лекция, дискуссионная лекция, лекция-конференция, лекция-консультация, лекция «Вопросы-ответы-обсуждение»);
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практ. работа 1 | 0-100 |
Практ. работа 2 | ||
Практ. работа 3 | ||
Зашита проекта (СРС) | ||
Рубежный тест 1 | ||
2 рейтинг | Практ. работа 4 | 0-100 |
Практ. работа 5 | ||
Практ. работа 6 | ||
Защита проекта (СРС) | ||
Рубежный тест2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Собеседование по контрольным вопросам | демонстрирует теоретические знания, свободно владеет речью, использует терминологию, отвечает на уточняющие вопросы | демонстрирует теоретические знания, свободно владеет речью, использует терминологию, при ответе делает несущественные ошибки | демонстрирует неглубокие теоретические знания, несвободно владеет речью, путается в терминологии, делает ошибки, которые не может самостоятельно исправить | отсутствуют теоретические знания, не владеет терминологией, делает грубые ошибки |
Выполнение практической работы | выполнил практическую работу в полном объеме и в соответствии с требованиями, отвечает на все вопросы преподавателя, связанные с выполнением работы | выполнил работу в полном объеме, но с ошибкой или недочётами, которые может исправить сам или с помощью рекомендаций преподавателя | выполнил более 50% работы, но понимает суть всей лабораторной работы. Отвечает на вопросы преподавателя, связанные с выполненной работой | выполнил работу неполностью, на вопросы преподавателя затрудняется ответить, допущено множество ошибок и недочётов |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Теоретические основы алгоритмизации
- Простые операторы языка программирования C#
- Переключатели вычислительных процессов
- Алгоритмы и структурные схемы циклических процессов
- Понятие массива данных
- Алгоритмы поиска элементов в массиве (линейный, блочный, бинарный)
- Символьные переменные, управляющие символы в языке С#
- Функции в языке С#, понятие формальных параметров, глобальных и локальных переменных
- Понятие структур, многомерных массивов
- Файлы последовательного и произвольного доступа в языке С#
- Среда визуального программирования VISUAL STUDIO
- Использование меню в приложении
- Многооконные приложения
- Изучение принципов объектно-ориентированного программирования
Негізгі әдебиет
- Васильев А.Н., Программирование на C# для начинающих. Практический курс 2019 год, Наука и Техника, 3-е издание ISBN: 978-5-94387-781-0 С. 432
- Объектно-ориентированное программирование: Учеб. для вузов/ Под ред. Г.С. Ивановой. Иванова Г.С, Ничушкина Т.Н., Пугачев Е.К. М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2016. - 320 с.
- Троелсен, Эндрю, Джепикс, Филипп. Язык программирования C# 7 и платформы .NET и .NET Core, 8-е изд. : Пер. с англ. – СПб. : ООО "Диалектика", 2018 – 1328 с. : ил.
- Прайс Марк Дж. C# 7 и .NET Core. Кросс-платформенная разработка для профессионалов. 3-е изд. – СПб.: Питер, 2018. – 640 с.: ил.
Қосымша әдебиеттер
- Павловская, Татьяна Александровна. C#. Программирование на языке высокого уровня : учебник / Т. А. Павловская. - СПб. : Питер, 2007. - 432 с. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 425-426 . - Алф. указ.: с. 427-432. - ISBN 5-91180-174-4 : 1470 т. ГРНТИ 50.05.09 УДК 004.43(075.8)
- Маляров, А. Н. Объектно-ориентированное программирование: учебник для технических вузов / А. Н. Маляров. – Самара: Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2017. – 332 c. – ISBN 978-5-7964-1952-6. – Текст: электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/91772.html
- Давыдова, Н. А. Программирование : учебное пособие / Н. А. Давыдова, Е. В. Боровская. — 4-е изд. — Москва : Лаборатория знаний, 2020. — 239 c. — ISBN 978-5-00101-788-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/6485.html (дата обращения: 24.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей